K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2009, 12:31   #1
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 50
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Brev til ynkelig rådmand

Til
Rådmand
Erik Simonsen

Vedr.: Henrik B. Pedersen

Det er vel efterhånden 3 måneder siden jeg sidst har haft skrevet til dig omkring min sygedagpenge sag. Men tiden er nu moden til en ny skrivelse til dig.

I december månede kunne vi på tv2 følge hvor hard it is to be a nissemand.

2 juledag kunne man i FyensStifttidende læse om hvor hårdt du selv mener at du har det og manglende fokus på din forvaltning og at du var bange for dette kunne betyde du ikke ville blive genvalgt.

Man fristes nærmest til at sige at det var ynkeligt at læse om. Fakta er kære Erik du bør være glad for at de liberalistiske lakajer på FyensStifttidende ikke ønsker at bringe kritiske artikler om det borgerlige bystyre.

Du skrev i et læser brev du følte dig krænket og oprørt. Denne overskrift var det som fik mig til tasterne igen.
Jeg modtog igår aktindsigt i teamleder Lone Ellegaard`s personale mappe.

Jeg kunne her konstatere at der ikke var sket nogen form for påtale eller konsekvens i forhold til den krænkelse af min retssikkerhed ved ikke at overholde ankevejledningspligten samt i et forsøg på at dække over dette manipulerede med datoen i min sag.

Hvordan kan du som ansvarlig Rådmand for din forvaltning accpetere at dette finder sted uden nogen form for konsekvens?

Hvordan kan du som Rådmand undgå at dette får en konsekvens?

Hvordan har du som Rådmand med at ansatte i din forvaltning krænker borgernes retssikkerhed og manipulere med datoerne i sagerne?

Jeg skal måske minde dig om at jurist Alf Banke har givet mig medhold i problemstilling omkring datoen og den manglende ankevejledning.

Mvh

Henrik B. Pedersen
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 20:54   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Herligt, at se at du bider dig fast som en arrig terrier

Må altså lige have lov til at indskyde: har du overvejet en politianmeldelse af sagsbehandleren eller evt borgmesteren?

Blot en lille notabene og tilgiv, jeg kan ikke liiiige huske om du har haft dette oppe at vende i din sag.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 22:24   #3
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 50
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Sagsbehandler er anmeldt

Hej Buster

Jeg anmeldte sagsbehandler samt teamleder i oktober sidste år til FynsPoliti.

Det var åbenbart ikke en sag de ville tage sig af selvom jeg har en række beviser at kan fremlægge. Men de små politibetjente kan vel ikke finde ud af og undersøge denne type sager derfor afviser den.

Men jeg har anket til statsadvokaten og afventer nu på deres afgørelse.

Medhensyn til Erik Simonsen så har han stået for god underholdning her siden 2 juledag. Det kan anbefales at gå ind og læse på www.fyens.dk og søg på Erik Simonsen.

Men det sjove af det hele var at jeg på et møde medio sep. 08 hvor der også deltog en embedsmand i form af udviklingschef.

Han kunne kun afvise det var et medhold jeg havde fået i statsforvaltningen omkring min anke.

Men men jeg optog mødet på mp3 afspiller og her kan man høre hvordan kommunen prøver at vaske deres små beskidte fingre.

Erik Simonsen undskyldte først overfor mig at jeg havde en følelse af jeg var blevet dårligt behandlet. Dette gik dog ikke. Men takkede ham dog for at bekræfte en følelse jeg havde.

Derpå fik jeg så en undskyldning men fik at vide når man havde med kompliceret sagsbehandling kunne der opstå fejl og mangler.

Takkede igen for undskyldningen. Men at det skulle være kompliceret sagsbehandling at overholde ankevejledningspligten og opgive rigtige datoer så måtte det stå skidt til i hans forvaltning og han skulle overveje at sende medarbejderne på efteruddannelse.

Men undlader den ynkelige Erik Simonsen at give svar på min skrivelse kan han se fremtil at jeg møder op til vælgermøder og stiller ham spørgsmålene der.

Ja faktisk ender det nok med jeg gør det uanset svar eller ej he he.
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 06:19   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
grrrr vuf vuf sådan skal det være, bid endelig til
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 15:41   #5
StopKlaus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
StopKlaus er ny på vejen
er der nogen der ved om teamleader lone ellegaard er blevet fyret fra odense kommune?
StopKlaus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 16:12   #6
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 50
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Teamleder

Hej StopKlausLort

Jeg kan bekæfte jeg har modtaget aktindsigt i hende personalemappe.

Hun er nemlig den person som har krænket min retssikkerhed ved ikke at overholde ankevejledningspligt og opgive manipulerede dato til Statsforvaltningen Syddanmark.

Det var påbaggrund af den aktindsigt jeg måtte skrive til Erik Simonsen igen.

Det er utroligt at hun kan få lov til at slippe afsted med de ting hun laver.

Men når Erik Simonsen ikke ønsker at gøre noget ved de ting må han stilles til ansvar og jeg skal personligt gøre alt hvad der står i min magt til at Erik Simonsen ikke bliver genvalgt. Han kan imøde se en hed valgkamp.
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 16:21   #7
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Jamen, det er dog utroligt som alle ønsker at vaske deres hænder

Jeg er rystet over hvordan DK har udviklet sig til en bananstat

Kan da også blive helt bekymret for om Sorø Politi vil modtage vores anmeldelse(når vi får stykket den sammen).

Den er vist lidt tilsvarende din, i hvert fald hvad ang manipulering af datoer!
Vi har også dokumentation for vores påstande og det har vores advokat også.
Håber da så sandelig at de forstår vi mener det seriøst.

Lyder spændende m statsadvokaten, håber du snart får positivt nyt.

Hm, ja jeg synes da også bare at du evt må møde op. Det kan vel om ikke andet blive en temmelig pinlig affære at blive afsløret i sine løgne!

Ps, husk nu at lade logikken råde og ikke følelserne, skønt jeg godt ved det kan være mere end svært

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 16:29   #8
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 50
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Buster

Jeg vil aldrig trække mig selv ned på så lavt et plan som Erik Simonsen og hans forvaltning bevæger sig på.

Så sagligheden vil være i fokus. Han skal jo ikke have mulighed for at skyde tilbage.
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 17:43   #9
StopKlaus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
StopKlaus er ny på vejen
Ellegaard har odså forsøgt at manipulerer med mine datoer. Men det er det mindste hun har gjort. Historien er endeløs. Værst er det at beskæftigelsesankenævnet bakker op omkring kommunerne og systemet.
Jeg har forsøgt at ringe til Odense kommune og bede efter ellegaard, de siger at der ikke er nogen ansat med det navn....
StopKlaus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 18:01   #10
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
sagsbehandler

Det er bare SÅ pudsigt, at det er samme sagsbehandler som i min sag! Se evt. http://sites.google.com/site/lenamichelsen/

Samme sagsbehandler kan også mødes i denne artikel;

http://www.fyens.dk/article/492693:N...mme-i-systemet


Efter at have nærstuderet min sag endnu engang kan jeg konstatere at;
  • Lone Ellegaard giver mig afslag på pension ganske kort tid efter hun er ny sagsbehandler på min sag. Hun har ikke forinden set mig ud over et fortrædemøde samme dag som afslaget besluttes. Hun har derfor IKKE set mig under forløbet
  • De journalnotater hun udarbejder i perioden hvor jeg får afslaget er påført såvel forkert for- som efternavn.
  • Der er vægtet 2 hospitalsundersøgelser som ikke er mine
Kommunen erkender efterfølgende der er tegn på 2 sager er blandet sammen.

Trods alle disse faktuelt - og beviselige - fejl, hævder kommunen fortsat at det ingen betydning har for sagens afgørelse!

2 år efter - og 2 lægeerklæringer senere - tilkendes jeg førtidspension UDEN yderligere arbejdsprøvning eller andre tiltag!

Denne alternative sagsbehandling kostede mig 1 år uden forsørgelse!!!!
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rådmand Erik Simonsen TinaB Dit og Dat 8 09-07-2009 21:36
Hvilke kommuner har en rådmand Hejdien Den nyttige viden vi alle har 13 29-06-2009 11:14
Rådmand flygter........... lena Politik og Samfund 2 02-02-2009 23:04
Brev til DA Hejdien Fremtiden for fleksjob og førtidspension 19 13-01-2008 15:55
Brev fra SF :o) labratz Politik og Samfund 2 31-08-2007 18:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension