K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2007, 17:26   #11
Xeva
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2007
Indlæg: 85
Styrke: 17
Xeva er ny på vejen
RE: Den løn man får

i ens arbejde, får man vel os i flex? Derfor kan man vel ikke sige man ikke bliver rig af flexjob, eller er jeg gal på den. Hvis nu min timeløn var 200 før jeg blev syg er den vel os 200 efter? Måske har jeg misforstået noget. Eller går man automatisk ned på mindstelønnen uanset hvad?
Eva
Xeva er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2007, 18:54   #12
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: Løn

Her Xeva

Kommunen giver tilskud til arbejdgiveren efter den overenskomstmæssige mindsteløn inde for dit fag. Hvis du og fagforeningen kan forhandle eks. hvis du er kvalifiseret til en højere løn (ancenitetstillæg). Ellers kan vi ikke pr. automatik regne med en samme løn. Der er selvfølgelig og forskel på om man er så heldig at blive i det job man har, for så er det måske lettere at forhandle sig til den samme løn, som man havde før. Hvis man skal starte et nyt sted, kan det være sværere. Vi skal regne med at alt, hvad der er ud over mindstelønnen skal arbejdgiveren betale.

Jeg har selv lige fået job til mindstelønnen. Jeg arbejder mellem 15 og tyve timer om ugen.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2007, 13:17   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Løn

Edit:// dette indlæg er flytte for Bitten da hun var kommet til at sætte det i en forkert tråd


Bitten
Brugere

Antal indlæg: 5
Bopæl: lolland
Tilmeldt: 09.07.06
Lagt på d. 05-07-2007 19:38
Hej
Først vil jeg da lige høre (hvad er beskæftigelsesfradrag).smiley
Så vil jeg da fortælle at jeg også er butiksass. (ufaglært) hvor minimallønnen er 15000 pr mdr. fik jeg af vide af den HK representant, som jeg havde med ved min ansættelse og han sagde ,at gennemsnitslønnen lå på 17000 pr mdr. Da jeg så skulle forhandle med min arbejdsgiver sagde jeg at det da så måtte være rimeligt at jeg fik 18000 pr mdr smileyog det får jeg så.smiley
Men desværre er det et sæsongs arbejde i en bådbutik .....så jeg er kun ansat til den 15/8....men man har da altid lov til selv at forhandle sig til mere i løn ....kommunen betaler dog kun af de 17000 pr mdr.
Mange hilsner Bitten
  Besvar med citat
Gammel 10-07-2007, 13:20   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Løn

Hej Bitten

Her er hvad der står om beskæftigelsesfradraget


Beskæftigelsesfradrag

Alle skatteydere, der betaler arbejdsmarkedsbidrag, er berettiget til et beskæftigelsesfradrag

Beskæftigelsesfradraget beregnes som 2½% af lønnen Beskæftigelsesfradraget kan dog højst udgøre (2007: 7.500 kr.; 2006: 7.300 kr.).

Beskæftigelsesfradragets skattemæssige effekt kan beregnes http://www.tax.dk/beregn/skatteberegning.htm
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension