K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2015, 21:37   #11
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Ja vi regner også med en midlertidig, da han ikke er i job endnu.
Anke tror vi ikke der bliver noget af, da arbejdsgiver ikke havde nogen forsikring på sine ansatte Så det er en lidt speciel sag.
Tusind tak for dine svar.
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2015, 06:21   #12
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Hvis han ikke er i job endnu, kan han kun få en midlertidig afgørelse, den endelige kan først komme når man er i job.

Selv om arbejdsgiver ikke har en forsikring, kan han sagtens anke -han behøver bare at skrive at "han synes erstatningen er for stor" på et stykke papir, mere skal der ikke til. Men det vil jo være rart hvis han ikke gør det.
Men det sker jo ofte fordi det er mange penge over mange år det handler om
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2015, 12:58   #13
Anonym1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2014
Indlæg: 14
Styrke: 11
Anonym1 er ny på vejen
Det tager enorm lang tid at få en afgørelse. Jeg fik en endelig afgørelse i maj 2014 (fleksjob under 40) der klagede forsikringen og mente det kun skulle være midlertidigt.
Og siden er der intet sket.
Anonym1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2015, 13:31   #14
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Anonym1 Se meddelelser
Det tager enorm lang tid at få en afgørelse. Jeg fik en endelig afgørelse i maj 2014 (fleksjob under 40) der klagede forsikringen og mente det kun skulle være midlertidigt.
Og siden er der intet sket.
Jeg har også ventet siden marts 2014, på en endelig afgørlese og intet er sket udover undskyldninger om at de har travlt og ikke er nået til min sag endnu, selv om de har alt de skal bruge
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2015, 19:36   #15
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Puha, det er jo ikke til at overskue, hvis det skal trækkes sådan i langdrag. Hvad fanden får forsikring ud af at anke ? Det er rene tal man går efter, dem kan de da ikke bare trylle med
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2015, 20:12   #16
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Jeg oplevede at de ankede udelukkende fordi de mente at beløbet var for meget, de anerkendte at de skulle betale, men synes det var for stort et beløb.

Så den endte i ankestyrelsen, hvor de tabte og jeg fik pengene incl for de måneder sagen havde ligget i ankestyrelsen.

Min advokat mener at mange anker bare fordi, går den så går den og de taber intet på at anke, men har alt at vinde
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2015, 08:38   #17
Pop81
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2015
Indlæg: 15
Styrke: 10
Pop81 er ny på vejen
har rundet fem år nu

Fik i december 14 tilsagn om at de ville træffe afgørelsen til oktober...
Der er som oftest en svarfrist på partshøring og når den er udløbet går der nok ikke mange uger medmindre nye og tungtvejende oplysninger fremkommer ved partshøringen...
Pop81 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension