K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2015, 14:45   #31
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Men hvis skolen er glad for at have dig ansat som hjælpelærer er der vel mulighed for at de fastansætter dig Lund30. Eller er du i en stilling der er gratis for skolen?
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2015, 17:40   #32
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Første fleksjob arbejde jeg indenfor mit fag, som ansvarshavende sygeplejerske.
Næste fleksjob var som kontorassistent på barselskontoret.

Jeg fik i første job, løn ifølge overenskomst, kompetencer og anciennitet, som enhver anden.
I kontorjobbet fik jeg løn som ufaglært plus 6 løntrin for diverse kompetencer (så jeg fik faktisk højere løn end mine kollegaer der var uddannet på kontor)
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2015, 06:28   #33
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg er udannet boghpolder i sin tid fandt jeg selv praktik i en tiger butik, de tilbød at beholde mig som fleksjobber, jeg var der i 2 år, så fik vi ny chef, meget ung, som havde ondt over jeg fik fuld løn og ville ikke tage hensyn til mine skånehensyn , så måtte jeg holde, først sygemeldt, så fyret.

så blev jeg bogholder i en lille el virksomhed, efter 6 mdr kom en af deres ansatte til skade, de fik tilbudt en mentor ordning til ham i et år gratis, hvis de fandt et kontor job til ham, så røg jeg.

Så blev jeg phoner nogle få mdr, men de ville ikke betale vores løn.

så fik jeg arbejde som kontor ass. for en forsikrings mand, lønen var god men han trode jeg skulle være gratis, så det var kun nogle få mdr.

Så arbejde jeg hjemmefra for en mekaninker, men blev enson, derfor søgte jeg oveer på vores skole som frivillig og blev ansat der, har nu været der i et år og elsker det, lønnen er dårlig.

Jeg har ikke skrevet om alle de steder jeg har været i praktik i nogle få mdr lige nået at ordne dere regnskaber og så havde de ikke råd til mig afligevel, desværre troe mange at fleksjobber er gratis eller altid syge
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2015, 22:12   #34
Flexflex
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
Flexflex er ny på vejen
Jeg har et 20 timers job som lærer (og det er jeg uddannet til ; ) )på en folkeskole.
- er så heldig (kronisk sygdom føles ellers normalt ikke som held), at jeg fik det under den gamle lov. Fik det faktisk også på 3. Måneder uden arbejdsprøvning.. Havde været ansat i 5 år i en fuldtidsstilling. Efter en sygemeldinger og en deltids sygemelding - fortsatte jeg i mit gamle job - blot på nedsat tid, men uden skånehensyn... - men aftale om en fridag.. Så jeg kan gå til læge uden at skulle have fri...
Har nu haft flexjob i 6 år og føler mig heldig
Flexflex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2015, 08:23   #35
Hed
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2015
Indlæg: 22
Styrke: 9
Hed er ny på vejen
Sikken en god tråd - den giver mange gode ideer!
Jeg kan ikke se, at det er personligt at spørge om, hvilket job man har. Man kan undlade at svare jo. Og de fleste herinde er vel også anonyme. Og man behøver jo ikke at skrive deltaljer
Jeg synes ihvertfald, at det er en interessant tråd - fordi den kan skubbe en i en ny retning ift at skulle søge job/muligheder
Hed er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2015, 12:34   #36
moster0208
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2012
Indlæg: 15
Styrke: 13
moster0208 er ny på vejen
Jeg er ansat som regnskabsmedarbejder, arbejder 2,5 t ugentligt, jeg fakturere, sender rykkere, bank afstemmer og bogføre bilag. Er ikke uddannet, men var i arbejdsprøvning, på arbejdspladsen inden jeg blev godkendt til fleksjob, og efter godkendelse af fleksjob blev jeg ansat. Først på 8 t ugentligt, men da chefen havde ondt over at skulle betale mig "så meget i løn" blev jeg sat ned i tid. Så pt. Er jeg ved at søge job, så jeg kan få noget at lave de sidste timer, jeg er godkendt til. Jeg får 130kr i t, u.pension.
moster0208 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2015, 13:09   #37
bruger2013
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2013
Indlæg: 206
Styrke: 12
bruger2013 er ny på vejen
Jeg er lige blevet ansat pædagogmedhjælper som fleksjobber. :-)
bruger2013 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2015, 09:51   #38
BSR
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-12 2011
Lokation: Herning
Alder: 48
Indlæg: 101
Styrke: 13
BSR er ny på vejen
Jeg er uddannet lærer og er ansat i fleksjob på12-15 timer. Jeg er har en pædagogisk overbygning(can.pæd). Jeg har fået tilbud flere Jobs og ser ikke de store udfordringer i at blive ansat på en skole. Min udfordring ligger i at jeg egentlig har kvalifikationer til konsulent opgaver, men det er svært med så få timer.
BSR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2015, 10:08   #39
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Er omsorgsmedhjælper / chauffør

på et bosted for handicappet / udviklingshæmmet i 12 ½ time pr. uge.

Dog sygemeldt pt. med arbejdsskade på fod.

Fik det gennem kommunen efter, at have gået hjemme nogle måneder, efter sidste job som rengøringsassistent...

hvor jeg måtte gå ned i timer da det var for hårdt for mig.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension