K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2008, 23:37   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Min egen ressourceprofil er lavet på den måde...lidt ala:

Citat:
12/03-2007
Bla bla bla

16/11-2008
Bla bla bla der er tilstødt osv
Og så bliver det selvfølgelig skrevet under det punkt hvor der er ændringer...

Jeg skal se om jeg kan finde noget hvor det står skrevet at det skal forgå på den måde....

Det er vel egentlig også logisk at man gør det sådan...der er jo ikke nogen grund til at skrive en helt ny for at feks tilføje en ny sygdom eller under netværk at man er blevet alene...

Jeg ser hvad jeg kan finde...

Foresten hedder det også at den skal "opdateres" og ikke at der skal laves en helt ny...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2008, 23:47   #12
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det står udpenslet her, at man IKKE kan "smide" en ressourceprofil væk.

Også at ressourceprofilen skal laves SAMMEN med borgeren, på grundlag af en DIALOG med borgeren osv. osv.

Jeg kan anbefale, at man læser om ressourceprofiler på linket nedenfor.

Citat:
Elementerne i ressourceprofilen beskrives og vurderes i en løbende fremadrettet proces i takt med afklaringen og udviklingen af borgerens ressourcer i forhold til kravene på arbejdsmarkedet. Borgerens eget bidrag til oplysning af sagen skal indarbejdes i ressourceprofilen.
Citat:
Kommunen skal forelægge den samlede beskrivelse og vurdering af ressourcer, udviklingsmuligheder og barrierer for borgeren.

Hvis borgeren er uenig i beskrivelser og vurderinger, skal kommunen tage stilling til, om der er grundlag for at fastholde beskrivelsen og vurderingen på trods af uenigheden.

Hvis kommunen vælger at fastholde beskrivelsen og vurderingen, skal borgerens bemærkninger tilføjes, således at de kan indgå i den samlede vurdering af arbejdsevnen.
https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=31034

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
arbejdsevne ash Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 07-07-2011 10:29
Arbejdsevne???? Helpfreak Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 20-04-2010 17:12
Under 1/3 arbejdsevne Susana Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 15-06-2009 21:08
Arbejdsevne Jøsses Alt det andet 8 12-06-2009 10:32
Fra arbejdsevne Vim Alt det andet 2 13-08-2008 23:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension