K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2012, 13:11   #1
mettemy
På vej til at lære K10
 
mettemys avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2012
Indlæg: 5
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
mettemy er ny på vejen
Cool rundbordssamtale

Hej jeg er netop blevet indkaldt på min smerteklinuk til rundbordsamtale. Deltagere: psykolog, læge, fysioterapeut, sagsbehandler jobcentet samt sagsbehandler fra hjælpemidler...ville i tage en bisidder ( advokat ) med?
mettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 13:15   #2
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Ja, jeg ville helt sikkert tage en besidder med. Jeg ville sandsynligvis også optage samtalen, så jeg evt. havde noget at holde jobcenteret oppe på - bare for en sikkerheds skyld, hvis de senere skulle finde på at fordreje samtalen
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 14:08   #3
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Ville også helt klart tage en bisidder med!

Har selv været til en rundbordssamtale og det var guld værd for mig ar have bisidder med. Der bliver sagt en masse og jeg fik kun opsnappet halvdelen, men min bisidder havde opsnappet det hele 😀
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 14:32   #4
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Bisidder, og båndoptager af de gode gammeldags.

Dem skal jeg bruge fremover til alle konsultationer der har relevans til kommunen.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 16:10   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu behøver det ikke være for at kunne være efter kommunen at man optager disse samtaler...

Det sker for rigtig mange at når sådan et møde er færdig....og man spørger ind til hvad de sagde....ja så kan folk ikke huske noget som helst...og her er det altså rigtigt rart at man lige kan høre mødet igennem...

Andre kan måske have en opfattelse af hvad der blev sagt...og her er det også rart at man lige kan høre det igennem igen...så man forstår hvad der blev sagt og ikke reagere ud fra noget som man tror der blev sagt...

Det kan være yderst svært at holde sammen på det hele når man både er syg og samtidig skal tage stilling til hvad der skal ske fremover....evt problemer derhjemme osv osv osv...

Så som de andre siger....både bisidder og optagelse...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 22:21   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det sker for rigtig mange at når sådan et møde er færdig....og man spørger ind til hvad de sagde....ja så kan folk ikke huske noget som helst...og her er det altså rigtigt rart at man lige kan høre mødet igennem...

Andre kan måske have en opfattelse af hvad der blev sagt...og her er det også rart at man lige kan høre det igennem igen...så man forstår hvad der blev sagt og ikke reagere ud fra noget som man tror der blev sagt...
Nogle gange husker man kun det negative der blev sagt, og glemmer totalt de positive ting der også blev sagt.

Så jo, det er en god idé at optage.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rundbordssamtale med kommune og ask kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 26-03-2013 22:25
Rundbordssamtale farmormor Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 17-03-2013 18:52
Rundbordssamtale..... jasch Alt det andet 9 19-06-2011 20:34
Rundbordssamtale? hla72 Alt det andet 6 21-08-2009 21:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension