K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2009, 10:14   #41
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Anna, må jeg spørge for at opdatere, præcis hvilket materiale du har sendt?

Mere så jeg netop kan holde øje med hvad der sker og om der sker noget

ps, jeg selv er ikke medlem, men min mand har været medlem siden sit 18 år -sæføli
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 10:19   #42
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Jeg synes, det lyder helt forrykt, det sagsforløb, du har været igennem. Jeg arbejder på en større artikelserie om emnet sygedagpengesager og lange sagsbehandlinger i kommunerne plus lange ventetider på hospitalsbehandling.
Det lyder som om, du ved en masse, så derfor ville jeg høre, om jeg eventuelt må ringe dig op for at høre nærmere om dine personlige oplevelser, og måske du kan hjælpe mig med at formidle kontakten til andre, der har været udsat for lignende behandling fra systemet?
Hvis du har lyst til at hjælpe mig videre, kan du skrive mig en mail med dit telefonnummer og et tidspunkt, jeg kan træffe dig, så ringer jeg dig op. Du er også velkommen til at kontakte mig.
På forhånd mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Anne

---------------------------------------------------

Hun har fået hjemmesiden, med skemaer og min egen historie.
Jeg har så løbende sendt hende de historier jeg har fundet i aviser og lignende.
Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 11:53   #43
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg er ikke medlem af 3f,, men er tilmeldt deres nyhedsbrev pr mail... og får det tilsendt pr mail selvfølgelig...
så måske kan du annasen også få det.. hvis du har lyst altså..
hvor er jeg glad for at I er så mange som orker at råbe op for os allesammen..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 12:50   #44
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tja jeg skrev i går så jeg var grøn i hovedet til gud og hvermand (om mange ting) så jeg nåede ikke lige at få sat de K10 relevante ting ind her ... men jeg fandt ham Christian Grønnemark Fællestillidsrepræsentant HK Kommunal som svare i en af artiklerne og jeg har så sendt ham en mail den får i lige her ....


Citat:

Til Christian Grønnemark


Jeg har de sidste dage fulgt med i debatten om arbejdsevnevurdering/ressourceprofil og må med glæde konstatere at der nu begynder at ske noget på området, dog læste jeg så i dag at Socialdemokratiet er gået ind i sagen også, og det fik mig lidt op af stolen ikke at de går ind i sagen men at det skal være nødvendigt at finde ud af om det er et landsdækkende problem.

Det er helt klart et landsdækkende problem , et problem som mange bruger jeg selv iberegnet har prøvet at gøre politikkere og datatilsynet opmærksomme på i gennem flere år nu.

Vi har sågar eksempel på en syg borger der i arbejds prøvning blev sat til at lave ressourceprofiler på de andre på arbejds prøvning stedet så de ressourceprofiler er på intet tidspunkt blevet taget alvorligt...

www.k10.dk og www.Ladk.dk har i fællesskab prøvet at råbe op om den her problematik og har kontaktet både politikkere, private aktøre og datatilsynet, uden resultat feks ville datatilsynet ikke svare på vores henvendelse på skrift men ønskede kun en samtale (hvad vi ikke ønskede da vi så ville mangle dokumentation ) som det også fremgår af artiklen i søndagsavisen så kan man frygte at der bliver lavet en ny lille hovsa lov der lovligøre at private aktøre laver de ressourceprofiler og dermed er den sag ude af verden...

Som syg borger har man ikke mange rettigheder tilbage i dette land og vi vil mene at man ikke bare skal have lov til at lave en lille hovsa lov , vi vil mene at det skal ud til det ganske land at det her ikke er noget der bør komme bag på nogen, da det er noget vi meget længe har gjort opmærksom på , men i Danmark er det åbenbart sådan at man først tager tingene alvorligt når det havner på forsiden eller en eller anden større instans går ind i sagen, så derfor er det mig magtpåliggende at gøre opmærksom på at det er ikke nogen hemmelighed hverken for regering eller opposition hvad der foregår med de ressourceprofiler, er det det ja så kommer det sig ganske simpelt af at man vælger at sidde de borger der lever med det overhørig...

Jeg har dokumentation både fra private aktøre og for at jeg har kontaktet politikkere og datatilsynet omkring det her, jeg ved at dem fra Ladk også ligger inde med dokumentation omkring det her , og jeg vil meget gerne fremsende det jeg har hvis i kan bruge det...

I hvert fald vil det være katastrofalt for retssikkerheden for de svageste hvis og så frem at vi får lavet en lov der gør at de private aktøre kan lave disse profiler mange af de private aktøre er ikke klædt på til det, og det samme går for de jobkonsulenter som også bliver sat til at opdatere og lave ressourceprofiler...

Min egen sidste jobkonsulent var en nabo som havde en vin forretning og som blev jobkonsulent , de dybt personlige ting der fremkommer i en ressourceprofil vil jeg mene at han ikke var kompetent nok til at sidde med for slet ikke at snakke om at træffe afgørelser ..

Hvad jeg da også gjorde kommunen opmærksom på og afleverede en sm-afgørelse hvoraf det fremgik at det kun var sagsbehandleren der kunne lave den, derfor er min ressourceprofil lavet rigtigt , men da ikke alle syge kan forventes at kende den socialelovgivning er der mange der bliver krænket ved at skulle sidde og komme med hele deres livs mest intime detaljer til gud og hvermand.

Jeg ved at vi for 1½ år siden blev kontaktet via K10 af et vikarbureau der nu skulle til at være private aktøre de ville gerne have os ud til en samtale for evt hjælp om hvordan man byggede en hjemmeside op der henvendte sig til flekser .. her fik vi også en diskussion om ressourceprofiler og vi oplyste dem om at efter vores mening var det ikke lovligt for dem at lave ressourceprofiler , det mente de da heller ikke, men de havde fået oplyst at de kunne lave den og så overlade slut konklusion til sagsbehandler og på den måde var det sagsbehandleren der havde lavet den...

Vi har på et par uger stablet en lille mini undersøgelse på benene inde på www.k10.dk for at finde ud af hvor mange af vores bruger er har fået lavet deres profil ved privat aktør ud af 89 bruger der har svaret har 7 fået lavet deres ved privat aktør, 4 af Revalideringssted, 15 har lavet den selv , 33 har fået den lavet af sagsbehandler og kun 30 har fået den lavet i samarbejde med sagsbehandler som loven foreskriver...

Så man kan jo se en tråd af nemme udveje når det komme til ressourceprofiler , en profil der er så vigtigt for ens videre liv burde bestemt ikke tages så let på ...

Så ja det skal undersøges hvor mange der har fået lavet deres ressourceprofil forkert og jeg kan oplyse om at det er mange rigtig mange...

jeg kan oplyse at alle er gjort opmærksom på det men har ikke vist interesse.

Og både kommune regering og private aktøre er ligeglade som man også kan udlede af dette svar fra en privat aktør svaret til en flekser der er optaget af at lovgivninger overholdes ...

Jeg skrev til +Resurse (Laila Holm Gudmund direktør at )
Hun har været medarbejderkonsulent i Fladså og syv andre sjællandske kommuner og var også i koordinationsudvalget for fire kommuner.

Klip fra +Resurse hjemmeside
25 års erfaring indenfor sociallovgivningen og sagsbehandling. Kommunal og privat ledererfaring i praksis. Virksomhedsorganisation, human ressource, totally quality management-kompetencer i praksis og teori.

-----------------------------------
Brevet
En Ressourceprofil må kun udarbejdes af en kommunal sagsbehandler i samarbejde med borgeren, så hvordan i er givet denne bevilling eller tilladelse, det vil jeg gerne modtage på skrift.

For når en ressourceprofil ikke er udarbejdet af en sagsbehandler i kommunen, lider den af sådanne mangler, at den ikke kan eller må bruges som grundlag for en gyldig afgørelse i sager om sygedagpenge og for fleksjob, førtidspension, m.m.
----------------------------------

Svaret fra +Resurse
Du giver ikke udtryk for, på hvilken foranledning (egen eller organisation) du spørger, men vi kan oplyse, at kommunerne har mulighed for at inddrage anden aktør i opfølgningsarbejdet, herunder også ifm. udfærdigelse af ressourceprofiler.

De socialfaglige vurderinger og myndighedsopgaverne afledt heraf lader vi imidlertid kommunerne selv om.

Hvorvidt sådanne profiler udarbejdet i samarbejde med borgeren af anden aktør lider særligt af mangler vil vi undlade at kommentere, ud over, at kommunerne næppe beder om en ydelse, der ikke opfylder de relevante krav, og vores erfaring er, at både borgere og kommuner er tilfredse med vores indsats.

Med venlig hilsen
Laila +Resurse Aps


Ergo man er lidt ligeglad for går den så går den ....


Der er noget helt galt i Danamark når det komme til de svage, syge og handicappets retssikkerhed , den er snart en by i rusland at der er noget helt galt vidner www.k10.dk`s succes om, på tre år er vi blevet mere end 2200 medlemmer og vokser hver eneste dag med flere medlemmer, og det sørgelige er at vi er en side for syge mennesker der sidder fast i systemet ... så K10`s succes må siges at være velfærdssamfundets fallit ...

Jeg håber inderligt at det kan lykkedes for jer at gøre noget mht ressourceprofiler så det nu hvor det er kommet frem til den brede befolkning hvad der foregår ikke bliver til endnu en lov hvor man blæser højt og flot på retssikkerheden for de svageste , ønskes mere dokumentation for at der er informeret om denne problematik til de relevante steder så kan i skrive og så skal jeg se hvor meget af det jeg kan finde frem ...



jeg vil lige selv om den her mail er lang sætte korrespondance med datatilsynet på også , så i kan se noget af det vi har kæmpet med...

Vi ligger også inde med lange lister over private aktøre der tilbyder kommunerne at lave ressourceprofiler.



brev til datatilsynet

Citat:
Vi er blevet viden om en firma der opretter ressourceprofiler for kommuner og vi vil spørge ind til hvorvidt det kan være lovligt.

Det drejer sig om et firma der kalder sig Dansk Ressourceprofil.

Som det fremgår på hjemmesiden http://www.danskressourceprofil.dk/index.htm er det et privat firma som tilbyder kommunerne at lave borgerns ressourceprofiler, og sende dem pr mail samt med post.

Dette er os meget i mod som borger der får lavet ressourceprofiler, vi under os hvor vores sikkerhed i dette er henne, et firma som vi øjensynligt skal krænge vores mest detaljeret liv ud til, fordi vi er syge eller på anden måde er inde i systemet.

Hvordan kan vi sikrere os at personfølsomme oplysninger, helbreds oplysninger, sociale forhold, økonomi osv.ikke kommer i de forkerte hænder ?

på omtalte hjemmeside står der

Levering:
Profilen udarbejdes systematisk og overskueligt. Den leveres såvel digitalt via mail eller ønsket medie (fx cd rom/diskette), samt i papirform underskrevet af borgeren og konsulent sammen med eventuelle attester og udtalelser.

der er intet om digital signatur kryptering eller ligende.

Er det i overensstemmelse med datatilsynsloven at man på denne måde kaster folks liv ud , det er jo set før at man har skrevet en forkert adresse på en mail , og så har man hele sit liv lagt til skue ...

Jeg håber at i kan opklare dette for os .

MVH

Brugerne på www.k10.dk
skrevet af xxxx




Spørgsmål og anmeldelse til datatilynet

Jeg har kendskab til private firmaer der ligger inde med personfølsomme oplysninger, det drejer sig om firmaer der ligger inde med oplysninger som optræder i ressourceprofiler, jeg har prøvet at slå dem op inden hos jer for at se hvorvidt de er godkendt inde hos jer på denne adresse http://www.datatilsynet.dk/fortegnelse/index.html.

Kan i oplyse mig om de er godkendt til at ligge inde med og udarbejd personfølsomme oplysninger i registret form af borger.

Hvis de er godkendt hos datatilsynet hvordan kan jeg så se det fremover hvis jeg vil tjekke op på andre firmaer.

Alle firmaerne udarbejder noget der indeholder oplysninger som kommer i strid

persondatalovens § 7 og § 8.

Racemæssig eller etnisk baggrund
Politisk, religiøs eller filosofisk overbevisning
Fagforeningsmæssige tilhørsforhold
Helbredsforhold
Seksuelle forhold
Strafbare forhold
Væsentlige sociale problemer, f.eks. langvarig arbejdsløshed
Andre rent private forhold, f.eks.
Interne familieforhold og -stridigheder
Selvmord og selvmordsforsøg
Ulykkestilfælde
Andre fortrolige oplysninger

Jeg formoder at hvis et privat firma skal have lov til at ligge inde med sådanne oplysninger om borgerne så skal der vel foreligge en godkendelse hos datatilsynet.



Job inwest

Bjørnemosen 41F 5260 Odense S tlf.2258 7405 eller 6593 1767

http://www.jobinwest.dk/sygedag.htm



Svika

Gammelmosevej 51
2800 Kgs. Lyngby

http://www.svika.dk/svika/subpage45.aspx



Revacenter Syd

Stubbekøbingvej 67
4800 Nykøbing Falster

Tlf: 54 85 96 00
Fax: 54 85 96 01

http://www.revacentersyd.dk/index.php?show=6



Hans Knudsen Instituttet

Glentevej 67-69 - 2400 København NV - tlf.: 3916 2130

http://www.hki.dk/no_cache/bred_erhvervsafklaring/?0=



med venlig hilsen

xxxx



Svar fra data tilsynet



Ved e-post af 15. oktober 2007 og af 17. november 2007 har De rettet henvendelse til Datatilsynet.



Jeg finder, at Deres forespørgsel på det foreliggende grundlag egner sig bedst til telefonisk besvarelse. Hertil kommer, at Datatilsynet har en sagsbehandlingstid på gennemsnitligt 3 måneder på at besvare forespørgsler skriftligt.



Det har imidlertid ikke været muligt at finde frem til Deres telefonnummer, og De bedes derfor kontakte mig telefonisk, gerne på mit direkte telefonnummer 33 19 32 26. Jeg træffes bedst hverdage mellem kl. 9 og 14.


Med venlig hilsen

Lotte Biehe
Fuldmægtig
Datatilsynet
Borgergade 28, 5.
Postboks 9044
1300 København K

Telefon: 33 19 32 00
Direkte: 33 19 32 26
Telefax: 33 19 32 18


Med venlig hilsen
xxxx
Det var det brev jeg sendte til ham og hans kollegaer og hvis i stadig hænger med så er svaret fra ham her der er kommet her i dag ...


Citat:
Tak for din henvendelse xxx

Udvalget vil snarest behandle din henvendelse, som jo ser noget interessant ud - desværre! - kan jeg sige på borgerens vegne.




Venligst

Christian Grønnemark
Fællestillidsrepræsentant HK Kommunal
Og hallooo til dem der hænger med endnu og ikke har kastet hovde ind i skærmen over mit lange indlæg , ja så kommer sidste skud på stammen her, Kimse foreslog i går at vi sendte endnu et brev til datatilsynet og det er så gjort her til morgen ...

Og det er her ...
Citat:
Til
Lotte Biehe

K10 og Landsorganisationen af Arbejdsledige modtog den 06/02/08 en e-mail med afslag på, at Datatilsynet kan imødekomme et skriftlig svar.

Vi vil gerne have bekræftet, skriftligt , at Datatilsynet ikke kan undersøge de meldte forhold, og skal gøre opmærksom på, at det offentlige har pligt til at besvare skriftlige henvendelser skriftligt. Formodentligt gælder dette også for Datatilsynet.

Næstformand Kim J (LA)

Bruger xxx (k10)
Og så må jeg videre i dagen tak til dem som stadig hænger med
  Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 15:54   #45
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Hej Huldra,
Det kunne jeg godt tænke mig at blive tilmeldt - har du gjort det på nettet?

Og Heidi - Godt vi ikke sidder med de gamle skrivemaskiner og slettelak m m. he he.
Udvalget synes det er interessant. Det er da gode tegn, og er spændt på hvad de videre skriver.

Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 20:05   #46
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
http://forsiden.3f.dk/apps/pbcs.dll/...R&profile=2159 måske med lidt held er dette linket til 3f nyhedsbrev..
ellers find forsiden. i venstre side er en menu... find 3f medier. og så skulle der gerne et sted nederst stå noget om nyhedsbrev.. det kommer hver dag står der..

fortvivl ikke over at der står artikel ikke findes... linket til at melde sig til nyhedsbrev er der.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 20:42   #47
Rossi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2008
Lokation: Randers kommune
Indlæg: 27
Styrke: 16
Rossi er ny på vejen
Er det en privat aktør?

Hej

Jeg er ved at skulle svare på en partshøring over stop af mine sygedagpenge.
Jeg har læst her på tråden og er lidt i tvivl om, om min sagsbehandler er en privat aktør.

Hun har selv oplyst at hun arbejder for et firma der hører til over en times kørsel fra hvor jeg bor. Firmaet er bestilt til at "behandle nogle af borgerne" i min kommune. Hun er kun på min kommune om onsdagen. Jeg er 100% sikker på at hun er købt til at lukke alle de dumme sager.

Jeg har ingen anden sagsbehandler. Alt går igennem hende.

Hun har lavet min ressourceprofil - og brugt en del fra den jeg fik lavet i januar 2007.

Er den lovlig?

HILSEN ROSSI
Rossi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 21:27   #48
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
rossi, jeg ville helt klart melde ud til vedkommende at jeg ville insistere på at vide hvem hun var og hvilken relevans og baggrund hun har for at hjælpe mig, kan du følge mig?

Jeg er udmærket klar over at det koster styrke i den grad at holde på sin ret, men tro mig, det er det værd

Da min mand i et tidspunkt af sit lange forløb hele 2 gange i træk blev kastet i armene på totalt for ham ukendte personer ja, da insisterede han på at vide hvem de var, hvorfra de kom og hvilken relevans de havde i hans sag.

HUSK- det kan jo være det mest intime for dig du kan risikere de får adgang til.
Undskyld mig, men hvad vedkommer det dem hvad jeg fx foretager mig i mit privatliv. Jeg ser det på samme måde som jeg fandt en vild fremmed på gaden og fx begyndte at fortælle om min måde at pille tær på

Blot min mening og hvis det kan være dig til nogen hjælp ja, begge gange hvor min mand insisterede på at vide besked, tænk engang, de "nægtede" og til gengæld kom der kun en gang en lille smule på skrift fra dem -(som selvfølgelig ikke blev underskrevet og fluks sendt videre til advokaten).
Samtidig røg der et brev afsted til både sagsbehandleren, jobcenterchefen, borgmesteren og byrådet.

Gæt engang, han så dem aldrig igen

Hvad angår din rp fra længere tid tilbage, jo, hvis DU stadig synes det har relevans og er gældende for din situation i dag, så kan jeg ikke se at der er noget galt i det MEN husk altid at din rp KONSTANT skal være opdateret og den er kun gyldig hvis den er udført i samarbejde m sagsbehandleren og dig samt tillige underskrevet af dig.

Alt andet er ulovligt.

Håber jeg har givet dig blot lidt hjælp og hold ud og hold fast, kan jeg kun sige
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2009, 22:40   #49
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Kimse....

Hvis man beder om aktindsigt i de personer, der træffer afgørelse, i deres personalemapper, burde det vel fremgå, om de er resultatlønnet, og dermed inhabile.


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2009, 22:21   #50
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Redegørelse om ressourceprofiler i Svendborg

Svendborg kommune har nu lavet en redegørelse om brug af private aktører og ressourceprofiler.

Gad vide, HVORDAN jobcentrene vil "dokumentere, at de efterlever" denne sagsbehandling?!

Citat:
Jobcentret erkender nu i en redegørelse til erhvervsudvalgets møde i morgen, at kommunens praksis med en »senere selvstændig sagsbehandling, der resulterer i en myndighedsafgørelse« ikke fremgår tydeligt nok, »hvorfor det kunne se ud, som om »anden aktør« har foretaget en selvstændig sagsbehandling«.
Citat:
I sagens natur kunne vi ikke blive enige med jobcentret om redegørelsen. Juridisk set er det rigtigt, hvad der står, men jobcentret kan ikke dokumentere, at det er det, de har efterlevet, påpeger Tonni Hansen.
Læs hele artiklen her:

http://www.faa.dk/article/105190:Fyn...ssikkerhed?rss

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansatte presses til ulovligheder - ressourceprofiler zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 6 24-01-2010 16:28
DUKH om Ressourceprofiler - arbejdsevnemetoden zuza Nyt om loven 0 18-04-2008 14:11
Borgerinddragelse i ressourceprofiler zuza Nyt om loven 11 19-02-2008 14:23
ressourceprofiler Flisbeth Alt det andet 4 04-11-2007 00:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension