K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2009, 18:19   #21
hup
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
hup er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
Lige et par kærlige indspark

Af hensyn til din livskvalitet og fremtidige funktionsevne er det en RIGTIG god ide at få startet noget træning. Gå til egen læge og blive eventuelt henvist til et rygcenter.

Jeg ved naturligvis ikke hvor svær din scheuermann er, men en svag ryg giver altid flere smerter, - måske kan du få det væsentligt bedre i de rette hænder!

Du skriver du har det dårligt. Er det pga. scheuermann, asperger eller noget helt 3.? Når kroppen siger fra/smerter, er det desværre ofte sådan at humøret daler væsentligt, og det alene kan forværre smerterne en del.

Jeg vil tillade mig at give dig et absolut venligt og velment spark op til din læge - se at tale med lægen så du kan få det så godt som overhovedet muligt!


Jeg har det dårligt fordi jeg har smerter jeg ikke kan holde ud
Jeg kan ikke holde ud at være til

Jeg har det også physisk dårligt efter jeg er starter på arbejdprøvning
Det er virkelig hårdt at være ude på en arbejdsplads

Jeg håber jeg får fp, så jeg ikke skal tvinges i arbejde

Jeg har fået de store smerter efter jeg er startet i arbejdprøvning, inden jeg startede havde jeg det nogenlunde
hup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 22:34   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af hup Se meddelelser
Jeg vil gerne have et arbejde
Men har indset at det kan jeg bare ikke, derfor søger jeg fp

Med min pkysik og rygproblemer går det ikke

Hvis det er dig selv der søger en pension så er det en § 17 og du skal huske at skrive PÅ FORLIGGENDE GRUNDLAG skriver det fordi to steder nu har skrevet at du selv skal søge og det er en § 18 ved ikke om det er mig der misforstår dig ...

Jeg har selv en søn med scheurmann og renayoud syndrom , og for hans vedkommen er det SU og en ikke ryg belastende uddannelse, han har så heller ikke søgt andet ej heller revalidering, men kan da se at da han fik diagnosen og papir på at han skulle have en uddannelse der IKKE belastede ryggen kunne vi end ikke få kommunen til at betale for efterskole selv om der var alverdens dokumentation for at han ikke kunne klare den uddannelse der var lagt op til og at han skulle forbedre sine karekter ...

Nu kender jeg ikke så meget til Aspeger andet end det der er skrevet herinde på siden, men jeg ved at mange mennesker går i umenneskelig mange år i systemet med både 2-3 og 4 forskeligge psykiske sygdomme, jeg skriver det ikke for at tage modet fra dig af men simpelthen fordi jeg ikke syntes man skal stikke folk blår i øjne , du sidder med en endda meget dårlig sag til en pension ...

1 du er meget ung
2 du skriver ikke om man har taget stilling til revalidering eller fleks
3 Mange tager stærkt smertestillende både i ordinær job og i fleksjob
4 alle behandlingsmuligheder skal være udtømte (også rygtræning osv )
5 der skal findes lægepapir på at alle behandlingsmuligheder er udtømte.

Først når alle disse ting er gået igennem kan man fra kommune side så meget som overveje at indstille til pension ...

Men du skal være obs på at du til hver en tid selv kan søge en § 17 på forliggende grundlag og ikke først når et vist antal arbejdsprøvninger er lavet...

Men hvad med kommunen har du snakket med dem om pension ?
har du fået lavet en ressourceprofil ?
hvad siger lægerne om behandling og muligheder ?
har du søgt aktindsigt sådan at du kan se hvad kommunen har om dig ?
(ellers ligger der en aktindsigt formular her på siden uden nyttige link)

Jeg kan godt forstå at du har brug for at snakke med nogen om det og du er også mere end velkommen her på siden, men vi er nød til at forholde os til det du skriver vi vil ikke tage modet fra dig men ingen her vil heller påstå at du står med et let sag....

Mange med scherurmann er visiteret til fleks på nedsat tid og med ryg skånende job ...

Det kunne måske også være en mulighed for dig ... ??

Vi kan af gode grunde ikke vide her på siden hvordan du har men blot lytte til dig og råde dig så godt som vi kan og fortælle dig hvordan du skal forholde dig i forhold til gældene lovgivning og den siger at alt skal være prøvet at du skal have været i arbejds-prøvning og din arbejdsindsats skal være helt væk inden for ethvert erhverv ...

Samt at læge papir skal dokumentere dette og der skal være lavet en ressourceprofil ...
  Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 23:07   #23
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Hvis du klarer 16 timer om ugen nogenlunde effektivt, er jeg sikker på,
at arbejdsevnen ikke kan betegnes som ubetydelig, hvilket den skal
være, hvis du skal have en mulighed for at få en førtidspension.

Dine behandlingsmuligheder skal også være udtømte, det er måske opfyldt.

Jeg tog både sovemedicin, og masser af smertestillende medicin som
døser i flere år, og dette har så påvirket de konigtive funktioner, jeg
kender også folk som har taget morfin for at klare jobbet, og selv folk
i ordinære jobs tager smertestillende medicin, så jeg tror ikke kommunen
tager så meget notics af, om man tager noget håndkøbsmedicin, som
Panodil.

Jeg er ikke i tvivl om, at du kæmper med nogle smerter, men jeg mener heller
ikke det er lykken at være førtidspensionist, men skal man gå forpint rundt
med smerter, så er det heller ikke lykken, at være på arbejdsmarkedet, men
det er godt du kan klare det nogenlunde på panodil. men jeg tror altså
ikke du kan få førtidspension.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 00:41   #24
storesøster
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Indlæg: 42
Styrke: 15
storesøster er ny på vejen
Har du ikke en vejleder i dit bofællesskab, eller en vejleder i arbejdsprøvningen du kan støtte dig lidt til. Det er IKKE meningen at du skal have og få så ondt, en arbejdsprøvning skal ikke være SÅ smertefuld og du må måske have hjælp til, at din smertegrænse ikke overskrides og evt. også have hjælp til at sige fra i tide.

Ingen kan udtale sig om du får pension, det kommer jo an på din arbejdsprøvning og alle dine andre forhold. Hvis dit bofællesskab i forvejen hjælper med kommunen, så kan de måske også hjælpe med arbejdsprøvningen, hvis du taler med dem om at du er voldsom smerteplaget.

Måske du også skulle gå til din læge, selv om du har en Sheuerman så kan der sagtens være opstået andre diagnoser med din ryg siden Sheuerman blev konstateret, din læge kan også tage stilling til om din nuværende arbejdsprøvning er for hård og om du skal sygemeldes fra arbejdsprøvningen.
storesøster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 00:53   #25
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hup Se meddelelser
Jeg er ved at komme i gennem systemet for at søge fp

Jeg vil gerne høre jeres mening om mine udsigter

Jeg har asperger(http://www.aspergerdk.org/)
Så har jeg scheuermann

Jeg er lige startet på arbejds-prøvning tirsdag 1 december
Jeg skal arbejde 4 timer mandag-tirsdag-torsdag-fredag i petworld

Mine rygproblemer har gjort jeg er gået hjem med store rygsmerter de dage jeg har været der
Jeg har taget panodil for det torsdag og i dag lørdag

Hvor længe skal jeg være i arbejds-prøvning før jeg kan søge fp?
For fik at vide fra jobcenteret minimum 3 måneder, men det kan da ikke passe jeg skal gå hjem med store smerter hverdag i så langtid?

Når jeg kan søge fp bliver det efter paragraf 18
Hej Hup.

Synes du har en forkert holdling med hensyn til at søge førtidspension.
Jeg synes personligt det er mærkeligt at du heller vil havde førtidspension ind og komme ud og få et flex-job og tjerne dine egen penge.
Førtidspension er den sidste udvej , du skriver også at du kan tage dine ryg smerter med panodil så har du det ikke dårligt nok til at få en førtidspension det vil kummunen heldt sikkeret sige.
Det er ikke for at være hård over for dig men vil være ærlige over for dig og fortælle at en førtidspension gøre ikke en lykkelig med mindre det er sidste udvej.


Jeg selv er en pige på 18 år som der er medfødt med skoliose plus jeg manglede en tre kvart ryghvirl, så har fået sat ind kundstig knogle ind i rygsøjlen og har ialt været igennem 6 meget store ryg operationer.
Jeg har meget stærke smeter 24 timer i døgnet kan ikke holde til ret meget og tager meget stærkt medicin 4 gange om dagen for jeg nogle lunde kan havde en tålig hverdag.
Af medicin for jeg.
1. Tradolan 50 mg
2. Kodein 25 mg
3. Pamol 500 mg
4. Alopam 15 mg
5. Lyrica 25 mg

Lige nu er jeg på kontanthjælp men var ved en specillæge som skulle vundre min arbejdesevnen og han sagde at jeg aldrig vil komme på arbejdesmarket eller ikke et flex-job så han vil skrive til min socialrådgiver at han vil anbefale førtidspension fordi min ryg aldrig vil blive bedre og der kan ikke gøres mere ved den udover at lindre smerterne med stærkt medicin og fysioterapi.
Jeg havde ikke troet som bare 18 år at jeg skulle enden på førtidspension for mig er det et stort nederlag BARE AT GIVE OP SÅ TIDLIGT.

Hilsen Annemette
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 01:57   #26
hup
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
hup er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tanja Se meddelelser
Hvis du klarer 16 timer om ugen nogenlunde effektivt, er jeg sikker på,
at arbejdsevnen ikke kan betegnes som ubetydelig, hvilket den skal
være, hvis du skal have en mulighed for at få en førtidspension.

Dine behandlingsmuligheder skal også være udtømte, det er måske opfyldt.

Jeg tog både sovemedicin, og masser af smertestillende medicin som
døser i flere år, og dette har så påvirket de konigtive funktioner, jeg
kender også folk som har taget morfin for at klare jobbet, og selv folk
i ordinære jobs tager smertestillende medicin, så jeg tror ikke kommunen
tager så meget notics af, om man tager noget håndkøbsmedicin, som
Panodil.

Jeg er ikke i tvivl om, at du kæmper med nogle smerter, men jeg mener heller
ikke det er lykken at være førtidspensionist, men skal man gå forpint rundt
med smerter, så er det heller ikke lykken, at være på arbejdsmarkedet, men
det er godt du kan klare det nogenlunde på panodil. men jeg tror altså
ikke du kan få førtidspension.

Jeg vil gerne slå det helt fast
Jeg tog panodil fordi det var det eneste jeg kunne få fat i på hånkøb
Det hjalp dov ikke noget særligt

Jeg indrømmer mit ønske er også et almindeligt job
Måske 4 timer om dagen 20 timer om ugen

Men som tiden er gået har jeg måtte indse at jeg ikke kan
Har det svært pkysisk er heller ikke lykken

Vis jeg kan få min fp vil jeg finde noget frivilligt arbejde, jeg laver fordi jeg kan lig det og ikke fordi jeg skal have noget at lave af

Citat:
Oprindeligt indsendt af storesøster Se meddelelser
Har du ikke en vejleder i dit bofællesskab, eller en vejleder i arbejdsprøvningen du kan støtte dig lidt til. Det er IKKE meningen at du skal have og få så ondt, en arbejdsprøvning skal ikke være SÅ smertefuld og du må måske have hjælp til, at din smertegrænse ikke overskrides og evt. også have hjælp til at sige fra i tide.

Ingen kan udtale sig om du får pension, det kommer jo an på din arbejdsprøvning og alle dine andre forhold. Hvis dit bofællesskab i forvejen hjælper med kommunen, så kan de måske også hjælpe med arbejdsprøvningen, hvis du taler med dem om at du er voldsom smerteplaget.

Måske du også skulle gå til din læge, selv om du har en Sheuerman så kan der sagtens være opstået andre diagnoser med din ryg siden Sheuerman blev konstateret, din læge kan også tage stilling til om din nuværende arbejdsprøvning er for hård og om du skal sygemeldes fra arbejdsprøvningen.


Jeg har en vejleder der hjælper med tingene som hjælper med at søge fp
Hun giver mig ret i sådan som jeg har det, vil det være at ødelægge mig med tiden på job

Jeg havde faktisk ikke tænkt på min lægen
Jeg vil ringe når de åbner og bestille en tid

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Hvis det er dig selv der søger en pension så er det en § 17 og du skal huske at skrive PÅ FORLIGGENDE GRUNDLAG skriver det fordi to steder nu har skrevet at du selv skal søge og det er en § 18 ved ikke om det er mig der misforstår dig ...

Jeg har selv en søn med scheurmann og renayoud syndrom , og for hans vedkommen er det SU og en ikke ryg belastende uddannelse, han har så heller ikke søgt andet ej heller revalidering, men kan da se at da han fik diagnosen og papir på at han skulle have en uddannelse der IKKE belastede ryggen kunne vi end ikke få kommunen til at betale for efterskole selv om der var alverdens dokumentation for at han ikke kunne klare den uddannelse der var lagt op til og at han skulle forbedre sine karekter ...

Nu kender jeg ikke så meget til Aspeger andet end det der er skrevet herinde på siden, men jeg ved at mange mennesker går i umenneskelig mange år i systemet med både 2-3 og 4 forskeligge psykiske sygdomme, jeg skriver det ikke for at tage modet fra dig af men simpelthen fordi jeg ikke syntes man skal stikke folk blår i øjne , du sidder med en endda meget dårlig sag til en pension ...

1 du er meget ung
2 du skriver ikke om man har taget stilling til revalidering eller fleks
3 Mange tager stærkt smertestillende både i ordinær job og i fleksjob
4 alle behandlingsmuligheder skal være udtømte (også rygtræning osv )
5 der skal findes lægepapir på at alle behandlingsmuligheder er udtømte.

Først når alle disse ting er gået igennem kan man fra kommune side så meget som overveje at indstille til pension ...

Men du skal være obs på at du til hver en tid selv kan søge en § 17 på forliggende grundlag og ikke først når et vist antal arbejdsprøvninger er lavet...

Men hvad med kommunen har du snakket med dem om pension ?
har du fået lavet en ressourceprofil ?
hvad siger lægerne om behandling og muligheder ?
har du søgt aktindsigt sådan at du kan se hvad kommunen har om dig ?
(ellers ligger der en aktindsigt formular her på siden uden nyttige link)

Jeg kan godt forstå at du har brug for at snakke med nogen om det og du er også mere end velkommen her på siden, men vi er nød til at forholde os til det du skriver vi vil ikke tage modet fra dig men ingen her vil heller påstå at du står med et let sag....

Mange med scherurmann er visiteret til fleks på nedsat tid og med ryg skånende job ...

Det kunne måske også være en mulighed for dig ... ??

Vi kan af gode grunde ikke vide her på siden hvordan du har men blot lytte til dig og råde dig så godt som vi kan og fortælle dig hvordan du skal forholde dig i forhold til gældene lovgivning og den siger at alt skal være prøvet at du skal have været i arbejds-prøvning og din arbejdsindsats skal være helt væk inden for ethvert erhverv ...

Samt at læge papir skal dokumentere dette og der skal være lavet en ressourceprofil ...

Jeg har snakket med kommunen
De blev overrasket over jeg vil søge fp
Jeg fortalte dem kort hvordan jeg har det
De sagde jeg skulle minimum i 1 arbejds-prøvning for at kunne søge (der er jeg så nu)
Jeg har ikke haft tænk på at søge aktindsigt

ressourceprofil har jeg bedt dem om at lave, det skulle være i gang
Det er meget længe siden jeg snakkede med nogen læger om min scherurmann

Jeg har været i rygtræning da jeg gik på højskole, ærligt så hjalp det lidt men gjorde mig ikke smerte fri (lige nu kan jeg ikke træne min ryg da det gør for ondt efter jeg er startet i arbejds-prøvning)

Sidst redigeret af Stezu; 07-12-2009 kl. 22:20. Årsag: 3 indlæg slået sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg
hup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 02:18   #27
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af hup Se meddelelser
Jeg har snakket med kommunen
De blev overrasket over jeg vil søge fp
Jeg fortalte dem kort hvordan jeg har det
De sagde jeg skulle minimum i 1 arbejds-prøvning for at kunne søge (der er jeg så nu)
Det er så fis i en hornlygte alle kan søge en § 17 , men det vil bestemt ikke skade din sag at have en arbejdsprøvning..

Når det er sagt er det vigtigt at dy lytter til din krop og går hjem når du ikke kan mere , det skal du selvfølgelig gøre i samarbejde med stedet du er og hele tiden er det vigtigt at have en god kontakt til din læge , for uden denne er der ikke store chancer da mange af tingene afhænger af lægeudtalser , så det lyder godt at du vil snakke med din læge , så må man tage den derfra..
Citat:
Jeg har ikke haft tænk på at søge aktindsigt
Så ville det være en god ide at gøre det med det samme, da man kan få mange overraskelser ved at kigge i en sådan og det så både negative og positive overraskelser ...




Citat:
ressourceprofil har jeg bedt dem om at lave, det skulle være i gang
Det er meget længe siden jeg snakkede med nogen læger om min scherurmann
Ressourceprofilen skal laves i samarbejde med dig og du vil ved en aktindsigt ved selvsyn se om der er kommet noget i gang mht den ..

Og lægen skal du så tage en grundig snak med omkring din ryg ...
evt prøve noget stærkere medicin , selv har jeg taget dolol og panodil igennem flere år blot for at komme igennem dagen som fleksjobber...


Citat:
Jeg har været i rygtræning da jeg gik på højskole, ærligt så hjalp det lidt men gjorde mig ikke smerte fri (lige nu kan jeg ikke træne min ryg da det gør for ondt efter jeg er startet i arbejds-prøvning)
Hvis du får så voldsomme smerter er det ekstra vigtigt at få en god snak med din læge omkring det så vedkommen er klar over det ...

Måske det var en god ide at tage din kontaktperson fra bofælleskabet med til både læge og kommune (som bisidder og som en der kender dig din hverdag og dine smerter)

Og nej som en skriver her ingen kan sige om du får pension eller ej ..
vi kan kun fortælle dig hvad der er normal procedure og hvad du ifølge loven skal have i orden ...

Og her er det sådanne ting som ressourceprofil, arbejdsprøvninger, lægedokumentation , og afklaring der vægter ...

Og så hedder det ...

Man ser først om du kan klare et job ved hjælp af § 56 kan du ikke det
så skal man se om der er mulighed for at revalidere dig , er der ikke det så skal man undersøge om der er mulighed for at du kan klare et fleksjob og så til sidst tager man stilling til pension ... men først skal alle andre muligheder være udtømte ...
  Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 02:25   #28
hup
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
hup er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det er så fis i en hornlygte alle kan søge en § 17 , men det vil bestemt ikke skade din sag at have en arbejdsprøvning..

Når det er sagt er det vigtigt at dy lytter til din krop og går hjem når du ikke kan mere , det skal du selvfølgelig gøre i samarbejde med stedet du er og hele tiden er det vigtigt at have en god kontakt til din læge , for uden denne er der ikke store chancer da mange af tingene afhænger af lægeudtalser , så det lyder godt at du vil snakke med din læge , så må man tage den derfra..


Så ville det være en god ide at gøre det med det samme, da man kan få mange overraskelser ved at kigge i en sådan og det så både negative og positive overraskelser ...






Ressourceprofilen skal laves i samarbejde med dig og du vil ved en aktindsigt ved selvsyn se om der er kommet noget i gang mht den ..

Og lægen skal du så tage en grundig snak med omkring din ryg ...
evt prøve noget stærkere medicin , selv har jeg taget dolol og panodil igennem flere år blot for at komme igennem dagen som fleksjobber...




Hvis du får så voldsomme smerter er det ekstra vigtigt at få en god snak med din læge omkring det så vedkommen er klar over det ...

Måske det var en god ide at tage din kontaktperson fra bofælleskabet med til både læge og kommune (som bisidder og som en der kender dig din hverdag og dine smerter)

Og nej som en skriver her ingen kan sige om du får pension eller ej ..
vi kan kun fortælle dig hvad der er normal procedure og hvad du ifølge loven skal have i orden ...

Og her er det sådanne ting som ressourceprofil, arbejdsprøvninger, lægedokumentation , og afklaring der vægter ...

Og så hedder det ...

Man ser først om du kan klare et job ved hjælp af § 56 kan du ikke det
så skal man se om der er mulighed for at revalidere dig , er der ikke det så skal man undersøge om der er mulighed for at du kan klare et fleksjob og så til sidst tager man stilling til pension ... men først skal alle andre muligheder være udtømte ...

Selvfølelig ved jeg i ikke kan sige om jeg får fp eller ej
Jeg startede denne tråd da jeg gerne ville høre andres meningen, hvordan er det gået jer gennem systemet
Hvordan mener i sagen er
Om der var ting jeg havde glemt at undersøge (ja det var der sørme )


Jeg vil søge pension efter paragraf 18 ikke 17
hup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 03:00   #29
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
man kan daellers få meget andet håndkøbt smertesillnde ebomatin og et det ligenr det ved navnet mener jeg de hedder men tgaer selv panodil 2x3 om dagen + 2 stk condalgin uno 30 mg and morfin dak 10 mg 3 gange dagligt bare for at have det ok nok og få noget ud af dagen

Sidst redigeret af superkok; 07-12-2009 kl. 03:02.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 03:42   #30
hup
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
hup er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
man kan daellers få meget andet håndkøbt smertesillnde ebomatin og et det ligenr det ved navnet mener jeg de hedder men tgaer selv panodil 2x3 om dagen + 2 stk condalgin uno 30 mg and morfin dak 10 mg 3 gange dagligt bare for at have det ok nok og få noget ud af dagen

Jeg købte panodil i smertens hede
Panodil er det eneste smertestilne jeg kender i håbkøb

Jeg har det også sådan
Jeg prøver at tvinge mig selv til ikke at skulle tage piller, da jeg mener det ødelægger kroppen
hup er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension