K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-07-2012, 14:46   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg har selv været fleksjobber i flere år - men ansat ved min mand og der er kun 1 mere i firmaet...

men forstil jer der er 2o i firmaet og folk får løn - så skal fleksjobberen sidde der og føle sig endnu mere uden for end man gør i forvejen...det er bestemt ikke for sjov man er fleksjobber og meningen er man skal føle man er noget værd,trods de timer man nu ka yde..og der er brug for en..og det gør man ved punkt 1 man har et job..punkt 2 man blir betalt som sine kollegaer...
jeg har 2 udannelser i forlængelse af hinanden og brugte det i mit fleksjob og horfor skulle jeg så ikke ha det der svarer til den udannelse og erfaring..
da jeg tog den vidste jeg jo ikke jeg kom tilskade..men jeg var glad for at ha mit arb.i fleksjob..glad for der blev passet på en..at der var plads til en

lum..du må selvfølgelig gerne mene det du vil - det er det gode ved dk..jeg er bare ikke enig..og det er altså kun 3 procent der får en megaløn..alle os andre er mere jævne om du vil..
jeg synes vi skal værne om fleksjobberne og deres løn..

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At 'overleve' på kontanthjælp uden gældstiftelse Gekko Alt det andet 54 11-06-2012 10:06
Kan man selv vælge? SansPareil At søge førtidspension 2 21-03-2012 12:58
Jobfirmaet HKI får ros på www.hki.dk af sig selv ekseleven Politik og Samfund 0 20-12-2011 14:16
Skleroseramt kan ikke overleve fuldtidsjob Webmaster K10 Nyheder 0 25-05-2011 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension