K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2007, 12:34   #11
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Arbejdsprøver/fleksjob - erfaringer

Hej majs

Det skal du ikke være ked af. Jeg kan heller ikke give gode råd og skrive en masse genialt, men jeg tror på, at vi alle yder, hvad vi kan. Alene alle de tanker, der bliver givet udtryk for, må gøre en forskel. Min ganske enfoldige drøm er jo, at flere politikere læser på k10, så de kan få et indtryk af, hvilken effekt deres love har ude i virkeligheden.

Hvordan det, der skulle have virket som sikkerhednet, nærmere virker som dødvægt, der trækker folk ned i stedet for at holde dem oppe. Hvordan de tiltag, der skulle have virket som udviklende for den enkelte, så vedkommende kunne komme på arbejdsmarkedet igen, virker som en stopklods for al fremfærd.

Vi må kny på med krum hals og blive ved med at fortælle politikere, borgmestre, sagsbehandlere m.fl. om, hvordan verden rent faktisk ser ud. Måske kan det flytte noget, måske ikke. Men det værste vi kan gøre, er at give op.

Knus
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2007, 12:40   #12
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Arbejdsprøver/fleksjob - erfaringer

Hej trylledyr og majs

Alle bidrager herinde, hvad enten det er med spørgsmål eller med svar. Tænk på at der jo nok er flere der sidder med det spørgsmål du stiller - svarene der kommer på siden kommer mange til glæde

hold humøret højt
Isch
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2007, 07:45   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Arbejdsprøver/fleksjob - erfaringer

Hej Trylledyr ... godt gået hvor er det fedt for dig og flot kæmpet

Hatten af for dig, og synd at der skulle gå så mange år inden kommunen kom i gear, håber at den positive linje fortsætter ...

Dejligt med nogle gode historier også , for de er der jo trods alt
  Besvar med citat
Gammel 27-04-2007, 23:58   #14
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Arbejdsprøver/fleksjob - erfaringer

Tak for ordene Hejdien Jeg takker min stædighed for at jeg er her endnu. Jeg håber også at den positive linie fortsætter. Jeg kan godt bruge ritalin, hvilket nogle af mine indlæg afspejler. De er mere strømlinede og sammenhængene i forhold til, hvad de plejer at være, så hvis jeg lyder nærmest genial, er det fordi jeg var på junk, da de blev skrevet

Kuglerne til den næste kamp er såmænd også ved at blive støbt – Vi er ikke færdige

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaringer... samp Alt det andet 6 23-08-2012 14:28
Erfaringer med private sb larlyn Alt det andet 7 22-03-2012 21:32
Erfaringer med CSV søges onmyway Alt det andet 6 29-10-2011 12:26
Ring til P4 nu ang. erfaringer med fleksjob Tino Alt det andet 1 31-03-2009 11:21
§34, kontanthjælpsloftet - erfaringer? Whattodo Alt det andet 26 06-10-2008 13:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension