Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2008, 15:59   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
fordi, min jobcenterfidus, der er ganske flink og rar, ringede lige her til morgen:

Hvordan går det så, har du hørt noget??

Næ, hvad tror du selv, de kegler jo rundt her i Tåstrup.

Sørme om han ikke lige har ringet igen, nu havde han talt med min sagsbehandler og jeg skal i arbejdsprøvning, men der er ventetid, så bare vent...!!

Jojo, har da også kun ventet i sådan cirka 10 år, så 1 år fra eller til....

Nå, til sagens kerne:

Hvad SKAL være på plads før en arbejdsprøvning??

Jeg gætter på at ressourceprofilen SKAL være på plads og underskrevet af mig.

Det er den IKKE, den er slet ikke lavet endnu, så går ud fra at jeg kan bede dem hoppe i havet, når de indkalder mig til arbejdsprøvning??
Så vidt jeg forstår så skal en arbejdsprøvning være for at vurdere hvad man kan og hvor mange timer om dagen ...så en arbejdsprøvning er til for syge mennesker og virksomhedspraktik er til for raske mennesker...

Når man er syg så startes en ressourceprofil...det er en slags dagbog for en person , man har selv ret til at få opdateret sin egen profil.

I profilen skal der stå om ens arbejdsliv er truet og hvorfor og hvad man kan gøre for at rette op på det eller om der ikke kan rettes op på det og man skal afklares til enten revalidering fleksjob eller pension eleer om man skal trænes op til arbejde på normale vilkår og hvorfor ...der skal ligge rapporter og lægepapirer i den..der skal stå om mange ting..

Faktisk så ville jeg bede om aktindsigt da du ikke aner hvad kommunen har tænkt sig at gøre for dig og din fremtid. Det må stå i den hvorfor du skal i arbejdsprøvning.

http://www.k10.dk/media/laerebog.pdf om arbejdsevnemetoden.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat