K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-08-2010, 22:40   #21
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Fysisk at skulle forvandle bæ til guld er ikke et projekt helt uden udfordringer.

Men der er nogle, der er naive nok til at antage, at bare der er nok mennesker uden faktuel indsigt, der mener det kan ske, så sker det nok også ...

Der er også dem, der dem der lader sig forføre af udsigt til at rage stigetrin til sig ... ala: min alfa-h*n mener også ... så det må jeg nok også hellere mene, for der kunne jo falde en godbid af i farten, hvis jeg er flink ... :-)


Pt. er det syge mennesker, der er jagtet vildt ... i morgen (eller når der udskrives valg) er det måske taburetfolket, der for åben skærm nærmest gik i koma, da det kom til diskussion, at de i solidaritet med folket burde afgiv lidt (symbolsk) flæsk.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2010, 23:18   #22
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg tror at det er ret tydeligt at hende Karina har en depraverende personlighed.

Men så burde hun faktisk også kunne få FP
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 08:46   #23
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Det kan jo godt være....

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja artiklen lyser langt væk af misundelse, og tonen er direkte nedladende som faldet fra en ''lille bitte skammel'' osv...

Håber der er flere førtidspensionister der kan få hendes tis i kog, for det fortjner hun da

Ellers har jeg som kun hovedrysten tilovers for artiklen. Alle ved at det kræver mere end at falde ned fra en lille bitte skammel at få tilkendt førtidspension.

Iøvrigt er førtidspensionen også en hjælpende hånd til at komme på fode igen, og en mulighed for at højne livsglæden og en mulighed for at kunne iværksætte nogle interesser, så livet får indhold.
Førtidspension er før blevet sammenlignet med den sociale deroute, livsstilssygdomme og sofakukkeri. Så DEJLIGT at nogen kan få noget fedt ud af det og alligevel vokse og udvikle sig. Om det er på Skanderborg festival eller på en bænk nede ved søerne er vel underordnet, og om de vil holde ferie i Ølstykke hos svigermekanikken eller i udlandet er jo heller ikke forbudt. Så god rejselyst herfra!
Det kan jo være at omtalte Karina har været ude for at hendes bekendte/familie har plattet og svindlet sig til en førtidspension. Det er jo før set, at nogle "lyse hoveder" har kunnet formå det.
Kender da selv en person, som selv sidder og fortæller om, hvordan han spiller et spil overfor læger og sagsbehandlere. Ved så endnu ikke om det lykkes ham at få pension.

Men det der er skrækkeligt, er jo ikke at damen gør opmærksom på dette - det er skrækkeligt at nogle virkelig er i stand til at svindle/platte sig igennem systemet.
Det er synd for de mennesker, der virkelig har behov for en førtidspension!!!!
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 08:58   #24
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
alle er enige om, dem som snyder sig til en pension er skrækkeligt
men det er alså en kommune og læger som ikke gør sit arbejde ordenligt
en grund til det tager så lang tid for en pension, alle sten skal vendes.
det går netop ud over dem som virkelig har et behov for pension.

dem der bliver opdaget skulle kunne dømmes til 5 år i en arbejdslejr helst sibirien
for min skyld

men det er ikke budskabet for Karina, men at alle snyder og lever lykkeligt på pension
alle bliver raske og kan klare 15-37 timer om ugen derefter.
jeg kan ikke forstå det anderledes

Sidst redigeret af MTVRV1; 08-08-2010 kl. 09:00.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 09:22   #25
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
ja, jeg måtte også lige fare i tasterne der inde .dog blev det sidste ikke så forståligt,slå og stave fejel,og så ikke, at det ikke kunne redigers lige som her inde.

Men det er da kun et udtryk for misundelse og uvidenhed i folks kommentare der på avisen.

Hvis der var mere social ansvarlighed på arbejdspladserne,ville kendskab og forståelsen blive bedre over for os der ikke funker 100%

Detkunne være en øjen åbner for mange,hvis de gjorde plads til flere flexer,mens der er nogle arbejdsevne til bage....
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 09:27   #26
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Forstår tildels den negative holdning

overfor fp - når man som jeg så en mand på fp -
der byggede sit eget hus, mener ordret SELV BYGGEDE,
mens han hævede fp pga. en nedslidt og IKKE fungerende ryg!

Kan godt forstå hans naboer ikke brød sig om ham.......
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 09:29   #27
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Når man så lige tænker på at Tøger Seidenfaden er redaktør
laver indsamling for iraker der bare ikke vil hjem(kan jeg godt forstå)
selv om deres sager har været gennemgået en masse gange
så må de alså ud
men hvornår laver han en indsamling til de syge her i landet?
de er vel også udsat for overgreb af deres egen stat

fortæller i hvertfald ikke nogen jeg søger pension
når jeg får FP, siger jeg bare selvstændig

Sidst redigeret af MTVRV1; 08-08-2010 kl. 09:31.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 09:30   #28
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Nej der er ikke noget i vejen med at skrive at der snydes, men når man vil gøre det til at alle snyder, og det ses tydeligt af nogle af kommentarerne at der vitterlig er nogen der mener at alle snyder, inklusive Karina.

Var i øvrigt inde og læse hendes første angreb på "underklassen", som omhandler hendes egen familie. Nogen der ved om hun har vendt sin familie ryggen, eller om familien har slået hånden af hende, for hun kan da umuligt være i stue med dem mere, endsige se dem i øjnene, efter på den vis at have stillet familien til offentlig skue på så usympatisk en vis.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 10:33   #29
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Nej der er ikke noget i vejen med at skrive at der snydes, men når man vil gøre det til at alle snyder, og det ses tydeligt af nogle af kommentarerne at der vitterlig er nogen der mener at alle snyder, inklusive Karina.

Var i øvrigt inde og læse hendes første angreb på "underklassen", som omhandler hendes egen familie. Nogen der ved om hun har vendt sin familie ryggen, eller om familien har slået hånden af hende, for hun kan da umuligt være i stue med dem mere, endsige se dem i øjnene, efter på den vis at have stillet familien til offentlig skue på så usympatisk en vis.



Ragdoll
100% enig med dig - igen Ragdoll!
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2010, 11:43   #30
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
vi kan alle nok her inde komme med rigtige beratninger om folk der kan alt på en fp som de slet ikke skulle kunne
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform af førtidspension er ingen mirakelkur Webmaster K10 Nyheder 0 17-02-2012 10:10
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension