K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-05-2007, 12:56   #11
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: godt råd søges

Hej Kongefugl og selv tak

Du har fuldstændig ret - det er ikke til at skrive i detaljer, og jeg havde ikke lige filmet, at der ligger mere end gha'en, men jeg er med nu - tak for forklaringen

Under alle omstændigheder har du krav på at tale med en sagsbehandler. Ikke blot en jobkonsulent, som i mange tilfælde end ikke har en relevant uddannelse. Hold på dette krav, vig ikke så meget som en milimeter, og bliv ved med at presse på. Det er desværre det eneste, der hjælper og får sparket til dem.

Min erfaring er, at de borgere, der ikke råber op og presser på, er de borgere, der ryger længst ned i To-do-bunken, så mas du bare på og pres dem alt hvad du kan

Og ja - man bli'r skør i bolden, hvis man skal tumle med det selv, så det er jo dejligt, at du siger noget

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2007, 12:30   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: godt råd søges

Citat:
Kongefugl skrev:
Håbløst Kommunen har igen brugt det forkerte skattekort .
Og det på trods af jeg personligt har været på kommunen og aflevere brev OG SKATTEKORT :@ Det er bare for dårligt, gad vide om jeg kan få lov at være lige så sløset når engang jeg skal betale tilbage til skattevæsnet . Det er bare noget værre rod
Og så kalder de det ledighedsydelse Næ jeg burde komme på deres lønningsliste for det bogholderi arbejde jeg udføre Men det er da længe siden jeg har haft penge på bankbogen bare ærgeligt der står TIL SKAT Uha måske jeg ender med at skal betale formue skat
Spøg til side, er der nogen der har gode råd.
Med vingesus over havet
Kongefugl
hej Kongefugl

Jeg ville gå op på kommunen ( til chefen) igen og vise dem beviser for at du får for mange penge udbetalt...du kan jo ikke gøre andet end prøve at gøre dem opmærksom på fejlen...:|
Ellers må du skrive til chefen...det er jo ikke din skyld...du har henvendt dig til kommunen...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2007, 22:16   #13
Kongefugl
Føler sig hjemme på K10
 
Kongefugls avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2006
Indlæg: 37
Styrke: 18
Kongefugl er ny på vejen
RE: godt råd søges

Hej Stella
Jeg har faktisk talt med chefen for ydelseskontoret og iflg aftale skannet og sendt afgørelsen + skattekort til via mail. :| Men jeg har fundet ud af hvad jeg gør , jeg henvender mig personligt på skattekontoret, de må da kunne gøre noget
Men det er også et problem at kommunens kontorer er splittet op i flere byer, jobcenter i en by, ydelseskontor i en anden og skat i en tredie og jeg bor i en fjerde :| og det kalder man kommunesammenlægning og borgerservice
Kærligst Kongefugl
__________________
"Sig aldrig nej af stolthed og aldrig ja af svaghed."
Spansk ordsprog
Kongefugl er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Godt link & godt initiativ Jna Et godt link! 4 08-04-2013 20:51
Godt råd søges! Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 10 24-03-2012 01:48
må de godt det??? kandelsdorff Alt det andet 5 18-01-2012 14:40
Hmm må jeg godt det??? karinaj Nyttigt at vide for Førtidspensionister 8 08-10-2008 23:12
godt nyt cirkeline At søge førtidspension 3 20-12-2006 12:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension