K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2014, 11:56   #1
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
Nogen der ved hvor tit der er rehabiliteringsteam møde

Jeg kan ikke få at vide hvor ofte der er rehabiliteringsteam møde, nogen der ved det..
__________________
Nogle mennesker giver deres sorger svømmeundervisning, i stedet for at drukne dem – Mark Twain
(Ledig flexjobber fra april 2014)
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 12:07   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du kan da spørge ind til det fx pr. mail
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 12:16   #3
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 11
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wasaki Se meddelelser
Jeg kan ikke få at vide hvor ofte der er rehabiliteringsteam møde, nogen der ved det..
Hvis det er for at vide hvor lang tid der går inden du kommer for, så spørg sagsbehandler. Hvor langt er du i processen?

Jeg kender en sag i Københavns Kommune, her blev papirarbejdet afsluttet nidt i januar, og rehabiliteringsmødet er fastsat til midt i februar.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 13:31   #4
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dinosaur Se meddelelser
Hvis det er for at vide hvor lang tid der går inden du kommer for, så spørg sagsbehandler. Hvor langt er du i processen?

Jeg kender en sag i Københavns Kommune, her blev papirarbejdet afsluttet nidt i januar, og rehabiliteringsmødet er fastsat til midt i februar.
Ja, her har vi problemet sb er ikke til at hakke heller stikke i, min sag skulle ha været i nov 2013 men men så er der lige det og så skal vi lige hente det så er der sygemeldning og nu er der travlt med den nye reform og så vil jeg høre fra sb...GLAT som en ål hverken jeg heller min bisidder får en svar, det sidste er at der lige skulle hentes noget fra hospitalet, men det sage sb osse for 3 mån siden....spørger du sb i øst svare sb i vest.......
Derfor spørger jeg herinde..
__________________
Nogle mennesker giver deres sorger svømmeundervisning, i stedet for at drukne dem – Mark Twain
(Ledig flexjobber fra april 2014)
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 17:22   #5
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 11
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wasaki Se meddelelser
Ja, her har vi problemet sb er ikke til at hakke heller stikke i, min sag skulle ha været i nov 2013 men men så er der lige det og så skal vi lige hente det så er der sygemeldning og nu er der travlt med den nye reform og så vil jeg høre fra sb...GLAT som en ål hverken jeg heller min bisidder får en svar, det sidste er at der lige skulle hentes noget fra hospitalet, men det sage sb osse for 3 mån siden....spørger du sb i øst svare sb i vest.......
Derfor spørger jeg herinde..
Det mest konkrete svar får du nok fra sagsbehandler. Vi herinde kan kun oplyse ud fra egne erfaringer.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 08:39   #6
minismandag
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Lokation: Faaborg/Midtfyn
Alder: 48
Indlæg: 41
Styrke: 13
minismandag er ny på vejen
Jeg har ventet siden den 20 december og har fået at vide der er møde midt i marts.
så næsten 4 måneder skal jeg vente.
minismandag er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 12:30   #7
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af minismandag Se meddelelser
Jeg har ventet siden den 20 december og har fået at vide der er møde midt i marts.
så næsten 4 måneder skal jeg vente.
Fy for den da, men holder kommunen ikke julelukket fra d 20/12 (mener jeg) og med den nye reform skal de nok lige op i gear så ingen "smutter" forbi dem, så i dit tilfælde holder det nok med det jeg har hørt nemlig ca 2 mån
Held og lykke når du kommer dertil..
__________________
Nogle mennesker giver deres sorger svømmeundervisning, i stedet for at drukne dem – Mark Twain
(Ledig flexjobber fra april 2014)
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 12:38   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan ikke svare på dit indledende spørgsmål....da det er forskelligt fra kommune til kommune...hvor tit de holder møde...

Kommunerne står selv for at laver disse rehabteams og tilrettelægge hvordan de skal køre...

Så måske du skulle spørge ind til om der er nogen i din kommune der ved det hvor tit de har møde....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 13:11   #9
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man kan ikke svare på dit indledende spørgsmål....da det er forskelligt fra kommune til kommune...hvor tit de holder møde...

Kommunerne står selv for at laver disse rehabteams og tilrettelægge hvordan de skal køre...

Så måske du skulle spørge ind til om der er nogen i din kommune der ved det hvor tit de har møde....
Aha, takker nu ved jeg min kommune er hurtige til at finde ud af hvis man har fået for meget udbetalt (og modregne det) så håber den hurtighed gælder i hele kommunen
__________________
Nogle mennesker giver deres sorger svømmeundervisning, i stedet for at drukne dem – Mark Twain
(Ledig flexjobber fra april 2014)
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension