K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2013, 22:58   #41
Anja-10
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2011
Lokation: Aarhus Kommune
Indlæg: 48
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Anja-10 er ny på vejen
Tak.

Er der god chance for at man får forlænget ved at klage?
Jeg tænker på nogen herinde med succe historier som kan hjælpe lidt på humøret?
Hvem er det som ser på min klage og afgøre det ?

Jeg er så irriteret og deprimeret over at jeg skal på kontanthjælp, føler virkelig min sagsbehandler har røv rendt mig. Det føles som om de sagsbehandler er robotter uden følelser. Min sagsbehandler viste udemærket godt at min papir siger at jeg er klar igen inden foår 2 x 52 uger og at jeg sagtens kan vende tilbage til job dog med skåne hensyn.

Og så siger hun at jeg ikke er syg "nok" til at fortsætte på sdp og at jeg ikke skal være ked af at jeg skal på kontanthjælp. Jeg skal "blot" koncentere mig om at blive rask ?!!
Hvordan skal jeg dog det, når kommunen ikke rigtig giver en tid og to til at koncentere sig om ens sygdom og psykiater og psykolog behandling. Alt det med kommunen tager jo ens krafter og energi!
Anja-10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2013, 09:05   #42
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal ikke altid tro på, eller nærmere aldrig, hvad sagsbehandlere siger. Ofte har de helt uret.

Jeg synes at du skal klage, måske fpr du noget ud af det, måske ikke. Det ved man aldrig.

Det handler desværre ikke om at have ret, men at få det.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til tandbehandling på kontanthjælp Passer Alt det andet 8 28-06-2013 08:49
HJÆLP - afslag på sygedagpenge, kontanthjælp og enkeltydelse!!! carolines Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 08-03-2013 12:01
Hjælp håber i K10 kloge hovder kan hjælpe (erhversevnetab) Bobbi Spørgsmål ang fleksjob 9 25-09-2012 07:03
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension