K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-09-2012, 08:46   #21
NannaA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2012
Lokation: Vejen
Indlæg: 7
Styrke: 0
NannaA er ny på vejen
Udviklingen, siden jeg svarede på partshøringen...

Dette er mailen jeg lige har modtaget... (Anneth er jobcenterchefen)
Jeg er så glad at jeg var nød til at dele det med jer... (håber at alle andre læser denne mail som positiv, min bisidder ser den som en lille sejr..) Derefter vil jeg sige tak til alle dem der har læst og svaret... dette har betydet meget for mig i en svær tid...



Hej Nanna
Jeg har modtaget din mail fra Anneth og har undersøgt sagen hos din sagsbehandler.

Det er meget beklageligt, at du føler dig misforstået i sagsbehandlingsforløbet. Det beklager såvel ledelsen som sagsbehandleren.

Det er vigtigt, at understrege, at vi bestræber os på i dialog med borgere, at igangsætte en udvikling af arbejdsevnen, således man har mulighed for at bevare ordinær tilknytning til arbejdsmarkedet, omend det må blive på nedsat tid.

Jeg forstår, at dit praktikforløb er blevet afsluttet hurtigt. Hvorvidt, der var tale om misforståelser eller ej, vil vi gerne i dialog med dig omkring. Derfor vil du blive indkaldt til en samtale med din sagsbehandler og virksomhedskontsulenten, hvor vi vil afdækkke hændelsesforløbet og i diaog med dig vurdere, hvad den fremtidige indsats skal være.

Målet er vi får et forløb igangsat, der udvikler og genoptræner din arbejdsevne med afsæt i de kompetencer du besidder.

Jeg håber på et fortsat godt samarbejde med dig. Hvis du stadig har spørgsmål, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte mig.


Venlig hilsen

Conni H. T. Schwartz
Faglig koordinator
Jobcenter Vejen
Rådhuspassagen 8,2
6600 Vejen
NannaA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!!! Operation og så stopper de sygedagpengene nala Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 100 03-09-2012 17:24
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp min sagsbehandler stopper i morgen. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 30-09-2009 09:49
Hjælp - manglende speciallægeerklæring??? lottepige Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 17-12-2008 06:25
Kan jeg få hjælp af kommunen? Hjælp! Camille Dit og Dat 7 11-06-2008 17:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension