K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2014, 08:01   #1
mikkelmunk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2012
Lokation: Odder
Indlæg: 4
Styrke: 0
mikkelmunk er ny på vejen
Lønforhøjelse og gammel ordning

Hej folkens.
Jeg er ansat under den gamle fleksordning. Jeg ved at hvis der sker ændringer ryger jeg under den nye ordning, og det er jeg på ingen måde interesseret i. Men hvordan forholder det sig i forhold til lønforhøjelse? Og jeg ved at min chef ikke er interesseret i at have ansatte i den nye ordning, så hvis der skulle ske noget der tvinger mig til at skifte ordning, skal jeg måske slet ikke bekymre mig om hvor meget jeg får i løn Min kone er også i fleks, men under de nye regler og får ca. 5000 mindre udbetalt, og en sådan reduktion af indkomsten, kan økonomien ikke bære
mikkelmunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2014, 10:42   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
du ryger ikke under den nye ordning med mindre du skifter job
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2014, 12:08   #3
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af mikkelmunk Se meddelelser
Hej folkens.
Jeg er ansat under den gamle fleksordning. Jeg ved at hvis der sker ændringer ryger jeg under den nye ordning, og det er jeg på ingen måde interesseret i. Men hvordan forholder det sig i forhold til lønforhøjelse? Og jeg ved at min chef ikke er interesseret i at have ansatte i den nye ordning, så hvis der skulle ske noget der tvinger mig til at skifte ordning, skal jeg måske slet ikke bekymre mig om hvor meget jeg får i løn Min kone er også i fleks, men under de nye regler og får ca. 5000 mindre udbetalt, og en sådan reduktion af indkomsten, kan økonomien ikke bære
Der skal eddermanme være en høj timeløn hvis din kone mister 5000 kr UDBETALT (efter skat)

Medmindre at det ikke sammenlignes med samme job.. Samme løn og timer i begge job
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2014, 16:36   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Din arbejdsgiver kan give dig al den lønforhøjelse han mener du bør have....det har ingen betydning i forhold til gamle eller nye regler...

Der skal et jobskifte til før du kan ryge under de nye regler..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2014, 15:49   #5
mikkelmunk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2012
Lokation: Odder
Indlæg: 4
Styrke: 0
mikkelmunk er ny på vejen
Hej Folkens.
Tusind tak for hjælpen. Og ja jeg har en god løn, og min kone et ufaglært kontorassistent, men jeg er godkendt til fleks på 14 timer, så det ville være en stor nedgang i vores indtægt hvis jeg skulle ryge over på den nye ordning.
Men igen, tusind tak for hjælpen alle sammen.
mikkelmunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2014, 16:25   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
men komme du under de timer du har nu er der ingen bonus for din arbejdes giver
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2014, 20:46   #7
mikkelmunk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2012
Lokation: Odder
Indlæg: 4
Styrke: 0
mikkelmunk er ny på vejen
Det er jeg klar over. Jeg må håbe at min tilstand ikke forværres, og at jeg bliver ved med at være god til mit arbejde :-D
mikkelmunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension