K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2011, 13:04   #1
Siv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2010
Indlæg: 136
Styrke: 14
Siv er ny på vejen
Verdens værste sagsforløb

...det var præcis hvad jeg stod over for da jeg blev sygemeldt for et år siden og blev tildelt en Falck-sagsbehandler i Kolding Kommune.
Eller det var i hvert fald hvad jeg frygtede fordi der var så meget oppe i pressen om de sagsbehandlere som bla <Kolding kommune havde lejet ved Falck

Meen hvad fik jeg???!!!

Jeg fik et(næsten) perfekt sagsforløb der blev kørt af en utrolig sympatisk, kompetent og faglig god OG effektiv sagsbehandler.
Og ud over det også en super super jobjonsulent.

Jeg har haft begge de to som gennemgående personer under hele min sygemelding og igår kun et år ET ÅR efter min første syge dag var min sag på arbejdsevneudvalgsmøde.

Desværre var der så mange sager med på mødet at min sagsbehandler ikke nåede at få afgørelsen inden hun gik hjem ( Hvilket hun selvfølgelig ringede og fortalte mig)
Til gengæld ringede hun tyve i otte i morges og sagde tillykke med at min sag var gået glat i gennem og jeg var tilkendt flex.

Så idag kan jeg kalde mig ledig flexjobber...super skøn fornemmelse som vist ikke helt har bundfældet sig endnu.

Dette indlæg blot for at dele min glæde og især for at indgyde håb til de der er i systemet. Det ER altså muligt at opleve gode sagsforløb. Og dem er det også vigtigt at fortælle om:-)
__________________
Fra Siv
Med felxjobbevilling siden 12/12 2011

Vær opmærksom på dine tanker...de er starten på dine handlinger
Siv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 15:19   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det lyder dejligt og tillykke.

Der kan faktisk godt mangle gode historier her på K10. Og tror også, der findes mange flere af dem. Jeg har selv også haft et ganske fint forløb, i hvert fald, da det endelig kom godt i gang. Og jeg har også et super fin jobkonsulent i forbindelse med mit fleksjob. (er ansat)

Husk du har ret til 6 ugers selvvalgt uddannelse som ledig (i løbet af 12 måneder), hvis du kunne tænke dig at opkvalificere dig på et område, så du måske får endnu bedre mulighed for at finde et job.

Og forresten.... Genial overskrift... hæhæhæ....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 23:33   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er altid dejligt at høre, når et forløb, går som systemet er tiltænkt.

Håber der, på sigt bliver flere af den slags sager.

held og lykke fremover

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 18:47   #4
Siv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2010
Indlæg: 136
Styrke: 14
Siv er ny på vejen
Tak til jer 2 og tak for info vedr krusus.

Jeg har en aftale hos FOA i næste uge. Min trofaste støtte der ( i forhold til min arbejdsskadesag) har tilbudt mig et møde hvor hun vil give mig info vedr det at blive flexer i forhold til mangt og meget som jeg jo SLET ikke selv er inde i...

Så nu glæder jeg mig bare til at ASK også skal fåb afsluttet min sag...
__________________
Fra Siv
Med felxjobbevilling siden 12/12 2011

Vær opmærksom på dine tanker...de er starten på dine handlinger
Siv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2011, 22:30   #5
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
hej Siv

Tillykke - dejligt at høre om en sag der er gået lige "efter bogen" - hvis alle der havde med syge mennesker at gøre var så kompetente som du har mødt ville denne side være overflødig.

Og selv om det er en dejlig side med mange søde mennesker - må det vel være målet.

Pøj pøj fremover herfra
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsskade - forløb - forbedret sagsforløb zuza Et godt link! 4 12-03-2016 07:50
DK´s bedste og værste kommuner buster Politik og Samfund 3 23-09-2011 14:22
Forvired - sagsforløb forvired Alt det andet 85 27-02-2010 02:21
Skriv om dine værste oplevelser!!!!!!!!!! nille Dit og Dat 19 30-08-2007 09:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension