K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2015, 20:37   #21
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære journalister, ansatte i en privat interesseorganisation KL....

.... får alt for ofte taletid i det offentlige rum.

Der er ikke stor interesse for mange borgere at vide hvad en ansat i en privat interesseorganisation, som KL, mener om alvorlige emner.

De er betalt med gode lønninger, til at sige præcis hvad de får besked på, at mene.

Lad os gene hører hvad politikerne i den private interesseorganisation KL mener, men aldrig en ansat.

Nu er den gal igen, hvilket er uforståeligt for mig.

http://www.avisen.dk/kommuner-til-kr...rd_355008.aspx

Lægen ved jo ikke præcis, hvad indholdet af ressourceforløbet er, så for en sikkerheds skyld siger de tit: "nej, det er nok en dårlig ide," siger Camilla Treldal Jørgensen, der er chefkonsulent i KL.

Baggrunden er denne alvorlige artikel og påstand fra lægernes side af:

http://www.avisen.dk/jeg-kan-bare-se...ge_354973.aspx

"Jeg kan bare se mine patienter blive mere og mere syge, mens de kastes rundt i systemet"

Lad os høre politikerne i KL, fordi dem kan vi fravælge eller kritiserer, hvor ansatte i KL ikke har vores interesse.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension