K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2015, 23:13   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Så har jeg stemt Nej.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2015, 23:17   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Så har jeg stemt Nej.
Lige som et stort flertal af befolkningen har
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2015, 22:12   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, hvor godt det blev NEJ, men det var jeg nu også fuldstændig overbevist om det ville blive...

Men jeg var ved at brække mig over DF, fordi de nærmest tog sejren på deres kappe - det er sgu ikke dém jeg havde i tankerne da jeg satte kryds i mit NEJ TVÆRTIMOD. Og det var heller ikke LA eller Enhedslistens skyld jeg stemte NEJ.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2015, 01:22   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Lige som et stort flertal af befolkningen har
Da jeg skrev havde jeg ikke set, at valgresultatet var gjort op.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2015, 12:09   #25
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, hvor godt det blev NEJ, men det var jeg nu også fuldstændig overbevist om det ville blive...

Men jeg var ved at brække mig over DF, fordi de nærmest tog sejren på deres kappe - det er sgu ikke dém jeg havde i tankerne da jeg satte kryds i mit NEJ TVÆRTIMOD. Og det var heller ikke LA eller Enhedslistens skyld jeg stemte NEJ.
Det samme her, jeg tror det er godt med demokrati, et demokrati hvor befolkningen bliver spurgt og taget med på råd.

Jeg er stolt over at folk har stemt nej og det er bekymrende at andres EU lande ikke har folkeafstemninger og det er næsten det mest vigtige, nemlig at vi kan sige, vi har stemt på vegne af de andre lande også, Danmark har praktiseret demokrati og det skal vi blive ved med at kæmpe for
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2015, 18:21   #26
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg kan bakke dig 100% op helene, har ikke støttet DF på nogen måde,

det var et personligt nej fra mig............
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension