K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Skal kommuner ikke overholde loven? (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=37)
-   -   kan ikke komme i kontakt med sagsbehandler (https://www.k10.dk/showthread.php?t=28034)

minismandag 25-09-2013 11:10

kan ikke komme i kontakt med sagsbehandler
 
Jeg vil egentlig lige hører om nogen ved hvilke regler der gælder for hvor længe en sagsbehandler/socialrådgiver må være om at ringe tilbage ??

har nu i over 14 dage forsøgt at komme igennem og skrevet mails,lagt beskeder på telefonsvarer og der sker intet.

Hun sendte endda en mail hvori hun lovede at ringe igår. Men Intet er sket.

jeg har en mislykket praktik bag mig og venter på næste udspil.

Randerspigen 25-09-2013 11:12

Jeg havde samme problem med min tidligere sagsbehandler. Til sidst sendte jeg en mail til cheften, for at spørge hvad jeg skulle gøre. Også skete der noget.

Nøgne tær 25-09-2013 19:33

Skriv til den ansvarlige for den afdeling vedkommende arbejder i.
Skriv primært til lederen, og send mailen cc til medarbejderen, så står medarbejderen jo og skal forklare sig rimeligt når chefen dukker op.

I min kommune er vi nået så langt at jeg, ved den mindste slinger sender alt cc til borgerrådgiveren, det har så sent som idag tryllet materiale frem som rehabiliteringsteamet ikke umiddelbart syntes jeg behøvede at få.

Vovse 25-09-2013 21:27

Engang mailede jeg min sb med nogle spørgsmål, og da jeg ikke havde fået svar efter en uge sendte jeg en klage til jobcenterchefen.

Jobcenterchefen svarede ret hurtigt, at kommunen havde en svar frist på 14 dage.;)

Da der så var gået 15 dage, uden svar fra sb, skrev jeg en ny klage til jobcenterchefen, og fik hurtigt svar på mine spørgsmål fra sb.:D

zolskin 25-09-2013 23:04

Ring straks til afdelingslederen!
Det er alt for længe, at du har ventet!

Nøgne tær 25-09-2013 23:16

Skriv til borgmesteren og mind vedkommende om at der snart er valg, og at det jo er ærgerligt at hans taburet skal vakle fordi en lille finke på et kontor ikke gider overholde reglerne... som borgmesteren jo personligt hæfter for, overholdes !

Vi lever i de par måneder hvor vinfor alvor kan presse politikkerne, ja egentlig bare for at få vores ret.

minismandag 26-09-2013 12:04

jeg har heldigvis en privat rådgiver på sagen- det er bare så frustrerende ikke at vide noget som helst om hvad fremtiden bringer

Nøgne tær 26-09-2013 23:08

Jamen så må vi jo håbe at dem du betaler for at ordne din sag, så også gør det.

Har du undersøgt hvilken form for forsikring din rådgiver har, hvis det går galt og der sker "uheld" i sagen ?

minismandag 27-09-2013 11:40

jeg har 100% tillid til min rådgiver som opdatere mig HVER dag. har haft en anden som jeg ikke havde tillid til desværre.
Hun ringer op til 10 gange om dagen til min sagsbehandler og omstillingen, sender mails og der sker ikke en dyt så hvis der ikke er hul igennem i dag ,ligger der en klage på mandag.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:23.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension