K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2009, 11:19   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Exclamation Slut m ydmygende behandling

"Nu skal det være slut med ydmygende behandling af arbejdsløse og aktiveringstilbud, der er spild af tid. Derfor truer Faxe Kommune nu en privat udbyder af kurser til jobsøgende med en fyreseddel."

http://www.tv2east.dk/artikler/slut-...nde-behandling

Det lyder da som om der er nogen tankevirksomhed i denne kommune meen sæføli er indfaldvinklen penge, hm, i og for sig ok.

Blot vil jeg sige som en af kommentarerne: SÅ MANGLER VI BARE AT DE ANDRE KOMMUNER FØLGER TROP
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2009, 11:29   #2
hobby4me
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2009
Indlæg: 155
Styrke: 15
hobby4me er ny på vejen
Jeg er ikke blevet dårlig behandlet af Ramsdal, men var tilknyttet dem i 1 år og fik INTET ud af det.

Den aktør jeg går hos i øjeblikket forsøger alt muligt for at få mig i arbejdsprøvning, men med et hav af skånehensyn er det ikke lykkedes.
Der er nu gået ½ år hos denne aktør Kan ikke lige frem påstå at det er givende !
hobby4me er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2009, 13:07   #3
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down Mærkelige og ydmygende aktiverings tilbud!

Øh. Det lyder godt nok mystisk. For da jeg som leder, af et aktiverings tilbud i 2001, fik dette nedlagt, fordi den " Nye" regering med Fogh i spidsen, valgte at nedlægge det fleste aktivetets tilbud for kontanthjælps modtagere, netop præcis med næsten samme ordlyd, så kan det da undre mig, at dette fortsat lader sig gøre i 2009?

Jeg vil lige forklare, at arbejdet bestod i rengøring af skolen, hvor selv samme gik på sprog skole, og at jeg syntes at det faktisk var et rigtig godt initiativ ( rigtigt arbejde). Hvor de hver især arbejdede cirka 1/2 til 1 time efter skolen.

Men nedlagt? Ja! Buster det er ikke et værdigt land vi lever i. Umenneskelige forhold for børn, syge, gamle, svage, udstødte, hjemløse. Men vi har gudskelov da ingen fattige ( JOKE). Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min kamp er slut... frup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 15-02-2013 21:21
Slut herfra:-( victoriane Alt det andet 197 11-06-2012 10:09
12 års mareridt slut dibdab Din historie 12 29-11-2010 22:08
Konsulentfesten er slut buster Politik og Samfund 3 16-03-2010 06:01
Slut på sygedagpenge? salvatore Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 07-03-2009 08:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension