K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2011, 11:35   #1
Adam SR
Elsker at være her på K10
 
Adam SRs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2010
Indlæg: 54
Styrke: 14
Adam SR er ny på vejen
Partshøring

I forbindelse med rapport fra tredje aktør er der opstået konflikt om kapitel, der er graverende skrevet og ikke giver korrekt
billede af mig.


Jeg har brugt eksorbitant meget tid med at rette kapital, følgelig fordret at kapitel skal omskrives dog er det ikke sket.


På denne baggrund synes jeg egentlig ikke, at det er tilfredsstillende, at man udarbejder bilag hvor der står at undertegnede
ikke er enig i nærværende kapitel.


Det eneste jeg ønsker er, at tredje aktør omskriver kapitel med mine rettelser, men det vil de ikke.


Og jeg er bekendt med Forvaltningsloven § 19:

"Kan en part i en sag ikke antages at være bekendt med, at myndigheden er i besiddelse af bestemte oplysninger vedrørende
sagens faktiske omstændigheder, må der ikke træffes afgørelse, før myndigheden har gjort parten bekendt med oplysningerne
og givet denne lejlighed til at fremkomme med en udtalelse. Det gælder dog kun, hvis oplysningerne er til ugunst for den
pågældende part og er af væsentlig betydning for sagens afgørelse. Myndigheden kan fastsætte en frist for afgivelsen af den
nævnte udtalelse".


Og jeg har ikke tænkt mig at klage.


Spørgsmålet er om jeg kan gøre noget ved dette?
__________________
Hilsen Adam Paulo Freire siger: '... at man ikke kan gå ind i en sand dialog, hvis jeg altid projicerer uvidenhed ind i andre mennesker og aldrig opfatter sin egen uvidenhed'.

'Allen gewalten/zum trotz sich erhalten' (at holde sig oppe trods al vold), af Goethe og ikke mindst tænkt af Sophie Scholl.
Adam SR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 12:24   #2
sibt
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2010
Indlæg: 164
Styrke: 0
sibt er ny på vejen
Jeg tror ikke at du kan ændre tredje aktørs holdning om, ikke at ændre noget af det de har skrevet/noteret. De har formentlig skrevet deres opfattelse/oplevelse om dig/din sag, i det forløb du formentlig har deltaget i. En opfattelse/oplevelse du så ikke er enig i.

Anden eller tredje aktør er ikke en myndighed, der træffer beslutninger. Så jeg tror ikke du kan bruge Forvaltningsloven.

Det bedste du nok kan gøre, er at klage direkte skriftligt til tredje aktør og derefter klage til din kommune, specielt hvis tredje aktør har skrevet løgne og usandheder.

Da jeg ikke tror du kan ændre tredje aktørs mening, så er det bedste nok at skrive din egen version til din kommune, det er både set og hørt før, at en kommune tager en borgers negative oplevelser med en aktør alvorligt, så alvorlig, at p.t bruger mange kommuner ikke mere private/andre aktører når folk skal afklares.

Så klag endelig.
sibt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 12:43   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du kunne også forsøge at få lederen/chef til at se på det, fra treide aktør.

Ellers må du i klage til kommunen stille spørgsmålstegn ved kompentancen til disse udtagelser(ved ikke om du har været et prof. sted eller bare en arbejdsplads).

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 12:49   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hmm...tror det vil blive svært MEN ville helt sikkert stille STORE spørgsmålstegn ved kompetencen til at udtale sig på den måde som de gør

-få evt vedkommende, eller dig selv, til at skrive det ind i kapitlet hvilken kompetence vedkommende har til at udtale sig.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 13:14   #5
Adam SR
Elsker at være her på K10
 
Adam SRs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2010
Indlæg: 54
Styrke: 14
Adam SR er ny på vejen
Der er tale om faktuelle fejl i kapitel. Og det har ikke noget med vurdering at gøre.

Jeg takker
__________________
Hilsen Adam Paulo Freire siger: '... at man ikke kan gå ind i en sand dialog, hvis jeg altid projicerer uvidenhed ind i andre mennesker og aldrig opfatter sin egen uvidenhed'.

'Allen gewalten/zum trotz sich erhalten' (at holde sig oppe trods al vold), af Goethe og ikke mindst tænkt af Sophie Scholl.

Sidst redigeret af Adam SR; 20-03-2011 kl. 16:06.
Adam SR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 16:23   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Adam SR Se meddelelser
Der er tale om faktuelle fejl i kapitel. Og det har ikke noget med vurdering at gøre.

Jeg takker
Så kommenterer du på fejlene, skriver de korrekte oplysninger og vedlægger dokumentation.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2011, 17:24   #7
Adam SR
Elsker at være her på K10
 
Adam SRs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2010
Indlæg: 54
Styrke: 14
Adam SR er ny på vejen
Ja, det vil jeg prøve at gøre
__________________
Hilsen Adam Paulo Freire siger: '... at man ikke kan gå ind i en sand dialog, hvis jeg altid projicerer uvidenhed ind i andre mennesker og aldrig opfatter sin egen uvidenhed'.

'Allen gewalten/zum trotz sich erhalten' (at holde sig oppe trods al vold), af Goethe og ikke mindst tænkt af Sophie Scholl.
Adam SR er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Partshøring Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 12-12-2011 12:37
Partshøring jabma Alt det andet 1 07-06-2010 15:49
Partshøring!!??? mukke Alt det andet 4 13-03-2010 00:49
Partshøring chico Alt det andet 6 16-02-2010 19:03
Partshøring Bea Din historie 2 05-02-2007 00:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension