K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2011, 14:07   #1
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Joachim B. Olsen aflyser fattigdomsturné

[url]http://politiken.dk/politik/ECE1458783/joachim-b-olsen-aflyser-fattigdomsturn/[/url

Så lav tid, din dør...

Citat:
»Jeg lader mig let begejstre og elsker at debattere. Men jeg har taget munden for fuld. Min kalender tillader ikke at tage ud og debattere fattigdom på fire møder, men jeg vil stadig gerne møde de to fattige familier«, siger Joachim B. Olsen til B.T.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 14:11   #2
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Joakims forklaring er bare for langt ude, den lugter langt væk af at han ikke tør møde befolkningen og de fattige. Mandag sidder han og aftaler datoer med Ozlem fra SF og onsdag aflyser han med begrundendelsen at han ikke har tid. Den holder bare ikke i byretten Joakim.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 14:23   #3
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Joakims forklaring er bare for langt ude, den lugter langt væk af at han ikke tør møde befolkningen og de fattige. Mandag sidder han og aftaler datoer med Ozlem fra SF og onsdag aflyser han med begrundendelsen at han ikke har tid. Den holder bare ikke i byretten Joakim.
Han har måske bare ikke råd til turen her op til jul, hvor hans beskedne hyre fra taburetten på Borgen måske skal gå til jule-tam-tam ... og fester med jule-sne ... you know ... fattigdom er jo relativt, så det kan vel nemt blive lidt anstrengt for enhver ... og det gælder selvf. også om at forsøge at holde sig oprejst frem for at gå og skvatte om ... alt andet vil jo være pinligt ... også for JBO.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 14:37   #4
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Han er sgu en tegneseriefigur. Hans omgang med medierne er fuldstændig tankeløs og naiv. Pinligt.
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 14:53   #5
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Han er sg da en klaphat....

Men det kan jo også være at han har indset at han ikke kan begå sig i de debatter... og så kommer kalender undskyldningen frem...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 14:56   #6
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Han har måske bare ikke råd til turen her op til jul, hvor hans beskedne hyre fra taburetten på Borgen måske skal gå til jule-tam-tam ... og fester med jule-sne ... you know ... fattigdom er jo relativt, så det kan vel nemt blive lidt anstrengt for enhver ... og det gælder selvf. også om at forsøge at holde sig oprejst frem for at gå og skvatte om ... alt andet vil jo være pinligt ... også for JBO.
Du har da ret manden har da bare ikke råd til rejsen her op til jul hvor der skal være råd til sne bajere.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 15:00   #7
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Du har da ret manden har da bare ikke råd til rejsen her op til jul hvor der skal være råd til sne bajere.
Anskuelsen af: sne-begrebet, er måske også indkomstafhænig ?

I ved, nogen former for sne er måske finere end andet ... og JBO med en "bajer" nede på bænken ... er det ikke lidt langt ude i ... øhh ... hampen ... ? ;-)
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 16:18   #8
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hm hm...den "kære" HR JBO er jo ikke forpligtet udover evner vel
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 16:21   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tog ellers hatten af da jeg erfarede han ville ud og møde de fattige og få en dialog i gang med dem, meeeen jeg må vist hellere tage hatten på igen.

Mon ikke det er LA der har givet ham mundkurv på?
Synes det afbud lyder rigtig dumt......og jeg nægter at tro på, at han - så pisse klog han er - har dobbeltbooket sin kalender. Kan også tænkes han pludselig fik kolde fødder.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2011, 16:24   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Anskuelsen af: sne-begrebet, er måske også indkomstafhænig ?

I ved, nogen former for sne er måske finere end andet ... og JBO med en "bajer" nede på bænken ... er det ikke lidt langt ude i ... øhh ... hampen ... ? ;-)
Njaaa, det er nok mere Anders Samulesens bord, at holde øje med snefygning, han er jo kendt for at salte, så sønnen ikke glider og slår sig.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endnu en gang Joachim B Olsen pladder Lunasdatter Politik og Samfund 16 30-04-2012 14:33
Send gamle sko til Joachim B Olsen... buster Politik og Samfund 29 29-11-2011 22:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension