K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2008, 09:17   #11
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Er den sendt til pressen?? den burde da vende EB lige på stedet.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2008, 10:46   #12
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Sendt til pressen????

Ved det faktisk ikke, jeg læste det i mit nyeste nummer af medlemsbladet Fibromyalgi.dk, kom i sidste uge.
Det var landsformanden Anne Bendixen, der skrev det i sin leder.
Skulle man måske kontakte dem, og spørge, om det ikke skulle lidt mere frem i lyset?

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2008, 11:21   #13
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Ja, det skal da frem i lyset, så synes bestemt at du enten skal sende det selv eller få foreningen til det.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2008, 11:29   #14
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Okay, det bliver hermed igangsat, prøver lige foreningen først, hvis de ikke vil, sender jeg den selv til EB. Ville jo være bedst hvis foreningen tog sig af det, da de jo nok ville blive spurgt om artiklen...
Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2008, 13:26   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Stoktoft ligger artiklen også på nettet ? og kan du linke til den hvis det er , og ja selvfølglige skal det ud alle steder også til vores dygtige regering, håber da ved gud at nogen bringer det op ..

og som der står i lederen hvor mange andre kommuner foregår det eller ligende i , hvor der bare sker det at en læge ikke anmelder det eller at folk kommer på hospitalet ...

hvis det er på nettet og du har et link til det så smid det lige, jeg tjekker lige senere om det ligger nogen steder på nettet kan jo være at nogen medier har haft det oppe men at vi ikke har set det
  Besvar med citat
Gammel 13-04-2008, 19:18   #16
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Har haft kontakt med Landsformand Anne Bendixen, hun vil såfremt hun får tid i den kommende uge (der er pt tryk på i foreningen), skrive en kommentar/indlæg til denne historie i den nordsjællandske kommune, som hun skriver om i sin leder i medlemsbladet fibromyalgi.dk. Jeg spurgte om det ikke var noget der skulle i pressen.

Hun takker også for tippet om denne vidunderlige side, jeg er selv medlem i fibromyalgiforeningen, og tænker at der er mange i den forening, og i andre patientforeninger, der kunne have glæde af siden. Jeg ved foreningen hjælper deres medlemmer det de kan, men her kan de møde ligesindede der også har været/er igennem trædemøllen.

til jer alle

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2008, 22:17   #17
Sanneh
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2008
Lokation: Næstved
Indlæg: 20
Styrke: 17
Sanneh er ny på vejen
Puha tænker jeg bare... Lider bla af fibromyalgi og er i den grad glad for, at jeg ikke er borger i en kommune der ligefrem skildre med, at de ikke helt tror på, at fibromyalgi virkelig findes..

Men kommunerne er desværre ikke de eneste der tænker sådan. Mange har en holdning om, at det er psykisk.. Hmm prøv at sige det til kroppen. Tror ikke helt den er med på det...

Men hold da op hvor er det en grotesk historie...

Kan bare ikke fatte at det virkelig er sket...
Sanneh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2008, 22:37   #18
Sanneh
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2008
Lokation: Næstved
Indlæg: 20
Styrke: 17
Sanneh er ny på vejen
Har lige været inde på dff side og melde mig ind. Vidste ikke der fandtes en sådan forening...

Kan endnu engang takke af hele mit hjerte over al den viden jeg får fra denne side uden, at jeg skal tæske igennem en masse irrelevant stof andre steder på nettet eller lange lange pargraffer...

Hvor er jeg dog glad for at jeg faldt over denne her side der i den grad har hjulpet mig så meget. Ikke kun til, at hjælpe mig selv, men også til, at hjælpe andre....

Nå, puha... Det var vist mange ting på en gang der vist ikke alt sammen høre til lige her...
Sanneh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2008, 23:05   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
sanneh hvis du ikke kendte dff så kender du måske heller ikke fibronet hvor der er samlede en masse materiale og viden om fib og som også har et debat forum for folk med fib .. du kan finde den her www.fibronet.dk

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2008, 17:10   #20
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej Sanneh

Du er velkommen i dette indlæg, alt om fib er relevant.

Dejligt du har meldt dig ind i dff, glad for, at jeg kunne fortælle dig om foreningen.
Som Hejdien skriver er der også fibronet, besøg den, den er også god der er der mange "som os"

Har du læst indlægget "brev til alle raske" som peacock har skrevet? Den er bare så god, den beskriver fib kanon godt. Jeg har kopieret den til min pc, så nu kan alle "tvivlerne" få lov til at læse den, så kan de lære det.......

til dig fra mig

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
artikel fra JV.dk mitte87 Politik og Samfund 2 21-02-2012 16:26
Intressant artikel her Hejdien Politik og Samfund 9 24-03-2010 18:33
God artikel i førtidspensionisten Stella Nyttigt at vide for Førtidspensionister 1 16-12-2007 13:18
Fra FOA medlemsblad gittedl Politik og Samfund 0 03-09-2007 19:00
Læs da lige den artikel her Hejdien Et godt link! 1 04-05-2006 17:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension