K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2012, 21:03   #41
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Østerbro.

Hvad menes der med det?

Københavns kommune har vedtaget en whisleblower ordning den starter her i 2012

Det er en frit-lejde ordning hvor ansatte kan melde kollegaer, overordnede og politikere, hvis de har kendskab til at de begår lovbrud i deres arbejde. Eller overtræder andre regler
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 21:33   #42
jonas
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
jonas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Der var du sørme hurtig Jonas
Ja, den havde vi skrevet næsten samtidig
jonas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 21:43   #43
maimai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Indlæg: 44
Styrke: 14
maimai er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jonas Se meddelelser
Så må jeg vist hellere selv forklare hvad det jeg skrev, betyder, inden at maimai eller andre lægger mere i det end der er:



At jeg ser 2 valgmuligheder er ikke ensbetydende med at jeg siger, at den første valgmulighed skal benyttes - tværtimod.

Det bør vist være tydeligt for enhver, at jeg hele tiden at sagt at det er valgmulighed 2, der skal benyttes.

Jeg har på intet tidspunkt opfordret til vold.

Man kunne da udvide listen med en masse andre muligheder:

3. Tig på gaden.
4. Selvmord.
5. Sultestrejke

Osv.

Men det er for mig ikke valgmuligheder for nogen mennesker. Men vold kan godt være en mulighed for en person, omend jeg selvfølgelig ikke mener, at den skal benyttes.

Hvis du bliver overfaldet på gaden og nogle vil tage alle dine penge, de penge som du lige har hævet i automaten, og som du skal leve for hele måneden, giver du så frivilligt afkald på dem?

Nogle mennesker gør.. de finder risikoen ved at forsvare deres levebrød for stor i forhold til overleve.

Men hvis det ligepludseligt IKKE er en måneds udbetaling, men selve dit levebrød.. hvad så? Hvad har du da tilbage at overleve på? Så er der pludseligt en meget større risiko for at miste livet, ved ikke at gøre noget.

Der er en grund til at nogle mennesker er begyndt at gå amok på jobcentrene.

Folk bliver behandlet på en yderst pervers måde!
Tak for din uddybelse, jeg er glad for at se, at jeg havde tolket dit indlæg forkert, og du ikke mente at vold var en mulighed for dig.

Jeg har selv haft den fornøjelse engang, at mangle penge et par mdr. fordi kontor madammen på sygedagpengekontoret ikke havde travlt med at få det ordnet, og var enormt uforskammet når man rykkede hende. Så jo, jeg har desværre selv prøvet det. Det kunne dog stadigvæk alligevel ikke falde mig ind at bruge vold.
maimai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 22:30   #44
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Det er en frit-lejde ordning hvor ansatte kan melde kollegaer, overordnede og politikere, hvis de har kendskab til at de begår lovbrud i deres arbejde. Eller overtræder andre regler
Tak Ricky, så blev jeg lidt klogere igen...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil ikke længere lovpligtig? Svaninden Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 08-04-2013 20:48
Du er ikke længere syg! (Heldige mig O.o) Chilli Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 11-10-2011 20:02
Pensionister kan ikke længere få julehjælp buster Politik og Samfund 1 30-11-2010 10:21
Jeg vil IKKE længere finde mig i Maj-Britt Dit og Dat 27 04-11-2008 18:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension