K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2013, 11:23   #31
Soalik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Soalik er ny på vejen
Jeg fik mail om brev i E-boks om en ny samtale den 18. marts. De er tilbage til den gamle adresse, som de havde tidligere. Det er så tæt på hvor jeg bor, så jeg kan gå derned. Hvis det var det gamle sted ville jeg være nødt til at tage bussen. En busbillet koster i dag 24 kr. Det er mange penge, når man ikke får så mange.

Jeg har oplevet, at flere af de regninger, der skulle betales i januar hvor jeg slet ikke fik nogen penge, samt en regning i dag, har jeg fået fri måned på. De er overaskende ret flinke, når man forklarer dem, hvad der er sket, og oplyser at ledighedsydelsen fortsætter, og fra 29. marts igen er på det normale beløb. Jeg lånte til januar husleje af en ven. Det betyder, at det oprindelige tab på ca. 15.000 kr. er blevet en del reduceret. Banken har ordnet det sådan at februar husleje betales. Men så er der også kun 200 kr. når den er betalt. Jeg har altså faktisk været heldig, når nu uheldet var ude.
Soalik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 14:31   #32
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja det må man sige, det er jo ikke alle der har en ven der kan låne en pengene - det er heller ikke altid bankerne er fleksible.....
Det kunne jo have endt grueligt galt - og så pga en fejl, tsk tsk...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2013, 09:41   #33
Soalik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Soalik er ny på vejen
Man skal kontakte samtlige man skylder penge, især når det strækker sig over 1 måned, mere nøjagtigt 1 måned og 11 dage. Hvis det 'kun' havde været januar, ville der have været 4.000 kr. mere i februar. Man risikerer ellers både 100 og 100 kr. i gebyr, og måske inkasso gebyr, og at blive meldt til RKI. Jeg betaler altid hvad jeg skylder. Derfor hører jeg ikke hjemme i RKI. Det vil være en ekstra straf. Bare man overser en enkelt, eller de ikke er flinke, kan man komme til at stå i RKI. Men jeg har hidtil været heldig. De er ofte flinke til f. eks. give fri måned.

Jeg er ret irriteret over at vi skal bruge det totalt hullede program Java. Hacke går ind som har lyst til. Man skal også bruge WIE browser, som også er hullet. Man kan bruge Firefox til Java. Det er et 3. parts program. Det er de mest usikre.
Soalik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til print fra e-boks!! Ninja Alt det andet 39 28-11-2022 16:56
Store problemer i Vejle kommunes byråd Webmaster Politik og Samfund 3 20-01-2013 00:18
Vedr. e-Boks Kio Alt det andet 4 19-12-2012 19:44
Førtidspensionister har store problemer Webmaster K10 Nyheder 0 26-10-2011 18:00
Fuktionærloven §5 kan gi STORE problemer ! andi1975 Dit og Dat 1 12-02-2008 16:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension