K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-10-2006, 22:17   #1
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
Hvad sker der.... ????

Ja jeg måber lige en gang.......

Ja undskyld Hejdien at jeg lige kommer med en lille kommentar til det ramaskrig der har været på siden......... Jeg har været væk et par dage og kommer herind med masser af energi og så vil folk trække sig fra siden og bla bla bla...... Det er helt igennem forfærdeligt!!!
Danmark har ytringfrihed og mennesker er forskellige derfor også forskellige meninger, holdninger, psyke, lidelser, erfaringer osv....

Vi er mennesker i samme båd - nogen har haft et nemt forløb og andre har haft det (undskyld mit sprog) SKIDE svært - Nogen har en stærk psyke og andre ikke - Men alt i alt så er vi lige og vil gerne opnå det samme, nemlig BEDRE vilkår og at KOMME IGENNEM systemet så smertefrit som muligt!!!! Osv Osv....

Vi er her for at hjælpe hinanden, bakke op, være den skulder der bliver "grædt" ud ved, lytte, debattere, komme med forslag/erfaringer og alt i alt dele glæde og sorg!!! For mange omkring en forstår ikke altid hvad vi går igennem, men her ved vi hvordan tingene er - for mig er det en friplads hvor jeg kan få lov til at være mig!!!

Jeg synes ikke at folk herinde vil have medlidenhed og bare ynke ynke men have forståelse, finde løsning og komme ud med galde!!

Jamen som I nok kan forstå så er jeg dybt rystet over at komme tilbage...........

ALLE har ret til deres mening og ALLE har ret til at til at argumenterer for og imod - hvis alle var enige ja så ville siden være overflødig og så ville der (igen undskyld) sgu ikke være krig i verden!!!

Knas i maskinen er en ting men så må man kigge op, tælle til 3 og så videre!!

Denne side er for alle og ingen bliver dømt på det de mener eller ikke mener - VI ER ALLE LIGE!!!!

Nå men igen sorry jeg lige hev dette op igen så slut p... finale!!!

Håber at alle bliver på siden ny som gammel - vil helst ikke undvære nogen for alle sætter sit præg på denne side!!!

KÆMPE KNUSER (fra en lidt rystet) Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2006, 22:33   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvad sker der.... ????

Velkomme tilbage Borroe

Og ja noget af et ramaskrig at komme tilbage til,men men..
hvor mange mennesker er kan man nok ikke undgå lidt fnidder..

Bare ærgerlig at nogen vælger at forlade os på den konto, men man kan da håbe de dukker op når der er faldet lidt ro på...

Og klart du skal også lige have lov til at give dit besyv med.

Vi er alle voksne mennesker og en hver må træffe den beslutning de syntes er bedst :|:|

Knus
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 27-10-2006, 22:48   #3
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Hvad sker der.... ????

Mange Tak

Næ næ det har du skam helt ret i !!! Fnidder vil der altid være og ja ærgerligt de vælger den vej vi har jo brug for alle med en mening hvad enten vi har den samme eller er uenige!!!!

Ja jeg ville jo helst ikke rode for meget op i det men blev bare lige lidt tummelumsk over dette men nu fik jeg luft og er mig selv igen (tror jeg nok -HE HE).

Knus Borroe

__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2006, 16:25   #4
Kims
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2006
Indlæg: 66
Styrke: 19
Kims er ny på vejen
RE: RE: Hvad sker der.... ????

Godt skrevet Borroe.

Er 110% enig med det du skriver

Alle har ret til at have sin mening, hvis nogle så bliver sur over det, må de komme vidre, vi er vel alle VOKSNE menneskerB)


Kims
Kims er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2006, 09:41   #5
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Hvad sker der.... ????

Hejsa Kims

takker og ja vi er vel VOKSNE mennesker!!

Knus Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad sker der nu sussie63 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 10-01-2013 09:06
Hvad kan sker med mig nu ? mig73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 31-03-2011 13:31
Hvad sker der... Gunell Alt det andet 6 17-01-2011 16:55
Hvad sker der så nu? PiaL Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 08-09-2010 20:57
Hvad sker der nu Phönix Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 13-08-2008 01:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension