K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2015, 12:18   #1
SocialUlighed
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
SocialUlighed er ny på vejen
Exclamation Tv-program søger medvirkende!

Kære medlemmer

Jeg skriver til jer, fordi jeg er ved at lave en dokumentarserie til DR1, der skal sætte fokus på den sociale ulighed i vores samfund og samtidig rykke ved befolkningens syn på forskellige grupper, bl.a. arbejdsløse.

Jeg leder derfor efter en kontanthjælpsmodtager, der kæmper en brav kamp for at få et job, og som har lyst til at vise de vilkår som ledige lever i hver dag.

Du kan helt uforpligtende høre meget mere om dokumentarserien ved at skrive til mig her på Facebook eller til min mail: [email protected]

Mvh Lobna Touhou
Caster hos tv-produktionsselskabet Koncern TV Impact
SocialUlighed er ikke logget ind  
Gammel 09-11-2015, 17:55   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg vil da gerne på det kraftigste advare imod at deltage i DR programmer af denne slags..

Hvis man har set deres vinkel tidligere...f.eks i Blok på bistand.... ja så er der ikke nogen der har lyst til at medvirke...ihvertfald ikke hvis man er den der er på kontanthjælp...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 09-11-2015, 20:07   #3
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
dr. program.

Ja, jeg husker den udsendelse og fornylig fandt jeg ud af, at Buch(detektor manden), som var vært på programmet, tidligere har skrevet Klaus Hjorts taler, og det siger alt.

Sidst redigeret af vasen; 09-11-2015 kl. 20:08. Årsag: slåfejl
vasen er ikke logget ind  
Gammel 10-11-2015, 10:17   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det falder lidt uden for personkredsen her, som har helbredsproblemer.

DVS at leddigheden ikke er problemet, men helbredet først, som skal afklares!

Derefter skal det undersøges, om man skal have fleks, førtidspension, eller evt revalidering.

Folk herinde har så store problemer med helbredet, at de (oftest)ikke er kandidater til at komme tilbage til ordinært fuldtidsarbejde!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind  
Gammel 12-11-2015, 12:45   #5
Rebecca.And
Hjemmevant på K10
 
Rebecca.Ands avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2014
Lokation: Frederiksberg
Alder: 58
Indlæg: 239
Styrke: 10
Rebecca.And er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SocialUlighed Se meddelelser
Jeg leder derfor efter en kontanthjælpsmodtager, der kæmper en brav kamp for at få et job, og som har lyst til at vise de vilkår som ledige lever i hver dag.....
Hej Lobna Touhou
Samfundets håbløse tilbud til kontanthjælpsmodtagere har jeg tidligere beskrevet her på K10.
Du kan måske hente inspiration til dokumentarserien ved at læse om jobaktøren HKI's afklarings- og udviklingsforløb, hvor ledige får vurderet deres evner for at lave collager! Her er links til historien.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=31583

http://www.k10.dk/showthread.php?t=30933

November 2015 blev jobaktøren HKI igen diskuteret i Københavns Borgerrepræsentation.
https://www.kk.dk/file/26606/download
__________________
Rebecca.And stikker sit næb i alt
Rebecca.And er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension