K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2009, 16:42   #1
livet40
På vej til at lære K10
 
livet40s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
livet40 er ny på vejen
Hjælp

hejsa
Hvad gør man når reva ikke skrive sandheden i afmeldingskrivelsen til kommunen efter et afklaringsforløb. jeg har været i afklaringsforløb men blev afmeldt efter 4 mdr. der blev aftalt på et møde at der ikke var grund til at fortsætte da jeg ikke kunne gå op i tid og at jeg kunne varetage arbejdsopgaverne uden fejl. Ligeledes skønnede man det for uforsvarligt at jeg fortsatte grundet min tilstand. Afmeldingskrivelsen fra jobkonsulent på reva har mærkelig nok en anden ordlyd og det er at jeg har nægtet at gå op i tid. Ligeledes er antal dage i praktikken blevet halveret. Kommunen har efter denne skrivelse vurderet, at jeg lægeligt dvs. egne papir er tæt på fleks/pension men tilsyneladende efter praktikken og sociallægens udsagn på reva er jeg lige pludselig "rask" sagt med andre ord. Jeg kæmper med store men efter en grim bilulykke for snart 3 år siden. mine dagpenge stopper for anden gang nu og den eneste mulighed for at forlænge med 26 uger er et nyt ophold på reva. Jeg har sagt ja velviden hvor syg jeg var under "sidste ophold". Jeg er blevet frarådet flere gange før i tiden af kommunen, at søge pension direkte da man oftes for afslag. Skal en afmeldingsskrivelse gennemgåes med borgeren før den sendes til kommunen ? jeg modtog min samtidig med kommunen. Jeg er mor og enlig forsørger til et barn med et medfødt mentalt handicap. Guderne må vide, at det er ikke godt når man bliver involveret i en bilulykke og selv bliver handicappet mht. kampen med kommunen. Jeg har gjort karrier i mange år samt været aktiv sportspige, social samt haft ansvaret for børn og unge i en klub i min fritid samtidig med at jeg kunne varetage mit højt elskede barn til et 13 tal. Da vor herre heldigvis lod mit barn og mig overleve denne grimme bilulykke troede jeg også han hjalp mig tilbage til, at blive rask efter mén af ulykken. Desværre gjorde jeg ikke det - men kæmpede en hård kamp hver dag for bare at blive så "rask" at jeg kunne bevare lidt livskvalitet trods de daglige smerter, tinatus og hukommelseproblemer. Jeg lærte at leve med det og erkende min tilstand. Kampen med kommunen vil jeg næste beskrive som værende værre end den grimme bilulykken. Hvis man ikke er syg så bliver man det helt sikkert. Man skal have et jernhelbred for at klare denne kamp. Den accept man brugte megen tid på, at komme frem til mht., at man er blevet handicappet og går fra 100 procent rask til syg bliver helt og aldeles skubbet frem til ulykkesdagen trods der er gået så mange år. Ping pong dialoger frem og tilbage - fejl og skræmmende tolkninger og mangel på rigtige oplysninger det offentlige imellem - vil jeg beskrive som værende det værste et menneske kan udsættes for. Man har sågar også prøvet at "straffe" mit barn for hvis barnet nu ikke var der så kunne der vel godt presse noget arbejdskræft ud af mig. Jeg har jo altid kunne magte mit barn karrier osv. før ulykken og hvorfor skal hun tvinges til en plejefamilie osv som der faktisk siges mellem linierne fordi mor er kommet til skade i en sådan omfang at erhversevnen er væk. Nu starter jeg afklaringsforløb igen velvide, at min sagsbehandler ved hvor syg jeg var sidst og i øvrigt har sagt, at denne afklaring nok heller ikke føre til pension. For hvis jeg er for syg bliver jeg bare afmeldt igen siger hun. Hun anbefaler mig at gå på kontanthjælp velviden, at jeg ikke kan modtage kontanthjælp. Men som hun siger så kan de måske hjælpe dig i kontanthjælp afsnittet med din sygesag og pension. Jeg har forespurgt om man kan blive sygemeldt igen hvis jeg er raskmeldt i en periode i a-kassen og derved "optjene" timer til at blive sygemeldt på ny selv om jeg naturligvis godt ved at jeg jo ikke er rask til at stå til rådighed. Hun mener at det kan jeg ikke. Dvs. hvis jeg bliver dårlig i afklaringsforløbet og må ligge mig og kaste op osv. som sidst så bliver jeg afmeldt og de vil tilbage trække de 26 uger som jeg har fået forlænget. Jammen hvordan skal jeg dog tackle dette.. Jeg er jo syg hver dag.....og kan da ikke skjule dette i praktikken. Jeg har altid være psykisk stærk - men må indrømme at jeg snart ikke kan mere orker ikke at kæmpe alene med disse myndigheder som langsomt men sikkert ødelægge et menneske helt og aldeles samt naturligvis også ens afkom som jo uanset handicap eller ej ikke i mange år kan tåle at se sin mor blive dårligere og dårligere grundet den evige angst og kamp med kommunen samtidig med at man slås med smerter og men efter en bilulykke. Mit for for første gang kontakt til det offentlige har gjort mig 15 år ældre på få år. Jeg har i årene ikke har overskud til at søge info om paragraffer og lovstof vedr. min situation - dog har jeg hørt lidt her og der. Da jeg i dag forelagde min sagsbehandler visse regler i sygedagpenge systemet - blev jeg "pillet" yderligere ned med ordene.. sikke da en masse viden du pludselig har om regler osv. hvorfor har du det!!! Jeg svarede blot det vil jeg mener jer er i min gode ret til at have viden om efter snart 3 års kontakt med kommunen samt 7 forskellige sagsbehandlere der alle lige pludselig var stoppet. Samt gentagne forgæves kontakt til kommunen det første år efter ulykken vedr. afklaringsforløb som jeg så aldrig fik bevilget da mine 1 års sygedagpenge ophørte samt det at jeg nu står i samme situation dog med den undtagelse at jeg lige har været i et afklaringsforløb hvor man skønnede at det var for uforsvarligt at jeg fortsatte. Dog har afmeldingen som nævnt en hel anden ordlyd og de iagtagelser der er gjort af mig og min tilstand er aldrig kommet frem til sociallæge osv. og ikke ført med i skrivelsen. Kun mine egne påstande om mit helbred som så bevirker, at der er diskrepens mellem sociallæge og mig. Det der også ryster mig er, at der er skrevet i afmeldingen, at jeg kun har været der halvdelen af den tid jeg rent faktisk har været der. Har bevis for at jeg har været der i hele perionden dog med 3 sygedage. timetal er heller ikke korrekt.

Sidst redigeret af livet40; 19-06-2009 kl. 16:44.
livet40 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 19:52   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Føj for en omgang.

Jeg er selv i praktik pt. og kan ikke koncentrere mig om at give dig et ordentligt svar.
Men jeg vil gerne give dig et godt råd m.h.t. dit indlæg.
Nogle af brugerne herinde (deriblandt nogen af dem der kan give dig de bedste svar) kan have svært ved at læse et langt indlæg, som dit, når det ikke er delt lidt op.

Derfor, prøv at bruge "rediger" nederst i dit indlæg, og gå ind og del indlægget op i nogle afsnit, simpelthen ved at lave en linie-afstand hist og her hvor det kan passe.
Så er det mange der vil have meget nemmere ved at læse dit indlæg, og dermed større chance for nogle gode råd.

Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 20:58   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej livet40

Jeg er meget ked af det men må tilstå-som trold siger-jeg har simpelthen ikke kapacitet til at læse dit indlæg

Kan simpelthen ikke adskille teksten og det hele flimrer for mig.

Please, kan du ikke venligst gøre noget for jeg vil rigtig gerne hjælpe dig, hvis jeg på nogen måde kan
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 21:22   #4
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Livet 40

Det er en trist situation, du står i, jeg går udfra, at du har klaget, til
din sagsbehandler og REVA, og hvis de nægter dine udsagn, ja så
ser jeg ikke anden mulighed, end at tage en ny praktik, i den praktik
skal du gå hjem, når du ikke kan holde til mere, hvis du går efter
et fleksjob, skal erhvervsevnen være nedsat med mindst 50 procent,
Du har ret til at få dine kommentarer nedskrevet i din RF.
Mht, det at søge førtidspension, så skal lidelsen anses for varig,
mulighederne for at blive selvforsørgende skal være udtømte, herunder,
menes arbejdsprøvninger, behandlingersmuligheder og evt, revalidering,
desuden skal erhvervsevnen anses som ubetydelig i forhold til ethvert
erhverv, dette skal gerne være dokumenteret, og det er endda ikke
nok, for det er også diagnoserne som afgør om man er berettiget til
førtidspension.
Jeg synes bestemt, at du skal optage alle de samtaler du kommer til,
og har du på nogen måde mulighed for at få nogen til at røbe noget,
så optag samtalen, lad dem ikke narre dig igen
Held og lykke.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 21:26   #5
Gadefejer
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Indlæg: 122
Styrke: 16
Gadefejer er ny på vejen
Jeg skal ikke gøre mig klog på indhold og paragraffer, men jeg tillod mig at lave lidt sekretær arbejde, som forespurgt. Bær over med mig, hvis der er en svipser eller to.

____________


hejsa

Hvad gør man når reva ikke skriver sandheden i afmeldingsskrivelsen til kommunen efter et afklaringsforløb?

Jeg har været i afklaringsforløb, men blev afmeldt efter 4 mdr.
Der blev aftalt på et møde, at der ikke var grund til at fortsætte, da jeg ikke kunne gå op i tid, og at jeg kunne varetage arbejdsopgaverne uden fejl. Ligeledes skønnede man det uforsvarligt at jeg fortsatte grundet min tilstand.

Afmeldingsskrivelsen fra jobkonsulent på reva har mærkelig nok en anden ordlyd og det er at jeg har nægtet at gå op i tid. Ligeledes er antal dage i praktikken blevet halveret. Kommunen har efter denne skrivelse vurderet, at jeg lægeligt dvs. egnet papir er tæt på fleks/pension, men tilsyneladende efter praktikken og sociallægens udsagn på reva er jeg lige pludselig "rask", sagt med andre ord.

Jeg kæmper med store men efter en grim bilulykke for snart 3 år siden. Mine dagpenge stopper for anden gang nu, og den eneste mulighed for at forlænge med 26 uger er et nyt ophold på reva. Jeg har sagt ja velvidende hvor syg jeg var under "sidste ophold".

Jeg er blevet frarådet flere gange før i tiden af kommunen at søge pension direkte, da man ofte får afslag. Skal en afmeldingsskrivelse gennemgås med borgeren før den sendes til kommunen?

Jeg modtog min samtidig med kommunen. Jeg er mor og enlig forsørger til et barn med et medfødt mentalt handicap. Guderne må vide, at det er ikke godt, når man bliver involveret i en bilulykke og selv bliver handicappet.
Jeg har gjort karrier i mange år samt været aktiv sportspige, social samt haft ansvaret for børn og unge i en klub i min fritid samtidig med at jeg kunne varetage mit højt elskede barn til et 13 tal.

Da vor herre heldigvis lod mit barn og mig overleve denne grimme bilulykke troede jeg også, han hjalp mig tilbage til at blive rask efter mén af ulykken. Desværre blev jeg ikke det - men kæmpede en hård kamp hver dag for bare at blive så "rask" at jeg kunne bevare lidt livskvalitet trods de daglige smerter, tinatus og hukommelsesproblemer.

Jeg lærte at leve med det og erkende min tilstand. Kampen med kommunen vil jeg næsten beskrive som værende værre end den grimme bilulykke. Hvis man ikke er syg så bliver man det helt sikkert. Man skal have et jernhelbred for at klare denne kamp.

Den accept man brugte megen tid på, at komme frem til mht., at man er blevet handicappet og går fra 100 procent rask til syg bliver helt og aldeles skubbet frem til ulykkesdagen, trods der er gået så mange år.
Ping pong dialoger frem og tilbage - fejl og skræmmende tolkninger og mangel på rigtige oplysninger det offentlige imellem - vil jeg beskrive som værende det værste et menneske kan udsættes for.

Man har sågar også prøvet at "straffe" mit barn for hvis barnet nu ikke var der så kunne der vel godt presses noget arbejdskraft ud af mig. Jeg har jo altid kunnet magte mit barn, karriere osv. før ulykken og hvorfor skal hun tvinges til en plejefamilie osv, som der faktisk siges mellem linierne, fordi mor er kommet til skade i en sådan omfang at erhversevnen er væk.

Nu starter jeg afklaringsforløb igen velvidende, at min sagsbehandler ved hvor syg jeg var sidst og i øvrigt har sagt, at denne afklaring nok heller ikke fører til pension. For hvis jeg er for syg bliver jeg bare afmeldt igen siger hun. Hun anbefaler mig at gå på kontanthjælp velvidende, at jeg ikke kan modtage kontanthjælp. Men som hun siger så kan de måske hjælpe dig i kontanthjælps-afsnittet med din sygesag og pension.

Jeg har forespurgt om man kan blive sygemeldt igen, hvis jeg er raskmeldt i en periode i a-kassen og derved "optjene" timer til at blive sygemeldt på ny selv om jeg naturligvis godt ved at jeg jo ikke er rask til at stå til rådighed. Hun mener at det kan jeg ikke.
Dvs. hvis jeg bliver dårlig i afklaringsforløbet og må ligge mig og kaste op osv. som sidst, så bliver jeg afmeldt og de vil tilbage trække de 26 uger, som jeg har fået forlænget.

Jamen hvordan skal jeg dog tackle dette?
Jeg er jo syg hver dag.....og kan da ikke skjule dette i praktikken. Jeg har altid været psykisk stærk - men må indrømme at jeg snart ikke kan mere, orker ikke at kæmpe alene med disse myndigheder, som langsomt men sikkert ødelægge et menneske helt og aldeles samt naturligvis også ens afkom, som jo uanset handicap eller ej ikke i mange år kan tåle at se sin mor blive dårligere og dårligere grundet den evige angst og kamp med kommunen, samtidig med at man slås med smerter og men efter en bilulykke.

Min for første gang kontakt til det offentlige har gjort mig 15 år ældre på få år. Jeg har i årene ikke har overskud til at søge info om paragraffer og lovstof vedr. min situation - dog har jeg hørt lidt her og der.
Da jeg i dag forelagde min sagsbehandler visse regler i sygedagpenge systemet - blev jeg "pillet" yderligere ned med ordene.. sikke da en masse viden du pludselig har om regler osv. hvorfor har du det!!!

Jeg svarede blot det vil jeg mener jer er i min gode ret til at have viden om efter snart 3 års kontakt med kommunen samt 7 forskellige sagsbehandlere, der alle lige pludselig var stoppet. Samt gentagne forgæves kontakter til kommunen det første år efter ulykken vedr. afklaringsforløb, som jeg så aldrig fik bevilget, da mine 1 års sygedagpenge ophørte samt det at jeg nu står i samme situation dog med den undtagelse, at jeg lige har været i et afklaringsforløb, hvor man skønnede at det var for uforsvarligt at jeg fortsatte.

Dog har afmeldingen som nævnt en hel anden ordlyd, og de iagttagelser der er gjort af mig og min tilstand er aldrig kommet frem til sociallæge osv. og ikke ført med i skrivelsen. Kun mine egne påstande om mit helbred som så bevirker, at der er diskrepens mellem sociallæge og mig. Det der også ryster mig er, at der er skrevet i afmeldingen, at jeg kun har været der halvdelen af den tid jeg rent faktisk har været der. Har bevis for at jeg har været der i hele perioden dog med 3 sygedage. timetal er heller ikke korrekt
Gadefejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 21:30   #6
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Men jeg vil gerne give dig et godt råd m.h.t. dit indlæg.
Nogle af brugerne herinde (deriblandt nogen af dem der kan give dig de bedste svar) kan have svært ved at læse et langt indlæg, som dit, når det ikke er delt lidt op.
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
hej livet40

Jeg er meget ked af det men må tilstå-som trold siger-jeg har simpelthen ikke kapacitet til at læse dit indlæg Kan simpelthen ikke adskille teksten og det hele flimrer for mig.
livet40 skriver:

hejsa

Hvad gør man når reva ikke skriver sandheden i afmeldingskrivelsen til kommunen efter et afklaringsforløb? Jeg har været i afklaringsforløb men blev afmeldt efter 4 mdr. Der blev aftalt på et møde at der ikke var grund til at fortsætte da jeg ikke kunne gå op i tid og at jeg kunne varetage arbejdsopgaverne uden fejl. Ligeledes skønnede man det for uforsvarligt at jeg fortsatte grundet min tilstand.

Afmeldingskrivelsen fra jobkonsulent på reva har mærkelig nok en anden ordlyd og det er at jeg har nægtet at gå op i tid. Ligeledes er antal dage i praktikken blevet halveret. Kommunen har efter denne skrivelse vurderet, at jeg lægeligt dvs. egne papir er tæt på fleks/pension, men tilsyneladende efter praktikken og sociallægens udsagn på reva er jeg lige pludselig "rask", sagt med andre ord.

Jeg kæmper med store mèn efter en grim bilulykke for snart 3 år siden. Mine dagpenge stopper for anden gang nu og den eneste mulighed for at forlænge med 26 uger er et nyt ophold på reva. Jeg har sagt ja velviden hvor syg jeg var under "sidste ophold".

Jeg er blevet frarådet flere gange før i tiden af kommunen, at søge pension direkte da man oftes for afslag. Skal en afmeldingsskrivelse gennemgåes med borgeren før den sendes til kommunen ? Jeg modtog min samtidig med kommunen.

Jeg er mor og enlig forsørger til et barn med et medfødt mentalt handicap. Guderne må vide, at det er ikke godt når man bliver involveret i en bilulykke og selv bliver handicappet mht. kampen med kommunen. Jeg har gjort karriere i mange år samt været aktiv sportspige, social samt haft ansvaret for børn og unge i en klub i min fritid samtidig med, at jeg kunne varetage mit højt elskede barn til et 13 tal.

Da vorherre heldigvis lod mit barn og mig overleve denne grimme bilulykke troede jeg også han hjalp mig tilbage til, at blive rask efter mén af ulykken. Desværre gjorde jeg ikke det - men kæmpede en hård kamp hver dag for bare at blive så "rask" at jeg kunne bevare lidt livskvalitet trods de daglige smerter, tinitus og hukommelseproblemer. Jeg lærte at leve med det og erkende min tilstand.

Kampen med kommunen vil jeg næste beskrive som værende værre end den grimme bilulykken. Hvis man ikke er syg så bliver man det helt sikkert. Man skal have et jernhelbred for at klare denne kamp. Den accept man brugte megen tid på, at komme frem til mht., at man er blevet handicappet og går fra 100 procent rask til syg bliver helt og aldeles skubbet frem til ulykkesdagen, trods der er gået så mange år.

Ping pong dialoger frem og tilbage - fejl og skræmmende tolkninger og mangel på rigtige oplysninger det offentlige imellem - vil jeg beskrive som værende det værste et menneske kan udsættes for. Man har sågar også prøvet at "straffe" mit barn, for hvis barnet nu ikke var der så kunne der vel godt presse noget arbejdskræft ud af mig. Jeg har jo altid kunne magte mit barn, karrier osv. før ulykken og hvorfor skal hun tvinges til en plejefamilie osv., som der faktisk siges mellem linierne, fordi mor er kommet til skade i en sådan omfang at erhversevnen er væk.

Nu starter jeg afklaringsforløb igen velvide, at min sagsbehandler ved hvor syg jeg var sidst og i øvrigt har sagt, at denne afklaring nok heller ikke føre til pension. For hvis jeg er for syg bliver jeg bare afmeldt igen siger hun. Hun anbefaler mig at gå på kontanthjælp velviden, at jeg ikke kan modtage kontanthjælp. Men som hun siger så kan de måske hjælpe dig i kontanthjælp afsnittet med din sygesag og pension.

Jeg har forespurgt om man kan blive sygemeldt igen hvis jeg er raskmeldt i en periode i a-kassen og derved "optjene" timer til at blive sygemeldt på ny selv om jeg naturligvis godt ved at jeg jo ikke er rask til at stå til rådighed. Hun mener at det kan jeg ikke. Dvs. hvis jeg bliver dårlig i afklaringsforløbet og må ligge mig og kaste op osv., som sidst, så bliver jeg afmeldt og de vil tilbage trække de 26 uger som jeg har fået forlænget.

Jammen hvordan skal jeg dog tackle dette.. Jeg er jo syg hver dag.....og kan da ikke skjule dette i praktikken. Jeg har altid være psykisk stærk - men må indrømme at jeg snart ikke kan mere orker ikke at kæmpe alene med disse myndigheder, som langsomt men sikkert ødelægger et menneske helt og aldeles, samt naturligvis også ens afkom, som jo uanset handicap eller ej, ikke i mange år kan tåle at se sin mor blive dårligere og dårligere grundet den evige angst og kamp med kommunen, samtidig med at man slås med smerter og men efter en bilulykke.

Mit, for for første gang kontakt til det offentlige har gjort mig 15 år ældre på få år. Jeg har i årene ikke har overskud til at søge info om paragraffer og lovstof vedr. min situation - dog har jeg hørt lidt her og der. Da jeg i dag forelagde min sagsbehandler visse regler i sygedagpenge systemet - blev jeg "pillet" yderligere ned med ordene.. sikke da en masse viden du pludselig har om regler osv. hvorfor har du det!!!

Jeg svarede blot det vil jeg mener jer er i min gode ret til at have viden om efter snart 3 års kontakt med kommunen samt 7 forskellige sagsbehandlere, der alle lige pludselig var stoppet. Samt gentagne forgæves kontakt til kommunen det første år efter ulykken vedr. afklaringsforløb, som jeg så aldrig fik bevilget da mine 1 års sygedagpenge ophørte samt det at jeg nu står i samme situation dog med den undtagelse at jeg lige har været i et afklaringsforløb, hvor man skønnede at det var for uforsvarligt at jeg fortsatte.

Dog har afmeldingen, som nævnt, en hel anden ordlyd og de iagtagelser der er gjort af mig og min tilstand er aldrig kommet frem til sociallæge osv. og ikke ført ind i skrivelsen. Kun mine egne påstande om mit helbred som så bevirker, at der er diskrepens mellem sociallæge og mig.

Det der også ryster mig er, at der er skrevet i afmeldingen, at jeg kun har været der halvdelen af den tid jeg rent faktisk har været der. Har bevis for at jeg har været der i hele perionden dog med 3 sygedage. timetal er heller ikke korrekt.

livet40 - indlæg slut.

Tillader mig da redigeringstiden er vist overskredet. Hilsen, Tante Ana
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 21:49   #7
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Superflot Gadefejer og Tante Ana.
Det var jeg ikke klar over at man kunne.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 22:12   #8
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
til dig, livet 40

Jeg forstået godt at du ikke har overskud til at beskrive dit liv, så det er nemmere at læse for os som, selv har svært ved at læse, den beskrivelse du fortæller om.

Jeg er selv blevet misforstået, af samme grund. Så det er godt at Gadefejer, kan redigere os. Det er da en dejlig hjælp

Har du fået agtindsigt i din sag ? Dette er en af de ting man kan gøre krav på.

Hvis du ikke mener at det de skriver omkring dig, er rigtig, kan du gøre indsigelse.

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 22:39   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Når du har alle papirer, som kan bevise, at kommune/reva manipulerer med dine oplysninger, så klag til borgmesteren... eller byrådet.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension