K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Hvad sker der.... ???? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=520)

Borroe 27-10-2006 22:17

Hvad sker der.... ????
 
:o Ja jeg måber lige en gang.......

Ja undskyld Hejdien at jeg lige kommer med en lille kommentar til det ramaskrig der har været på siden......... Jeg har været væk et par dage og kommer herind med masser af energi og så vil folk trække sig fra siden og bla bla bla...... Det er helt igennem forfærdeligt!!!
Danmark har ytringfrihed og mennesker er forskellige derfor også forskellige meninger, holdninger, psyke, lidelser, erfaringer osv....

Vi er mennesker i samme båd - nogen har haft et nemt forløb og andre har haft det (undskyld mit sprog) SKIDE svært - Nogen har en stærk psyke og andre ikke - Men alt i alt så er vi lige og vil gerne opnå det samme, nemlig BEDRE vilkår og at KOMME IGENNEM systemet så smertefrit som muligt!!!! Osv Osv....

Vi er her for at hjælpe hinanden, bakke op, være den skulder der bliver "grædt" ud ved, lytte, debattere, komme med forslag/erfaringer og alt i alt dele glæde og sorg!!! For mange omkring en forstår ikke altid hvad vi går igennem, men her ved vi hvordan tingene er - for mig er det en friplads hvor jeg kan få lov til at være mig!!!

Jeg synes ikke at folk herinde vil have medlidenhed og bare ynke ynke men have forståelse, finde løsning og komme ud med galde!!

Jamen som I nok kan forstå så er jeg dybt rystet over at komme tilbage...........

ALLE har ret til deres mening og ALLE har ret til at til at argumenterer for og imod - hvis alle var enige ja så ville siden være overflødig og så ville der (igen undskyld) sgu ikke være krig i verden!!!

Knas i maskinen er en ting men så må man kigge op, tælle til 3 og så videre!!

Denne side er for alle og ingen bliver dømt på det de mener eller ikke mener - VI ER ALLE LIGE!!!!

Nå men igen sorry jeg lige hev dette op igen så slut p... finale!!!

Håber at alle bliver på siden ny som gammel - vil helst ikke undvære nogen for alle sætter sit præg på denne side!!!

KÆMPE KNUSER (fra en lidt rystet) Borroe:)

Hejdien 27-10-2006 22:33

RE: Hvad sker der.... ????
 
Velkomme tilbage Borroe :D

Og ja noget af et ramaskrig at komme tilbage til,men men..
hvor mange mennesker er kan man nok ikke undgå lidt fnidder..

Bare ærgerlig at nogen vælger at forlade os på den konto, men man kan da håbe de dukker op når der er faldet lidt ro på... :D:D

Og klart du skal også lige have lov til at give dit besyv med.

Vi er alle voksne mennesker og en hver må træffe den beslutning de syntes er bedst :|:|

Knus
Hejdien

Borroe 27-10-2006 22:48

RE: Hvad sker der.... ????
 
Mange Tak :D

Næ næ det har du skam helt ret i !!! Fnidder vil der altid være og ja ærgerligt de vælger den vej vi har jo brug for alle med en mening hvad enten vi har den samme eller er uenige!!!!

Ja jeg ville jo helst ikke rode for meget op i det men blev bare lige lidt tummelumsk over dette men nu fik jeg luft og er mig selv igen (tror jeg nok -HE HE).

Knus Borroe


Kims 28-10-2006 16:25

RE: RE: Hvad sker der.... ????
 
Godt skrevet Borroe.

Er 110% enig med det du skriver:p

Alle har ret til at have sin mening, hvis nogle så bliver sur over det, må de komme vidre, vi er vel alle VOKSNE menneskerB)


Kims

Borroe 30-10-2006 09:41

RE: Hvad sker der.... ????
 
Hejsa Kims:D

takker og ja vi er vel VOKSNE mennesker!!:D

Knus Borroe:D


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:03.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension