K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2013, 10:10   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
ideer" til drille nissen.

hej med jer alle små Nisser !!

jeg er drille nisse for en på min arbejdsplads i år. og mangler lidt ideer" til at drille ham lidt. jeg startede med at gemme hans mad. og skrevet en seddel,hvor der stod.. hej per.. der har ringet en en bjørn" ang et barn der var syg. og det hastede at han ringede hurtigst MULIGT" og så ligge tlf. nr. til zoo. og han hoppede lige i med begge bemn. 3. jeg har også givet ham lidt chokolade... TROEDE" han. ( jeg havde rullet 5.stykker boulion i chokolade og rullet dem i cocus... ha,ha.. 4. og lagt lidt pebernødder rundt om hans tallerken med mad,mens han var på toilettet. 5 . hængt in weekend invitiation" til svingerparty på personale stuen dig med en nisse på invitiatione. ha,ha. 6. og lagt et løg,malet med en nissehue på. 7. brugt gaffa tape på hans skab med jævne mellemrum. og dueslag... 8. som den sidste. farvet" alle ægene" i forskellige slags frugt farve...

har i nogle sjove og lidt onde ideer" jeg kan fortsætte med.



hilsen Anne.ch ellers god jul til jer alle.



håber
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 13:08   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ellers må du besøge en spøg og skæmt butik, der kan man da få sukker der skummer, blodpiller, stinkbomber, isterninger med insekter, bolcher der farver tænderne blå osv osv.....som regel til en billig penge.

Pyha, er helt glad for jeg ikke arbejder og derfor ikke er i risikogruppen for Drille nisser - men det er omvendt meget sjovt at høre om

Ellers kan du jo fortsætte med frugtfarven - lav en madpakke med fx grøn spegepølse, blå æggemad med rød mayonnaise osv, og byt den med hans egen madpakke.

Men pas nu på han ikke ender med stress og mavesår!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension