K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2010, 12:05   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Superkok nej den nåede lige at udløbe

Florken den teori er du ikke alene med det er også min datters , og når det er vinter flipper hun helt ud på mig hvis jeg nærmer mig hende for jeg giver stød ..

Ser man en eller anden idiot i brugsen der hopper rundt og sætter ærmer ud over hænder når vedkommen skal have noget i diskene eller hvis man ser en der står og slår på tingene en del gange inde de tager dem , ja så har man mødt mig ha ha ha
Som skrevet ud af min hånd!! Troede faktisk jeg var den enste der stod og klaskede tingene inden jeg tog dem op. Jeg får også konstant stød, og på de mest underlige ting. Nogen gange kan jeg lige frem høre knaldet!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 13:02   #32
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Hvad døde den af, Hejdien, for jeg har også gået og drømt om en sådan i meget lang tid; meeeen så er der lige en bil der skal have ditten datten og dytten, så er der liiiige en tandlægeregning etc. etc. ..... you know, alt det du kender fra dig selv. SUK

Og nu skal jeg flytte, så det er og bliver en fremtidsdrøm; men vil da gerne vide, hvad det er jeg skal gå og drømme om, og især hvor meget det koster for at få en der holder
vi gav 2700 for vores igennem wupti og sparede dermed 500 kr fordi vi købte den på nettet. vores udgave roomba 560 den holder godt og der er sensorer med til at holde den væk fra dyre vaser eller andet. Men den fåes vidst i noget nyere udgave nu. Jeg smed et link hvor man 'kan se nogle andre også. Den dyreste behøver ikke være den bedste sagde de i tv og de har ganske ret.

Den er 2 år gammel nu, og vil ikke undvære vores Martha :-)
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 13:04   #33
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser

Herhjemme har de en teori om at det er noget med mig og strøm (gad vide om det kan være sådan) jeg brænder flere kaffemaskiner sammen om året (følger alle anvisninger) mine fyntørre går bare ud bedst som jeg tørre mit hår, min datters glattejern skal jeg holde mig langt fra siger hun, pære springer lige efter jeg har sat dem i , lamper brænder sammen og det selv om jeg køber dem samtidig med andre jeg kender og deres bare brænder og brænder videre ..

Lige nu står min el-cykel stille for der er ikke forbindelse fra batteri til den
min el regning er altid meget større end alle andres (underligt når alt på strøm jo dør ikke ) så må indrømme at når mine strøm ting dør herhjemme så tænker jeg ikke synderligt over det for jeg har altid haft det sådan (gud hvor deprimerende når man sidder og læser det hele skrevet ned ha ha )
Aiii hvor spooky det er næsten helt vildt.
Hejdien strøm slukkeren
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 13:15   #34
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Kære Hejdien

Har du overvejet at skabe jordforbindelse med et stykke ståltråd op i måsen ?

Du ved, på samme måde som man ser det på biler ?
Florken ja så ville jeg da først blive nem at genkende ha ha ha

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Som skrevet ud af min hånd!! Troede faktisk jeg var den enste der stod og klaskede tingene inden jeg tog dem op. Jeg får også konstant stød, og på de mest underlige ting. Nogen gange kan jeg lige frem høre knaldet!
Ork jeg kan slå dig helene her kan vi nogen gange se gnisten, har været så desperat over det at jeg spurgte lægen og hun sagde pjat tog min hånd og fik stød *GGGG*

Men hun har ingen teori mener bare jeg er født under en uheldig el stjerne

Citat:
Oprindeligt indsendt af lone t Se meddelelser
Aiii hvor spooky det er næsten helt vildt.
Hejdien strøm slukkeren
lonet slukke strømmen det tager seas sig af ha ha ha

Nej bruger lige så meget strøm som et stort parcel hus med 5 mennesker vi er 2 i en tre værelses ... har fået målt alt igennem og de kan ikke finde noget så vi betaler (ser så ikke glade ud ) og lever med det ..

Min eks mand hævder at han fik halveret sin el regning da vi flyttede hver til sit og han købte en vaskemaskine da vi blev skilt den har han endnu jeg køre på nr 3 ... meeeen skal så sige at min opvaskemaskine den klare sig .. heldigvis
  Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 13:21   #35
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Min eks mand hævder at han fik halveret sin el regning da vi flyttede hver til sit og han købte en vaskemaskine da vi blev skilt den har han endnu jeg køre på nr 3 ... meeeen skal så sige at min opvaskemaskine den klare sig .. heldigvis
Det er simpelthen så sjovt Heidi nu ser jeg med tårer i øjnene. Du er sgu en uheldig kvinde må man sige. pas på hvad du siger kan være opmaskeren kan høre dig
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 13:33   #36
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Jeg kan da trøste mig med, at her er det kun elpærerne, der knalder ind af en kant, og ikke holder ret længe.
Selv ikke de nye elsparepærer kan ikke holde en dyt længere her i huset end de gamle glødepærer.

Forklaringen, har vi så fundet.
Vi ligger først på linien, lige efter transformatoren.
Dvs, at vi får fuld knald, og rundt på linien daler styrken lidt efter lidt til normal.
Så når vi køber pærer, skal vi ha de helt dyre til ekstra volt, ellers holder de da slet ikke.

Og her har vi også lige skiftet, vaskemaskine og tørretumbler ud, de var også kun ca. 3 år gamle, men okay vi er så 5 mennesker i huset.

Du er da bare uheldig Heidi

Med hensyn til at gi' stød, tja så vil min mindste dreng ikke ha' farvelnys længere, jeg gi'r nemlig også en masse stød, og den er sgi ikke rar på læberne

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 15:16   #37
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Jeg kender også flere der ikke vil leve uden deres roomba - de fleste jeg kender har den til pet, og de siger den bare tar det hele ! Så tror også vi måske engang skulle overveje en sådan en :-) Vi har nemlig to katte og en hund :-)
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 15:54   #38
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
[QUOTE=Hejdien;99571]Jeg aner faktisk ikke hvad den døde af bare en dag den ikke ville mere og jeg må så indrømme

Herhjemme har de en teori om at det er noget med mig og strøm (gad vide om det kan være sådan) jeg brænder flere kaffemaskiner sammen om året (følger alle anvisninger) mine fyntørre går bare ud bedst som jeg tørre mit hår, min datters glattejern skal jeg holde mig langt fra siger hun, pære springer lige efter jeg har sat dem i , lamper brænder sammen og det selv om jeg køber dem samtidig med andre jeg kender og deres bare brænder og brænder videre ..

Hejdien,tænte lige om det er sådanne at dine to katte,går og bider i div. ledninger,så det er der for at tingene beander sammen og kortslutte.

Jeg her en bekendt,der har en dejlig kat,men den lavede en kortsluttede en ledning ,hun kom og ringede på ,og sagde hvad skal jeg gøre ,det ryger i min lejlighed,hun havde sovet jo.

Jeg tog min pulverslikker og sagde så må det jo brande et sted,og skyndte mig der op,og der stod så flammer op bag sofaen.

Så jeg fik prøvet min pulverslukker,og slukket branden.

Så kan gådt andbefale at kikke dine ledninger efter ,når man har kat

Forasten det sviner helt vildt ,sådanne en pulversulkker

Lige nu står min el-cykel stille for der er ikke forbindelse fra batteri til den
min el regning er altid meget større end alle andres (underligt når alt på strøm jo dør ikke ) så må indrømme at når mine strøm ting dør herhjemme så tænker jeg ikke synderligt over det for jeg har altid haft det sådan (gud hvor deprimerende når man sidder og læser det hele skrevet ned ha ha )

du skal ikk lade dig slå ud ,bare se at komme i stødet igen
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 15:57   #39
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
c.l.e.o. kom til at grine da jeg læste dit indlæg og teori om mine katte he he men nu har du jo aldrig set mine katte så det kan du jo ikke vide.. hvis du kendte dem så ville du vide at de er for dovne til at åbne munden om en ledning

Men nej det er ikke dem det er jeg helt sikker på og jeg har ledningskjuler på mange steder , dertil kommer at problemet har været der mange mange flere år end mine katte.

Selv min mor hævder at det også var sådan da jeg var barn ..og ja ja jeg prøver skam at komme i stødet
  Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 16:06   #40
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja ,det kan også skyldes der ikk kommer strøm nok fra måleren,så systemet overbelastet.

Men det er det så heller ikk når du har haft det sådanne siden du var barn HI Hi
så jeg løbet tør for flere bud...

Men kender det at være elektriks særligt i super markerne,og på vaskerier
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ældre tvinges til at få robot buster Politik og Samfund 11 16-11-2011 15:29
Robot gulvvasker jomfruen Dit og Dat 12 07-10-2011 11:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension