K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=92)
-   -   Nogen der ved hvor tit der er rehabiliteringsteam møde (https://www.k10.dk/showthread.php?t=29283)

Wasaki 11-02-2014 11:56

Nogen der ved hvor tit der er rehabiliteringsteam møde
 
Jeg kan ikke få at vide hvor ofte der er rehabiliteringsteam møde, nogen der ved det..

stampe 11-02-2014 12:07

Du kan da spørge ind til det fx pr. mail

dinosaur 11-02-2014 12:16

Citat:

Oprindeligt indsendt af Wasaki (Send 297440)
Jeg kan ikke få at vide hvor ofte der er rehabiliteringsteam møde, nogen der ved det..

Hvis det er for at vide hvor lang tid der går inden du kommer for, så spørg sagsbehandler. Hvor langt er du i processen?

Jeg kender en sag i Københavns Kommune, her blev papirarbejdet afsluttet nidt i januar, og rehabiliteringsmødet er fastsat til midt i februar.

Wasaki 11-02-2014 13:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af dinosaur (Send 297447)
Hvis det er for at vide hvor lang tid der går inden du kommer for, så spørg sagsbehandler. Hvor langt er du i processen?

Jeg kender en sag i Københavns Kommune, her blev papirarbejdet afsluttet nidt i januar, og rehabiliteringsmødet er fastsat til midt i februar.

Ja, her har vi problemet sb er ikke til at hakke heller stikke i, min sag skulle ha været i nov 2013 men men så er der lige det og så skal vi lige hente det så er der sygemeldning og nu er der travlt med den nye reform og så vil jeg høre fra sb...GLAT som en ål hverken jeg heller min bisidder får en svar, det sidste er at der lige skulle hentes noget fra hospitalet, men det sage sb osse for 3 mån siden....spørger du sb i øst svare sb i vest.......
Derfor spørger jeg herinde..

dinosaur 11-02-2014 17:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af Wasaki (Send 297461)
Ja, her har vi problemet sb er ikke til at hakke heller stikke i, min sag skulle ha været i nov 2013 men men så er der lige det og så skal vi lige hente det så er der sygemeldning og nu er der travlt med den nye reform og så vil jeg høre fra sb...GLAT som en ål hverken jeg heller min bisidder får en svar, det sidste er at der lige skulle hentes noget fra hospitalet, men det sage sb osse for 3 mån siden....spørger du sb i øst svare sb i vest.......
Derfor spørger jeg herinde..

Det mest konkrete svar får du nok fra sagsbehandler. Vi herinde kan kun oplyse ud fra egne erfaringer.

minismandag 14-02-2014 08:39

Jeg har ventet siden den 20 december og har fået at vide der er møde midt i marts.
så næsten 4 måneder skal jeg vente.

Wasaki 14-02-2014 12:30

Citat:

Oprindeligt indsendt af minismandag (Send 297816)
Jeg har ventet siden den 20 december og har fået at vide der er møde midt i marts.
så næsten 4 måneder skal jeg vente.

Fy for den da, men holder kommunen ikke julelukket fra d 20/12 (mener jeg) og med den nye reform skal de nok lige op i gear så ingen "smutter" forbi dem, så i dit tilfælde holder det nok med det jeg har hørt nemlig ca 2 mån
Held og lykke når du kommer dertil..

Webmaster 14-02-2014 12:38

Man kan ikke svare på dit indledende spørgsmål....da det er forskelligt fra kommune til kommune...hvor tit de holder møde...

Kommunerne står selv for at laver disse rehabteams og tilrettelægge hvordan de skal køre...

Så måske du skulle spørge ind til om der er nogen i din kommune der ved det hvor tit de har møde....

Wasaki 14-02-2014 13:11

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 297848)
Man kan ikke svare på dit indledende spørgsmål....da det er forskelligt fra kommune til kommune...hvor tit de holder møde...

Kommunerne står selv for at laver disse rehabteams og tilrettelægge hvordan de skal køre...

Så måske du skulle spørge ind til om der er nogen i din kommune der ved det hvor tit de har møde....

Aha, takker nu ved jeg min kommune er hurtige til at finde ud af hvis man har fået for meget udbetalt (og modregne det) så håber den hurtighed gælder i hele kommunen:p


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:39.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension