K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Ressourceprofil ... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=18388)

jasch 23-09-2011 19:08

Hejsa alle, vil lige ønske jer en god weekend :)

Har intet nyt at fortælle, er ikke blevet forlænget endnu, har intet modtaget fra kommunen, ej heller modtaget min rp til partshøring efter den skulle opdateres med nye lægepapir.

Har været i afklaringsforløb nu i 9-10 uger har ikke styr på det, hører og ser aldrig den private aktør, mhb på at finde en virksomhed til arbejdsprøvning.

Men om ikke andet så vil jeg nyde de gode vejr-dage der kommer, med at få gjort haven vinterklar.

Håber på brev fra kommunen i næste uge, det må da snart være sidste udkald.

FrkNorden 24-09-2011 11:39

Søde søde Jasch!:kram:

Du KLAGER vel forhåbentlig over denne behandling, ikke??? Og svares der ikke inden for den svarfrist du sætter går du videre til afd.leder og derefter til borgmester i din kommune. Det DUER ikke det her..... Du kan også klage over private aktør og jobkonsulent!!! Det SKAL du sq gøre søde....

Men rigtig god weekend i første omgang - nyd vejret:kram:

jasch 26-09-2011 12:53

Er her nogle som er gode til at tolke sygehus journal notater......

Kan du/i evt. hjælpe mig med at tolke det min overlæge har skrevet:

Min tanke er, at såfremt der ikke er effekt af de 2 cremer skal der tages en biopsi, og det skal undersøges om der er taget blærebiopsi mhp. om Gepan-behandling, både installation i blære og behandling lokalt i vestibulum kunne være et forsøg værd. Det sidste er pt. ikke orienteret om endnu.Jeg skal næste gang spørge pt., om hun er indstillet på at vi laver spørgeskema udfyldning.
Jeg synes bare det lyder foruroligende og har slet ikke lyst til at tage afsted på mandag til Kolding sygehus.

Jeg var slet ikke klar over jeg havde et blæreproblem :)

Jutta1502 26-09-2011 13:30

Jasch , sikke en omgang , især hvis du ikke er klar over om du har et blæreproblem ;)

ha en god dag :kram:

jasch 26-09-2011 13:37

Ja det må du nok sige, skal famer ikke ha' installeret noget i min blære :)

Håber hun har taget fejl af mig og en anden....

MTVRV1 26-09-2011 14:04

jeg havde hjerte problemer og de vil snakke med mig om en bypass

fik et chok:eek:
det var skrevet i en forkert sag

så det kan udmærket forekomme

jasch 26-09-2011 14:30

Tror vist jeg skal stoppe med at læse :) gepan behandling er noget med et kateter.

Jeg har altså ingen problemer med at tisse og ej heller smerter ved vandladning...

Nårh har skrevet til egen læge, hehe han er da klart på kursus hele denne uge og jeg skal på sygehus mandag.

Jutta1502 26-09-2011 14:43

Jasch , det må man da håbe hun har , ellers er der vil ikke så meget andet at gøre end fortælle det, at du ringer og siger at du bestemt ikke mener du skal igennem den:D

jasch 26-09-2011 14:55

hahahaha Jutta det der med at ringe en overlæge op på sygehuset...hmm det er ligesom at....nårh må hellere holde kaje.

Min egen læge prøvede at ringe i 2 mrd. pga kommunen havde bedt om en statusattest, det var bare umuligt sådanne fine overlæger taler ikke i fon nej nej.

jasch 26-09-2011 20:37

Jeg har forresten skrevet til min sb, hvorfor hun ikke har sendt mig min RP til partshøring samt min forlængning af sygedagpenge, hvor længe skal man vente på svar ?????


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:07.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension