K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-09-2007, 11:12   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Metro har intet hørt nada, sender et ikke pænt rykker brev til dem i dag eller i morgen og ser om det kan få dem op af stolen , men jeg tvivler på det, aldrig har jeg mødt så ignorant og ligegyldige mennesker, på den anden side så styrker det jo bare terorien om at de ikke betragter syge og handicappet som det møj de træder på


Citat:
PS. Også fatter jeg ikke at vores journalister kan leve med, at være styret af vores regering.
Ikke at ville bore i virkeligheden, ikke at få de rigtige historier frem.
Og befolkningen ? Hvor skulle de vide bedre end det der kommer frem i medierne.
Ergo, siger den alm dansker ; hvis det var7er så slemt med retsikkerhed, førtidspension, syge på kontanthjælp, så ville vi jo høre om det; vi høre intet, ergo ingen problemer.
vh popiae
Kan kun give dig ret Pia og vi er lidt dårligt stillede hvis ikke medierne vil høre os og tale vores sag også¨, man kan ikke åbne nyhederene uden at DI og DA toner frem som de store orakler, og vi ved jo at det ikke er fordi de mangler historier fra os der sidder på den anden side, vi har prøvet at kontakte dem om sager et hav af gange men det er fravalgt..

Se bare Lena fra Odense selv om det er en sag der nu kommer op i folketinget så er der stadig ingen interesse for det andet end fra de lokale medier.

Bennys historie er der sendt mail om til alle jeg har kunne komme på , også totalt ligegyldighed, det er godt nok et sygt land når det er medierne der bestemmer hvad folk må vide og ikke vide
  Besvar med citat
Gammel 25-09-2007, 11:48   #12
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Metro har intet hørt nada, sender et ikke pænt rykker brev til dem i dag eller i morgen og ser om det kan få dem op af stolen , men jeg tvivler på det, aldrig har jeg mødt så ignorant og ligegyldige mennesker, på den anden side så styrker det jo bare terorien om at de ikke betragter syge og handicappet som det møj de træder på
Hmm.... måske skulle vi springe rykkere over og i stedet begynde at benytte Ekstra Bladets Nationen!?

Citat:
1) Hvad er nationen?

”nationen! er Ekstra Bladets nye talerør til alle engagerede danskere – vi inviterer alle nysgerrige danskere til at være med. Mennesker, der ikke finder sig i hvad som helst, og som er klar til at sige deres mening – både på nettet og i papiravisen. Du er engageret i livet generelt – eller brænder måske for et eller andet meget konkret – fodbold, musik, øl, rejser, biler osv.osv.? du VED noget, og er parat til at dele det med nationen. Til glæde for alle, der kan li’ en god historie”.

2) Kan jeg blive del af nationen?

”Det er jeg sikker på! Hvis du lever med i, hvad der sker foran din egen næsetip, har du masser at gøre i nationen! Især, hvis du også hører til dem, der ikke bare lader stå til og ser den anden vej. Vi søger engagerede danskere, der interesserer sig for sport, forbrugerstof, politik, musik, kriminalstof, kendte og i det hele taget alt, hvad der rør’ sig”.


Læs mere og tilmelding.....HER!
.... man kunne så lige finde ud af, om Ekstra Bladet mener det seriøst - eller om det bare er endnu en marketingsfup, vi ser så mange af i disse dage i nærmest alle medier....
  Besvar med citat
Gammel 25-09-2007, 18:17   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs up

800.000 kikker med hver dag...det var måske en god ide at vi gik derind... og skrev om det samme vi skriver herinde. selvfølgelig ved siden af K10 og ikke i stedet for K10
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension