K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-08-2013, 11:51   #11
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Som sagt ser jeg ikke noget reelt alternativ til diktatur... og det er faktisk ikke for sjov jeg siger det.
Det er en konstatering af hvor dårligt det hele fungerer når man kan ønske sådan.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2013, 15:31   #12
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
Efter min mening skulle vi længe ha haft et valg ,det har vi haft brug for .
Hvorfor det?
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2013, 17:34   #13
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Som sagt ser jeg ikke noget reelt alternativ til diktatur... og det er faktisk ikke for sjov jeg siger det.
Det gør vel en forskel om det er Gud eller Fanden (eller deres repræsentanter på denne klode), som du vil lade dig diktere af?


Citat:
Det er en konstatering af hvor dårligt det hele fungerer når man kan ønske sådan.
Det ved jeg så ikke ... man kunne måske også forestille sig at det var en arbejdsmetode, i et forsøg på "at komme hele vejen rundt om grøden"?


Når det så er sagt, så er der i det politiske beslutningsfelt givet en del beslutninger, der bygger på argumentet: fordi jeg siger det ... det man også kalder for et cirkelargument.

Politik for politikkens skyld ... og så lige selvf. for at "sælge billetter".


Når der engang af fremtidige generationer skal skrives historie om nullerne, tierne og tyverne ... så vil perioden givet blive betegnet som: stupiditetens tidsalder - tidsalderen hvor det overordnet handlede om simpel materiel grådighed på bekostning af de næste generationer og om at destruere harmoni, tryghed og fællesskab.

En rigtig proletarisk tilgang til verden fra såvel højre som venstre side af salen, hvor man åbenlyst ikke evner rettidig ansvarlighed med fokus på at aflevere hele viften af værdier i samme eller bedre stand til de næste generationer.

Men som et klogt væsen engang sagde: "the very young do not always do as they are told".
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Burde jeg søge en ftp? lisapigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 07-02-2011 18:14
Burde jeg deltage? Michael6400 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 14-01-2011 14:30
Vi burde altså Maj-Britt Politik og Samfund 16 01-07-2008 14:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension