K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2008, 18:56   #41
Mikkelline
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
Mikkelline er ny på vejen
SÅ.... Har lige idag været til møde med min nye beskæftigelsesvejleder, hun havde fået at vide af den gamle vejleder at jeg havde misligeholdt min revalidering/arbejdsprøvning, så det var derfor de havde lukket for min reva ydelse. Men det kunne hun ikke forstå, fordi hun havde læst min sag og kunne se at jeg havde passet mine ting og selv rykket for samtaler osv.
Min gamle vejleder havde slettet vigtige mails jeg havde sendt til hende (nogle hun skulle svare på)
Hun havde ikke talt min sag da hun havde den med til drøftelse i fleksrådet.
Hun havde ikke opdateret min recurceprofil, eller lavet en jobplan for videre forløb.
Og mange flere ting, hold da k... et møde.
Min nye beskæftigelsesvejleder syntes det er en skam for mig, så hun har drøftet min sag med hendes leder og hun er så ved at løse op i min sag, hun vil så tage den med på ny, til drøftelse i fleksrådet.
Hun kunne heler ikke forstå hvorfor min reva ydelse er stoppet og jeg skulle søge kontanthjælp, det er en grov fejl, så det har hun fået ordnet så jeg fortsætter med min reva ydelse. Jeg kunne fortælle hende at jeg har skrevet klagen til hendes leder og en til borgmesteren og hvis det blev nødvendig kom det i avisen. Det syntes hun at jeg skulle vente lidt med, for hun ville se hvad hun kunne gøre for min, da hun syntes at min sag var noget værre rod og hun ville gerne hjælpe mig.
Jeg har fået aktindsigt, det mangler nogle mails som min gamle vejleder har slettet.
En god ide at optage samtaler der foregår pr telefon, det har jeg og det kunne jeg fortælle, så der ikke var tvivl om hvad der var blevet sagt..

Sidst redigeret af Mikkelline; 09-05-2008 kl. 18:58.
Mikkelline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2008, 19:02   #42
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
weee !!! Mikkelline

hvor er det sq godt, du kan forsætte på reva ydelse
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2008, 19:54   #43
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Først vil jeg sige: SKØNT DU FÅR REVALIDERINGSYDELSE IGEN!!!

Sikke et chok det må have været for denne nye beskæftigelsesvejleder at opdage alt dette - dette burde have været en stor advarsel til denne tidligere sagsbehandler, som virkelig har dummet sig! Hold da op...! Er rystet....

Tror du har fået dig en god beskæftigelsesvejleder... py-ha da....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2008, 23:07   #44
Havmanden
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2008
Lokation: Ålborg
Alder: 64
Indlæg: 56
Styrke: 17
Havmanden er ny på vejen
Først et stort TILLYKKE

Jeg sidder og tænker er det lovligt at fjerne/slette akt i en sag eller burde kommunen retsforfølge denne sagsbehandler så det forhåbentlig ikke sker igen.

endnu en gang tillykke fra Havmanden

Jeg har valgt at bruge en jurist her på det sidste , og har altid en bisider med for jeg fik engang at vide , at jeg ikke kunne huske hvad der var blevet sagt.

MVH Havmanden
Havmanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2008, 16:18   #45
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej!
Ja hold da op,man kan da heller ikke regne med noget fra kommunens side er selv syltet i 3 år..og skal nu i arbejdsprøvning for 3 gang denne gang på reva er blevet kalt til visitations samtale tirsdag og fik brevet i fredags..
Jeg tror godt nok ikke jeg kommer da min bisidder fra fagforeningen ikke kan den dag..
Håber jeg kan få fat i sagsbehandleren tirsdag morgen..
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 09:54   #46
Mikkelline
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
Mikkelline er ny på vejen
Har lige snakket med damen fra kommunen, hun er ved at gøre min sag klar til endnu en gang at tage den med til fleksmøde. Men hun sagde til mig at hun var ved at lave en §76 eller var det §78 jeg kan bare ikke huske det nu.. Er der nogle der ved noget om hvad det kan være ???
Mikkelline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 10:06   #47
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Prøv at læse Kapitel 13 her i Lov om Aktiv Beskæftigelsesindstats, link direkte : https://www.retsinformation.dk/Forms...x?id=31354#K13

Håber det giver lidt mere klarhed, men nogen gange kan jeg ikke helt gennemskue § for tilkendelse, afhænger lidt af udformnignen af selve indstillingen såvidt jeg ved, men resultatet er jo nok det vigtigste.

Håber det hjælper lidt

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
60 mio. spildt på private jobfirmaer ekseleven Politik og Samfund 0 03-01-2012 12:52
Millioner spildt i sygepengesager buster Politik og Samfund 0 23-11-2010 08:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension