K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-03-2013, 16:17   #1
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Ritt B: Thorning er mere højredrejet end Løkke

Jeg er langt hen ad vejen enig med Ritt Bjerregaard. Det hører ellers til sjældenhederne.

Citat:
Statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) kritiseres voldsomt af partifællen Ritt Bjerregaard i et interview i lørdagens Politiken.

Den tidligere minister og EU-kommissær mener, at Thornings regering fører en politik, der er mere højredrejet end det, som man ville se fra Lars Løkke Rasmussen (V), hvis han sad i Statsministeriet.

http://borsen.dk/nyheder/politik/art...nd_loekke.html
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2013, 16:38   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Må indrømme at hun heller ikke lige er min kop te... men er helt enig her...

Forøvrigt må det være slemt det Helle og Mette har gang i... både Nyrup og Lykketoft har allerede været ude med riven...






....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2013, 18:12   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er også rystet over deres påfund, og forstår godt de gamle socialdemokrater som Lykketoft, Nyrup og Bjerregaard, langer ud efter Helle og Mette engang i mellem (de burde bare gøre det lidt oftere, og være mere højrystede når de endelig gør det!)....

Tror aldrig jeg har været så negativ overrasket over en regering, som jeg er over denne......jeg må til stadighed knibe mig i armen, når jeg ind i mellem føler det hele er et langt ondt mareridt. Men det er desværre virkeligheden, ikke en ond drøm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning tjener mere end Hollande og Merkel halse Politik og Samfund 20 19-05-2012 17:28
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Ritt's Nyeste Svinestreg og Misbrug af Offentlige Midler Kohai Politik og Samfund 0 07-03-2009 12:36
Når bare Ritt sidder godt Stella Politik og Samfund 6 23-02-2008 22:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension