K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2009, 19:17   #11
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af paw thomsen Se meddelelser
Jeg forstår godt hvad du mener helene. jeg tror bare at navnet Anders Fogh virker som en rød klud på folk herinde. knus fra Paw
Det har du helt ret i Paw ... Og jeg skal gerne plante et par horn i r**** på den mand for hans ødelæggelse af velfærden
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:21   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af J.B. Se meddelelser
På hvis bekostning?! Folk der kommer hjem fra krigen som invalider eller i kister, folk der falder for sygedagpengegrænsen, folk på overførselsindkomst som sakker længere og længere bagud fordi den ikke bliver reguleret i den takt den burde.
Jamen jeg er enig! Og ROLIG, jeg stemmer S eller SF. Jeg snakker stadig ikke om politikkeren, men om mennesket!! Han kommer jo fra intet og har fundet vej til det han er i dag.
Trist folk kommer hjem i kister, men det er jo ikke Foghs skyld, han tvinger jo ikke nogen til at deltage - de vil selv, og når de dør, siger familien at de er stolte og at soldaten fulgte sit kald. Så det må høre ind under personligt ansvar!

At jeg så ikke støtter krigen osv er en hel anden side af sagen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:21   #13
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af paw thomsen Se meddelelser
nåja ps. vko er 2år inde i deres 3 valgperiode, så der bliver nok udskrevet valg om 2 år. Lars løkke for brug for alt den tid han kan skrabe sammen. for som tingene står nu, bliver han slagtet
Prøv at læse den omgang medlidenheds PR pladder der står på BT i øjeblikket under "Løkke: tag mig som jeg er"....

Nu skal man altså til at betegne Løkke som værende "lige som resten af danmark", altså prøve at få folk til at tilgive ham fordi han har syndet!?

Synes det er utroligt hvilke længder man vil gå for at prøve at begrave alle hans bommerter, og få ham til at fremstå som en sympatisk mand...

Men jeg ser da frem til at han får hevet velfærdssamfundet tilbage på sin oprindelige plads, afskediget Hjort og sat ham så langt væk fra taburetterne det er muligt, og så i øvrigt fundet en kandidat til velfærdsministerposten der kan LØFTE byrden...

Han vil være under MIN lup så længe han regerer, det er helt sikkert !

Sidst redigeret af Razmo; 04-04-2009 kl. 19:23.
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:24   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Ja Helene... kommer videre på bekostning af det halve kongerige... jeg har INTET tilovers for Fogh og hans "evner", for han mangler een ting før at evnerne kan kategoriseres som gode, nemlig MEDMENNESKELIGHED.

Onde mennesker har også evner, ellers kunne de jo ikke få magt... tillykke for han ALDRIG fra mig af, snarre et SKRID OG BLIV VÆK!
Jamen så er han en meget dygtig ond mand - den kan jeg godt være med på
Og med ondskab kan man komme rigtig langt, hehehehehe Så tillykke med dét, og tillykke til Danmark der er fri for ham.....men jeg er stadig urolig over at den ene onde mand skal erstatte den anden
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:28   #15
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen så er han en meget dygtig ond mand - den kan jeg godt være med på
Og med ondskab kan man komme rigtig langt, hehehehehe Så tillykke med dét, og tillykke til Danmark der er fri for ham.....men jeg er stadig urolig over at den ene onde mand skal erstatte den anden
Ind til nu har jeg ikke bemærket Løkke være dissideret "ond", og selvfølgelig skal han have sin chance (når nu andet ikke er muligt) for at bevise at han vil velfærden og de svage noget godt... han skal have lov at være uskyldig til andet er bevist.

Men så igen... jeg har INGEN tiltro mere til borgerlige VKO partier og de ministre der sider der... jeg er MEGET pessimistisk på det punkt (Peter og Ulven), så jeg forventer ikke andet end samme skurre...

Så man kan jo sige, at vi har alt at vinde, og intet at tabe...
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:28   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Prøv at læse den omgang medlidenheds PR pladder der står på BT i øjeblikket under "Løkke: tag mig som jeg er"....

Nu skal man altså til at betegne Løkke som værende "lige som resten af danmark", altså prøve at få folk til at tilgive ham fordi han har syndet!?

Synes det er utroligt hvilke længder man vil gå for at prøve at begrave alle hans bommerter, og få ham til at fremstå som en sympatisk mand...

Men jeg ser da frem til at han får hevet velfærdssamfundet tilbage på sin oprindelige plads, afskediget Hjort og sat ham så langt væk fra taburetterne det er muligt, og så i øvrigt fundet en kandidat til velfærdsministerposten der kan LØFTE byrden...

Han vil være under MIN lup så længe han regerer, det er helt sikkert !
Personligt skreg jeg af grin da jeg læste, at Lykke har det bedst i joggingbukser og træsko, hahahahahahahaha.....og at hans kone slet ikke vil være ministerfrue
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:29   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Ind til nu har jeg ikke bemærket Løkke være dissideret "ond", og selvfølgelig skal han have sin chance (når nu andet ikke er muligt) for at bevise at han vil velfærden og de svage noget godt... han skal have lov at være uskyldig til andet er bevist.

Men så igen... jeg har INGEN tiltro mere til borgerlige VKO partier og de ministre der sider der... jeg er MEGET pessimistisk på det punkt (Peter og Ulven), så jeg forventer ikke andet end samme skurre...

Så man kan jo sige, at vi har alt at vinde, og intet at tabe...
Gu vil han da ej velfærden!! Tør vædde på at han bliver endnu værre end Anders, nu skal han jo lige prøve at få kørt magten af....og gæt hvem der får dén at føle!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:30   #18
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Personligt skreg jeg af grin da jeg læste, at Lykke har det bedst i joggingbukser og træsko, hahahahahahahaha.....og at hans kone slet ikke vil være ministerfrue
Træskoene undrer mig nu ikke, og træningsbukserne er nok gode, når ølvommen også skal være der...

Træsko?... jo det gir' mening når man tænker på de tyske "ølfester" med træsko på, og store sejlende fadølskrus og slagermusik...

Han mangler blot et tyroler outfit, så er den ved at være der...
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:31   #19
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
HVIS LARS LØKKE BLIVER STATSMINISTER VIL VI HAVE FOLKETINGSVALG!, er stiftet af Dennis Engholm, og har det hovedformål at samle så mange Danskere som muligt , som alle har den mening at der bør udskrives Folketingsvalg så hurtigt som muligt, efter statsminister Ander Fogh Rasmussens fratræden. Rent politisk er det en dødssejler at overlade ansvaret for vores land til den skandaleombruste Lars Løkke Rasmussen. Derfor må og SKAL der udskrives valg så snart lejligheden byder sig efter statsministerens afgang. Lars Løkke Rasmussen har bevist tilstrækkeligt at han ikke er istand til at samle medlemmerne af folketinget - han splitter folketinget istedet for at samle det.

fra facebook http://www.facebook.com/group.php?gid=54886630403
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:33   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Træskoene undrer mig nu ikke, og træningsbukserne er nok gode, når ølvommen også skal være der...

Træsko?... jo det gir' mening når man tænker på de tyske "ølfester" med træsko på, og store sejlende fadølskrus og slagermusik...

Han mangler blot et tyroler outfit, så er den ved at være der...
Jo, man han siger jo kun sådan noget for at appelerer til os i joggingbukserne der i virkeligheden godt vil have et omvalg!!

Det er ren fedterøvs udtalelser!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et land i chok efter Anders Fogh Rasmussen buster Politik og Samfund 6 18-04-2010 15:16
Hvilket aftryk mener du, at Anders Fogh Rasmussen har sat? Odenseaneren Politik og Samfund 13 14-05-2009 10:05
Anders Fogh forlader dansk politik Peacock Politik og Samfund 6 06-03-2008 00:24
Skriv til Anders Fogh ? Stella Dit og Dat 4 21-06-2007 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension