K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2011, 19:51   #1
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Angry Baklofen

Jeg har prøvet Baklofen..
1/2 10 mgs. til natten, den første nat vågnede jeg ved at jeg havde uro i kroppen og lidt mærkelig..
2. nat sov jeg som en gris og min Tinitus var så svag at jeg skulle lytte efter den og mit hoved helt frisk og uden at føle at man har en hue trukket ned over hovedet, tænkte fedt nu har jeg gået med det siden d. 4 januar 1989,selv min oppustede mave var lille, men hen under aften begyndte det lidt igen, jeg tog en den 3 nat og tænkte fedt hvis den kan hjælpe mig, .. meen jeg vågnede ved at jeg havde det skidt og fik en rigtig slem hovedpine , var utilpas så øv noget lo......
Jeg vil lige fortælle at jeg har fibro, Tinitus, colities, slidegigt, spiserørsbrok, så jeg har en del at slås med.. noget lo.....
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2011, 11:29   #2
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Giv den en chance inden du afskriver den helt, tre dage er ikke meget, men hvis det fortsætter skal du selvfølgelig snakke med din læge om det.

Er selv Baklofen bruger og for mig er det en mirakkel pille, jeg har en meget kraftig muskelspændings tilstand i nakke/skuldre og kronisk spændingshovedpine, tager også en 1/2 pille til natten, som gør at nakken slapper meget mere af og jeg har reduceret min nat og morgenhovedpine med næsten 50%.

Så giv den et par dage endnu, det er ikke sikkert at den hjælper alle lige godt, men det ville være en skam at afskrive den for hurtigt, det kunne at den kan hjælpe dig.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2011, 13:37   #3
Dinky67
Elsker at være her på K10
 
Dinky67s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2010
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 63
Styrke: 14
Dinky67 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lola44 Se meddelelser
Giv den en chance inden du afskriver den helt, tre dage er ikke meget, men hvis det fortsætter skal du selvfølgelig snakke med din læge om det.

Er selv Baklofen bruger og for mig er det en mirakkel pille, jeg har en meget kraftig muskelspændings tilstand i nakke/skuldre og kronisk spændingshovedpine, tager også en 1/2 pille til natten, som gør at nakken slapper meget mere af og jeg har reduceret min nat og morgenhovedpine med næsten 50%.

Så giv den et par dage endnu, det er ikke sikkert at den hjælper alle lige godt, men det ville være en skam at afskrive den for hurtigt, det kunne at den kan hjælpe dig.
Tak, jeg har talt med sygeplejersken på smerteklinikken og jeg har haft nogle jag i min armhule et par x, men tror at det er musklerne som slapper af, men problemet er at jeg også har Colities og Fibro og mange andre ting så derfor kan jeg ikke tåle ret meget medicin, men jeg skal prøve at starte lidt langsomere op, så jeg kunne prøve med en kvart efter aftenss mad..
Dinky67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2011, 15:08   #4
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lola44 Se meddelelser
Giv den en chance inden du afskriver den helt, tre dage er ikke meget, men hvis det fortsætter skal du selvfølgelig snakke med din læge om det.

Er selv Baklofen bruger og for mig er det en mirakkel pille, jeg har en meget kraftig muskelspændings tilstand i nakke/skuldre og kronisk spændingshovedpine, tager også en 1/2 pille til natten, som gør at nakken slapper meget mere af og jeg har reduceret min nat og morgenhovedpine med næsten 50%.

Så giv den et par dage endnu, det er ikke sikkert at den hjælper alle lige godt, men det ville være en skam at afskrive den for hurtigt, det kunne at den kan hjælpe dig.
Vil så lige sige at en ½ pille ikke er meget, jeg får 2 til natten og det virker. så du har stadigvæk muligheden for at trappe lidt op :-) inden du helt opgiver det

Mai-Britt
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension