K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2008, 12:52   #11
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hej igen Lotte!

Ja, det er en grim tur, du har været igennem. Det er ikke til at fatte, det roderi de har haft gang i. Var det møde du nævner d. 6 maj, mødet hos indstillingsteamet?

Knus Risa
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2008, 13:40   #12
Lotte A.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2008
Lokation: Kolding
Alder: 49
Indlæg: 46
Styrke: 17
Lotte A. er ny på vejen
Hej Risa

I min kommune kalder de det for en afgørelsesteam dem som besluttede det på mødet den 6 maj. De besluttede at sag om pension rejses og så den 13 maj har førtidspensionsteamet besluttet at jeg er berettiget til pension fra 1. juni 2008.

Knus Lotte
Lotte A. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2008, 14:02   #13
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hej Lotte!

Ja, i min kommune hedder det egentligt også afgørelsesteam - jeg kommer nemlig fra samme kommune som du gør . Det er rart at høre, at det kan gå så hurtigt med at få pensionen igennem, jeg håber min ansøgning også pludseligt går igennem så hurtigt. Endnu engang tillykke med pensionen!

Knus
Risa
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 15:31   #14
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Tillykke med pensionen, lad os håbe at os andre som stadig venter også kan få en lykkelig slutning som din.

Pøj pøj

mugge
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 16:56   #15
Birdie56
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Lokation: Nordjylland
Alder: 68
Indlæg: 36
Styrke: 17
Birdie56 er ny på vejen
Thumbs up Tillykke til dig

Lotte A.
Et stort tillykke skal også lyde her fra mig.
Ja selvfølgelig kan det da være frustrerende, i din alder at komme på førtidspension.
Men nu når det ikke kan være anderledes - kender det selv.
Nu skal du jo lige vænne dig til det og så må du nyde din frihed sammen med din familie. Du vil helt sikkert også få det bedre, nu hvor en stor sten er flyttet væk fra dine skuldre.
Ja jeg skriver lidt af erfaring, da jeg i fredags også fik brev om at min førtidspension ikke skal tages op mere - men er "forever".
Det var et godt brev at få - på trods af at jeg da også helst ville have blevet på arbejdsmarkedet i mange år endnu.
Så jeg vil bare sige
pøj pøj med din pension.

Birdie56
Birdie56 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 17:55   #16
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Hej Lotte :-)

Tillykke med pensionen. Jeg er selv blevet tilkendt pension her fra 1. maj, så det er også helt nyt. Jeg har også svært ved at vænne mig til tanken om at det er sådan det er, men jeg forsøger at tage det lidt i bider. Lige nu er jeg bare super glad for at jeg ikke længere skal afprøves, og at min pension gik igennem inden jeg flytter til ny kommune (1/7), så jeg slipper for at skal gennem hele møllen igen.

Har p så travlt med flytning, at jeg ikke rigtig føler mig som pensionist. er træt som et alderdomshjem stadig (et symptom ved min sygdom), og det tror jeg først ændrer sig når vi er flyttet og kommet på plads.

Mit bedste råd til dig er at du skal tage en dag ad gangen. Jeg er er også selv for ung til at være på pension (27), men vi er nødt til at tænke på vores helbred og vores familie. Det er i mine øjne ikke arbejdet værd når jeg ikke kan være noget for min familie.

Held og lykke fremover, og håber din klagesag går igennem også.

Knus Marianne
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 21:11   #17
Buller1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2007
Indlæg: 62
Styrke: 18
Buller1 er rigtig godt på vej
Tillykke.

Stort tillykke, når det er sunket helt ind, at Du nu slipper for at hænge i systemet og skal hoppe hvis kommunen siger hop, er der lys forude til at nyde tilværelsen med familie og venner, så pøj - pøj i fremtiden.

Fra ny pensionist fra 1.6.08.


Buller1.
Buller1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 22:23   #18
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Også et tillykke herfra Lotte, det var godt at få afsluttet, nu begynder der så et nyt kapitel for Dig, og den bog må du så selv skrive

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 22:42   #19
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Lotte

Jeg vil gerne ønske dig tillykke, efter en hård kamp, med komunen.

Ja, der går et sykke tid før man vender sig til tanken, det kan jeg skrive under på. Nu, kan du begynde at planlægge din dag på en anderledes måde og tilgode se dit barn/børn og mand, uden at du skal bekymre dig om dagen i morgen.
Jeg syntes "bare" det at man ikke skal have komunen, til at hænge i sit univers må være dejligt.

fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 21:41   #20
Lotte A.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2008
Lokation: Kolding
Alder: 49
Indlæg: 46
Styrke: 17
Lotte A. er ny på vejen
Hej allesammen

Tusind tak for alle jeres søde beskeder.

Jeg kan allerede nu mærke at jeg slapper mere af. Hvor er det bare dejligt at man ikke får hjertebanken mere når der kommer et brev fra kommunen (der kom et i går) dejligt bare at kunne åbne det stille og roligt det er længe siden jeg sidst har kunnet det..

Jeg er begyndt at finde de positive ting frem i at være pensionist.. dejligt at jeg selv kan passe mine to små børn her når pædagogerne strejker. Skal ikke spekulere på hvem der nu kan passe dem fordi jeg skal arbejdsprøves og tro mig ungerne hygger sig ved at være hjemme hos mor.

Jeg føler jeg har fået et mentalt overskud, er allerede ved at planlægge nogle af alle de gode ting jeg skal gøre for mig selv og familien.

Jeg er faktisk begyndt at glæde mig til min fremtidige pensionist tilværelse.

Håber også for i andre der kæmper denne kamp med systemet at i snart kommer ud på den anden side med en afklaring som i har det godt med.

Knus Lotte
Lotte A. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kom ind i kampen! vito Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-03-2012 15:35
Så er kampen slut Fodfolket Dit og Dat 75 12-09-2011 12:14
Kampen er forbi nu Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 03-09-2010 10:29
Kampen om førtidspension. Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 06-08-2010 11:31
Kampen mod lægekonsulenter. lyslys Politik og Samfund 286 06-11-2009 22:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension