K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2011, 17:03   #21
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Ej, jeg kan helt ærligt godt forstå, at man gerne vil opereres på et dansk hospital.
Jeg fatter ikke al den palaver omkring Fogh. Ja, rigshospitalet har begået en mega brøler, men hvorfor skal Fogh have ansvaret for det? Placer nu brokket, der hvor det hører til. Jeg ved godt, der er mange, der ikke kan lide Fogh, men han kan vel ikke stå til regnskab for Rigshospitalets dispositioner??
Han betaler ikke skat i DK, ulykken sker i Bruxelle, men istedet for at blive opereret i Bruxell tager FOGH en flyver til DK og indlogerer sig på riget for at blive opereret der.

Det er det der er noget svineri.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 17:13   #22
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Ej, jeg kan helt ærligt godt forstå, at man gerne vil opereres på et dansk hospital.
Jeg fatter ikke al den palaver omkring Fogh. Ja, rigshospitalet har begået en mega brøler, men hvorfor skal Fogh have ansvaret for det? Placer nu brokket, der hvor det hører til. Jeg ved godt, der er mange, der ikke kan lide Fogh, men han kan vel ikke stå til regnskab for Rigshospitalets dispositioner??
I 2007 skulle jeg have været opereret på Riget. Fik dato for operation. Forbered mig til mindste detalje, først og fremmest mentalt. Om jeg har haft en ondartet kraft kunne jeg først få at vide efter operationen.
Jeg har ventet for at få termin til operation i næsten et halv år.

Dagen før operationen fik jeg et opringning fra Riget om, at operationen blev udskud og det var ikke muligt at give mig ny termin lige med det samme.

Hvad tror du hvilke tænker man få i hoved i sådan en situation? Hmmm?.

Den samme dag kørte jeg til overlægen på afdeling og har sagt et par sætninger om korruption i DK.
Og vupti 2 dage efter blev jeg opereret og behandlet som rådden æg. “

Fogh ved udmærket hvad der foregår på danke sygehuse.

Jeg tænke faktisk også på om han betaler skat i DK, det kunne være rar, at få det at vide.

Sidst redigeret af Karo; 26-11-2011 kl. 17:23.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 19:02   #23
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
I 2007 skulle jeg have været opereret på Riget. Fik dato for operation. Forbered mig til mindste detalje, først og fremmest mentalt. Om jeg har haft en ondartet kraft kunne jeg først få at vide efter operationen.
Jeg har ventet for at få termin til operation i næsten et halv år.

Dagen før operationen fik jeg et opringning fra Riget om, at operationen blev udskud og det var ikke muligt at give mig ny termin lige med det samme.

Hvad tror du hvilke tænker man få i hoved i sådan en situation? Hmmm?.

Den samme dag kørte jeg til overlægen på afdeling og har sagt et par sætninger om korruption i DK.
Og vupti 2 dage efter blev jeg opereret og behandlet som rådden æg. “

Fogh ved udmærket hvad der foregår på danke sygehuse.

Jeg tænke faktisk også på om han betaler skat i DK, det kunne være rar, at få det at vide.
Jeg skal ikke kunne sige, hvilke tanker du får i dit hoved... Men den forrige regering fik lavet behandlingsgaranti, så jeg synes, det lyder meget mærkeligt, at du skulle vente så længe.
Vi må bare konstatere, vi ikke bliver enige her.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 19:09   #24
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Han betaler ikke skat i DK, ulykken sker i Bruxelle, men istedet for at blive opereret i Bruxell tager FOGH en flyver til DK og indlogerer sig på riget for at blive opereret der.

Det er det der er noget svineri.
Jeg aner intet om, om Fogh betaler skat i DK, gør du???
Men under alle omstændigheder, så drejer tråden sig om, at RH har flyttet en dødsyg ind i et depotrum; ikke om Fogh har ret til at benytte det danske sygehusvæsen.
Jeg kender personer der arbejder i udlandet, men som stadig er skattepligtige i DK, reglerne herfor er meget komplicerede.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 19:13   #25
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Jeg aner intet om, om Fogh betaler skat i DK, gør du???
Men under alle omstændigheder, så drejer tråden sig om, at RH har flyttet en dødsyg ind i et depotrum; ikke om Fogh har ret til at benytte det danske sygehusvæsen.
Jeg kender personer der arbejder i udlandet, men som stadig er skattepligtige i DK, reglerne herfor er meget komplicerede.
Nu sidder jeg jo ikke med mandens selvangivelse, men jeg har hørt er at han ikke betaler skat i DK.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 19:14   #26
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Nu sidder jeg jo ikke med mandens selvangivelse, men jeg har hørt er at han ikke betaler skat i DK.
Jamen hvis man vil påstå, at manden ikke betaler skat i DK, så må man da vide noget om det, ellers er det jo netop bare en påstand, man ikke aner om er sand.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 19:46   #27
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Jeg skal ikke kunne sige, hvilke tanker du får i dit hoved... Men den forrige regering fik lavet behandlingsgaranti, så jeg synes, det lyder meget mærkeligt, at du skulle vente så længe.
Vi må bare konstatere, vi ikke bliver enige her.
Det kan du få mit svar med det samme. Ikke alle typer af operationer blive udført på fks. private eller andre hospitaler, derfor var det kun Riget tilbage.

Selvfølgelig at Fogh ikke betaler skat i DK men skal være naiv hvis man tro på andet.
Han benyttede sig netop af den fuld lovlig mulighed, at blive behandlet i DK som alle EU borger nu kan.

Men den mulighed er forsat tys, tys i DK.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 19:54   #28
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Jeg aner som skrevet ikke, om Fogh betaler skat eller ej, men det gør du tydeligvis! Vi bliver ikke enige.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 19:57   #29
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Jeg aner som skrevet ikke, om Fogh betaler skat eller ej, men det gør du tydeligvis! Vi bliver ikke enige.
Ingen har sagt, at vi skal være enige. .
Ja, jeg betaler mit skat hier og meget mere til....
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Henriette måtte sælge alt på dba.dk Pyt Det er da strengt ! 5 31-08-2013 18:02
sejr til kræftsyg bliver anket. supersus Politik og Samfund 4 22-01-2012 09:21
Kræftsyg sætter sig foran Borgen sniffeline Politik og Samfund 37 09-12-2010 00:48
Kræftsyg med bevilget hjemmehjælp - aktiveret zuza Det er da strengt ! 1 26-05-2010 14:17
Kræftsyg mister sin indtægt Webmaster K10 Nyheder 0 29-06-2009 06:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension