K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-10-2009, 18:28   #21
Viva
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2009
Indlæg: 20
Styrke: 15
Viva er ny på vejen
Thumbs down Fyret

Jeg er lige kommet hjem fra et 5 timer langt møde med firmaet med en fyreseddel i hånden.
Min fagforening kæmpede hårdt for mig, men måtte give op overfor ledelsen som hverken var til at hugge eller stikke i

Jeg endte med at blive kaldt samarbejdsvanskelig og løgner

I behøver vist ikke at spørge hvordan jeg har det
Viva er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2009, 19:34   #22
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hvad f.. er det dog for noget..
det er altså uhørt at en arbejdsgiver kan opføre sig sådan.

Håber du på et tidspunkt kan se det positive i at du slap fra sådanne nogen grødhoveder. og de fortjener dig slet ikke..
sender mange tanker
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2009, 20:00   #23
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Viva Se meddelelser
Jeg er lige kommet hjem fra et 5 timer langt møde med firmaet med en fyreseddel i hånden.
Min fagforening kæmpede hårdt for mig, men måtte give op overfor ledelsen som hverken var til at hugge eller stikke i

Jeg endte med at blive kaldt samarbejdsvanskelig og løgner

I behøver vist ikke at spørge hvordan jeg har det
Hvor ER jeg rasende på dine vegne, Viva. Det var da den mest usle behandling jeg har hørt om!

Jeg håber virkelig for dig, at din fagforening går videre med, at du bliver kaldt for samarbejdsvanskelig og især løgner. Det er da så svinsk som noget kan være.

Puha, jeg kan godt forstå hvis du er godt gal i skralden, men som Huldra skriver, så har de ikke fortjent dig!!!! Men at slippe af med dig på den måde, det burde dælme være strafbart!

Jeg sender så mange i din retning og håber - ligesom Huldra - at du med tiden kan se det positive i at være sluppet væk fra din arbejdsplads og at du ikke selv gik, men kæmpede for din ret og for din selvrespekt!

Heidi
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2009, 20:12   #24
wipo
Føler sig hjemme på K10
 
wipos avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-07 2009
Lokation: Assens
Indlæg: 31
Styrke: 15
wipo er ny på vejen
Hej Viva
Sender dig rigtig mange

Ved godt, hvordan det er, at stå med en fyreseddel, efter sååå mange år.
Det gør ondt a pommeren til.

Men tag det som DIN sejr, ......det var ikke dig der sagde op pga dem,men dem, der med djæ..... vold og magt ville af med dig, fordi du turde stå ved.

Der går nogle dage med sluge det, men op på hesten igen.
Pøj Pøj herfra
Du fortjener det


Winnie
wipo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2009, 09:25   #25
Viva
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2009
Indlæg: 20
Styrke: 15
Viva er ny på vejen
Jeg ønsker bare at dø. Jeg har ingenting tilbage nu. De tog min selvtillid, min selvrespekt, mit helbred, min kampvilje og de udstillede mig som en besværlig, hysterisk kælling der både lyver og er samarbejdsvanskelig.

De knækkede mig og jeg er bange for at jeg aldrig bliver hel igen.

Jeg er bange for, at jeg aldrig nogensinde tør stole på et andet menneske, for de mennesker, som jeg har arbejdet sammen med og stolet på i 25 år, har svigtet mig på det groveste.
Ingen af dem, som gerne ville støtte mig, kan gøre det, da de ikke er vidner til mobningen og alle de, som ER vidner, VIL ikke støtte mig, da det belaster dem selv.
Viva er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2009, 15:00   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Har du prøvet at kigge på det link som en anden bruger forslog http://www.voksenmobningnejtak.dk/

De har blandt andet en hotline man kan ringe til....

Måske det var noget for dig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2009, 00:31   #27
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Viva
Det er en modbydelig opsigelse du har fået, men alt det du beskriver
er ikke værd at dø for, tænk på alle dem som elsker dig!

De mennesker som har såret dig, er ikke dit bekendtskab værd.

Selvom alt ser håbløst ud nu, så findes der et job til dig, men jeg tror
du skal fokusere på et fleksjob, når du kommer til hægterne igen.

Jeg ønsker dig al held og lykke på din vej.

Et gammelt ordsprog siger, intet er skidt uden det er godt for noget,
med tiden tror jeg, du vil erfare dette i denne situation.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2009, 10:13   #28
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Viva,

Jeg føler med dig, men husk det er din arbejdsgiver, der har tabt. De ville ikke se i øjnene, at de har et kæmpe problem i form af det mobning der har foregået og foregår. Det er frygteligt, at et sådan sted skal fortsætte med at eksistere.

Jeg blev selv fyret på gråt papir pga. sygdom. Jeg var fuldstændig måløs da det skete og følte mig i den grad trådt på, udnyttet og nedgjort. Jeg havde været på den arbejdsplads i 7 år, men i branchen i 17 år. Min erfaring og arbejdskraft var af 1 klasse, alligevel blev jeg fyret uden yderligere varsel, det var så hårdt.

Det er frygteligt, at blive fyret, specielt når det er fra et sted hvor man har lagt en stor del af sit liv og krafter. Du lagde 25 år og det er jo rigtigt meget, jeg håber og tror på at du har haft rigtigt mange gode år også. Lige nu føler du dig vraget, men det skal nok gå.

Jeg husker at jeg nærmest var i chok da jeg blev fyret og efter flg. blev jeg rigtig rigtig gal, du har det sikkert ligesådan. Du skal ikke ønske at dø, du skal nok komme videre, men først skal du sunde dig ovenpå det der er sket. Du har sikkert en opsigelses periode og kan så hitte ud af noget sammen med kommunen der.

Husk i øvrigt , at få undersøgt om din arbejdsgiver under din evt. pension har fået udbetalt mdr. tab af erhvervsevne forsikring, det er muligt at han stadig får det under din opsigelses periode, men det er vigtigt at du får oplyst dit pensionsselskab af du efterflg. skal have den udbetalt. I mit tilfælde skulle man senest 3 mdr. efter at man var stoppet på sit arbejde tage kontakt til sit pensions selskab herom ellers ville den stoppe.

Ja det er hårdt at skulle tænke på andre ting når man i den grad har mistet sin identitet, den næste periode bliver også hård, men vær lettet over at du nu er fri for at bruge krafter på de endeløse kampe du har haft med den l.... arbejdsgiver.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2009, 10:41   #29
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Viva
det er trist og miste sit arbejde og især på den måde
mit var så pågrund af sygdom og vi var enige om jeg ikke kunne forsætte.
de havde så også gjort rigtig meget for mig.

Men derfor er rigtig hårdt og man mister sin identitet. har ikke været i arbejde 1.5 år
men jeg lever alså stadig og har glemt alt om arbejdsplads, udover jeg lige har været på besøg nogen gange.
du skal bare videre og glemme den arbejdsplads. Intet har været din skyld.
Når en arbejdsplads er sådan, er den ikke noget værd overhovdet.
lige nu er rigtig hårdt, men vent på sigt vil du helt sikkert får det bedre.

Men jeg kan ikke se din arbejdsplads har vundet noget som helst, de har bare tabt en
trofast medarbejder. Så det er dem som har tabt.

du skal hvad held og lykke fremover.
der er altid en løsning
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2009, 10:43   #30
Viva
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2009
Indlæg: 20
Styrke: 15
Viva er ny på vejen
Angry møgfirma

Og som om det ikke er hårdt nok at blive mobbet og chikaneret i 5 år og derefter blive fyret, så kan de ikke engang finde ud af at sende mig den løn som de skylder mig fra de seks mdr. hvor jeg har været syg og hvor sagen har været anmeldt som en arbejdsskade
Så nu får jeg hverken sygedagpenge fra kommunen eller løn fra firmaet !

fedt !! Så nu ligger min økonomi også i ruiner

Om de så kom med 10 millioner og tiggede og bad mig om at vende tilbage, så sætter jeg ALDRIG mine ben i den virksomhed mere...fandme nej !!
Viva er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
I klemme Deacon Alt det andet 1 16-04-2012 11:34
I klemme 2nicy Din historie 8 22-03-2012 13:38
Sygemeldte i klemme supersus Politik og Samfund 0 03-02-2012 23:17
Langtidssyg i klemme: Odenseaneren Politik og Samfund 38 29-06-2009 11:09
Fleksjobbere i klemme zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 0 07-06-2008 10:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension