K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-11-2015, 12:15   #1
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Demostration Rådhuspladsen/Christiansborg 4 november 2015

Demonstration i dag, hvor parolen er "for et anstændigt Danmark"

Jeg vil være på plads på Christiansborg kl. 18.00 kan desværre ikke være med fra klokken 16.30 fra Rådhuspladsen, kan ikke gå så langt.

SES VI?
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2015, 12:46   #2
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det er haram at demonstrere, så jeg bliver hjemme..

Ej jeg bor i Århus - så der er for langt

Go demonstration
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2015, 13:40   #3
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
ja, jeg har godt nok dårligt knæ, og angst for store forsamlinger, men kommer. Dette er uhyre vigtigt. Alt det facebook m.v har nemlig kun ringe virkning på magtapparatet. Vi burde møde op en gang hver uge. husker i ungdomshuset på jagtvejen. de blokerede hele byen hver torsdag, og de fik et nyt hus. Det havde de aldrig fået, hvis de kun havde siddet på facebook, så til alle der kan: KOM
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2015, 14:25   #4
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Lyder godt du vil komme vasen, jeg vil være omkring Frederik den 7 statuen og bære en badges med en rød mand og en grøn mand, samt teksten "gåprøve" Det ville være så super, hvis vi lige kunne hilse på hinanden.

Håber andre herinde også kan komme, det er bare så vigtig, vi giver vores demokratiske ret til kende;o)

Er det i følge Islam, haram(forbudt) at demonstrerer Bodrum? og hvis, hvorfor?

Sidst redigeret af Reno; 04-11-2015 kl. 14:29.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2015, 15:07   #5
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
ja, jeg har godt nok dårligt knæ, og angst for store forsamlinger, men kommer. Dette er uhyre vigtigt. Alt det facebook m.v har nemlig kun ringe virkning på magtapparatet. Vi burde møde op en gang hver uge. husker i ungdomshuset på jagtvejen. de blokerede hele byen hver torsdag, og de fik et nyt hus. Det havde de aldrig fået, hvis de kun havde siddet på facebook, så til alle der kan: KOM
Jeg har sendt dig en PB med mit telefonnummer, ifald det vil hjælpe at følges med nogen.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2015, 00:47   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Hello Reno. Ked af jeg først nu, sen aften har set din besked, men jeg var der og det var mugge også som jeg mødtes med.
Jeg vil gerne træffe dig men kan ikke finde ud af alt det med private beskeder. _er elendig til K10 og alt der har mig IT at gøre. du kan ringe til mig: tlf xxxxxxxx
K.h. Vasen
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2015, 10:02   #7
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Tak for beskeden, giver dig et kald, som sagt kunne det være dejligt at sætte ansigt på.

Synes det var et ligelovlig tyndt fremmøde, vil skyde på der var omkring 1000 mennesker på Christansborg slotsplads. Jeg var ikke med på Rådhuspladsen, måske der var flere der?

Det var til gengæld masse af hjerterum og varme der og jeg vil rette en særlig tak til Anne Marie Helger for hendes store Dennis Kristensen (FOA) for sin uvurderlige støtte til os, der uforskyldt er kommet til at blive syge, arbejdsløse osv. Tak Dennis

Kan bare ikke lade være med at stå tilbage med en følelse og oplevelse af, vi på bunden, vil ingen lege med (meget få da) vi er nærmest blevet vores tids spedalske.

Havde en drøm i nat, hvor vores Dronning mødte op, medierne gik i selvsving og lille Lars fra Græsted, måtte undskylde i dag overfor Dronningen, hvorfor han som statsministre (for alle) ikke mødte op og støttede op.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2015, 11:33   #8
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
mon ikke vi er mange som ville ønske vi havde haft helbred(ressourcer) til at møde op til dette gode initiativ? det tror jeg.

for mig er det den lange afstand til borgen(lang transporttid) der afgør mit helbred ikke kunne være med.

men stor tak for det gode initiativ, og til jer som havde overskud til at deltage.
god dag til jer
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2015, 12:14   #9
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Nu var det ikke så meget møntet på os der har et dårligt funktionsniveau, som forhindrede os og ikke mødte op.
Jeg selv havde sendt mail til venner og bekendte i weekenden, så desværre ikke nogen af dem. Det vil jeg selvfølgelig vis tage en dialog med dem om.

Kan ikke lade være med at tænke på, at hvis det havde været elgiganten der holdt åbningssalg på Christansborg slotsplads, så måtte politiet og hjemmeværnet regulere trafikken, fremmødet havde været meget større og sikkert, nogle af mine bekendtskaber ville så være til stede.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2015, 12:40   #10
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Der har desværre været absurd lidt medie-dækning af demonstrationen.
Nu er en af arrangørerne dog blevet interviewet (telefoninterview) af TV2, og det skulle gerne sendes i 19-nyhederne. Lad os håbe at TV2 overholder det løfte
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension