K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-09-2008, 20:47   #1
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile

Hej Boy 84,
Det du bliver budt, er bare ikke godt nok!
DU bliver svigtet, og det gør mig rasende
Du er et menneske, som har brug for hjælp; men er der for søren ikke een der kan gå med dig og hjælpe dig med at komme i gang med en udredning om hvad du fejler - en diagnose?
Du har fuldstændig ret i, du ikke skal starte på noget som helst medicin, før du har fået stillet en korrekt diagnose på, hvad du fejler, for jeg kender godt en hel del til, hvordan det kan forplumre det hele pga. mit tidligere arbejde.

Is there anybody out there, der ved noget mere om hvad boy 84 skal gøre? ... Please answer.

Mange Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 21:00   #2
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
mit liv

har lige set på det kort jeg har at der står specialæge min kontaktperson går med mig men det er også fordi han skal brife min sagsbehandler om hvad der sker med mig kunne ikke klare af gå der helt alene . det min sagsbehandler sagde da jeg ville søge fp var jeg skulle afklares med arbejd prøvning og det har jeg jo været igennem sidst i den butik og det kunne jeg slet ikke klare så hvad skal jeg gøre for et komme videre nu
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 21:01   #3
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Smile En velkomsthilsen fra Viper

Hej Boy 84.Det glæder mig at se dig her på siden. Jo flere vi er, jo bedre kan vi hjælpe hinanden og støtte hinanden, så bare klem på.Jeg skulle for øvrigt lige spørge fra Hyanna om du går hos en psykolog eller en psykiater eller er han begge dele?

Hvem er din kontaktperson og hvor stammer han fra?

Mange Viper
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 21:05   #4
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Hej søde ven, jeg vil bare lige sige dig at: en psykolog IKKE er det samme som en psykiater.

Du skal have en psykiater, til at vurdere dig. Han / hun har meget mere erfaring, også med hensyn til eventuel medicin ( mere end din læge)

Sender dig mange Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 21:18   #5
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
mit liv

hej viper tror hun er begge dele men er ikke sikker ,min kontaktperson er her fra odense har også hørt det skulle være rigtig svært at få fp her i forhold til andre steder
helle4 ja det ved jeg godt men det var min læge som anbefalet hende for at jeg kunne få hjælp skal siges har prøvet en psykiater for nogen år siden og de sagde bare de ikke kunne hjælpe mig at jeg skulle gå til min læge så han kunne få mig til en psylolog men det kunne han slet ikke hjælpe mig med da der var så lang ventetid men det er blevet meget være siden men vil selvfølgelig gerne finde ud af det rigtige så det kan hjælpe mig...
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 21:24   #6
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 17
Helenevind er ny på vejen
Hej Boy

Stort , det trænger du vidst til... faktisk er det jo ret positivt og flot af dig, at du har overskud til at komme herind og fortælle om dig selv.

Jeg sidder her og har bare sådan lyst til at komme og hjælpe dig, banke i bordet og fortælle folk hvad der skal til!!!

Du skal udredes af en psykiater, du skal have stillet en diagnose... men du har jo i hvert fald en eller anden form for angst, socialangst.. har ikke så meget forstand på de forskellige angstformer, men lidt har jeg da. Har du ikke noget familie? eller venner der kan hjælpe dig, så du kan få stillet en diagnose? Så længe der ikke er nogen diagnose, så er de jo også svært at medicinere dig rigtigt.

Mht. medicinen... så synes jeg ikke du skal være så bange for at prøve noget. Det er lige før jeg tør sige.. det kan jo kun blive bedre Min mor har hele mit liv været psykisk syg og hun har prøvet utallige af mediciner, hun har da fået bivirkninger, men ikke virkninger der har gjort hendes symptomer værre... det har mere været sådan noget som overvægt osv. Så jeg synes virkelig du skal springe ud i det, jo før jo bedre... så du bare kan få det bedre.

Jeg har i min sygdomsperiode været på kursus med en som var voldsomt plaget af socialangst og depression... med medicin og psykoterapi har han i dag fået en arbejdsidentitet igen. Han er en glad mand, han ved selvfølgelig godt at han er syg, men med hjælp fra de rigtige proffessionelle folk, har han fået et liv hvor han tør gå uden for døren osv. Jeg fortælle dig blot det her, for at du skal vide at der også er muligheder for dig.

Hilsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2008, 00:29   #7
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Der er meget langt til februar mdr. når du har det så skidt! Hvor møder du din kontaktperson?

Knus Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2008, 00:37   #8
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
det er lidt forskelligt han henter mig nogen gange og så køre vi en tur og snakker om de forskellige ting, og så har han været med de sidste to gange ved hende lægen der og fortalte også det var vigtigt jeg havde noget ro på fra sagsbehandlerens side af så jeg ikke blev presset og fik mine penge . men ja der er lidt tid til februar men har snart gået sådan her i 4 år så er sku vand til det
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2008, 00:47   #9
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Kære Boy 84, Kan du ikke lige gå op og kigge under Hejdiens indlæg, hvor hun skriver om aktindsigt. Har du en printer til rådighed? Så print den ud, Kære, for det er meget vigtigt at du får aktindsigt

Knus Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2008, 00:50   #10
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
har ikke printer lige her men får det lige gjort det er sku pænt af dig/jer at i hjælper sådan mange tak
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension