K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2012, 00:25   #1
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Ankestyrelsens måleskema for forlængelse § 27 og § 7a

Jeg har faldet over flg. skema, som måske kan bruges med omvendt fortegn til at sikre at SDP-modtagere via egen afkrydsning kan sikre sig, at § 27 og § 28 i SDP-lovgivning, retssikkerhedslovens § 4 og § 7a og Forvaltningslovens § 22 - 25 samt partshøring er overholdt.

Link: http://www.ast.dk/page_pic/pdf/PU_af...2008_14_01.pdf
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2012, 18:11   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er skemaet fra 2008 og sygedagpengeloven er lavet om siden så skemaet har feks ikke alle forlængelses muligheder med...

Men måske nogen kan bruge det alligevel..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2012, 20:33   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Webmaster

Det vil jeg da håbe nogle kan, da man selv kan tilføje flg. sætning:

Er kommunens vurdering efter § 27, stk. 1, nr. 7 korrekt? og samme tjekliste.

Ellers skulle der vist ikke mangle noget for at man som borger kan bruge den til at tjekke om samtlige ting er opfyldt i forhold til et afslag, el. svaret på i forlængelse, samt retssikkerhedskravene.

Jeg synes, det er helt fint at du, som webmaster på K10, er brugere, herunder mig, behjælpelig med evt. link el. korrektion af disse. Og det kan gøre på mange måder, både til hjælp for mig og til andre brugere. F.eks. som ovenfor ved at skrive hvilken nr. der mangler, skemaet fandt jeg anvendeligt, idet der netop ikke hvad nr. 1 - 6 drejer sig om i tekst.

Men jeg undrer mig så samtidig over, at der under nyttige link her på siden, er en del link som enten er historiske el. der ikke virker. Jeg har i start, som bruger, herinde sendt en pæn mail om enkelte fund af dette, men følte ikke det faldt i god jord trods det var ment, som en håndsrækning til at optimere nyttige links. Hvorfor jeg siden har afholdt mig fra, at kommentere dette i en PM til dig.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2012, 20:56   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du mener at der her http://www.k10.dk/showthread.php?t=3684 under nyttige links er links som evt henviser til ældre eller er helt døde....

Så har du helt ret...og jeg skal da gerne fortælle hvorfor...

Siderne som der henvises til...de skifter desværre hurtigere end jeg kan følge med til at sætte nye ind...

Jeg kunne selvfølgelig sidde og klikke på dem hele dagen og på den måde bruge al min tid på det...men det har jeg nu ikke tænkt mig...

Ser man døde links....eller de henvise til ældre versioner af lovgivning....så er man mere end velkommen til at skrive det til mig....

Det er jo ikke fordi jeg ikke ønsker at links de peger hen hvor de skal...for så kunne jeg jo bare helt fjerne siden....

Jeg har bare ikke tiden til at følge op på det.....

Det samme gør sig gældende med svarfrister for kommunerne.....

De skiftes også ud mere end tit...

Jeg har endda forsøgt at skrive til de forskellige...for at fortælle dem at de kunne bruge faste links....i stedet for at lave nye hele tiden...men men det har de ikke vist interesse for...

Jeg er lidt udenforstående for at du mener at det ikke falder i god jord når man gør mig opmærksom på feks døde links....men det kan du måske forklare?
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ankestyrelsens sagsbehandlingstid simsons Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 03-10-2013 17:21
Ankestyrelsens afgørelse i min sag brøkpensionist Politik og Samfund 65 22-03-2010 20:36
Ankestyrelsens praksisundersøgelse om §112 og §113 zuza Nyt om loven 0 07-12-2007 01:36
Rod i Ankestyrelsens oplysninger zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 17-11-2007 16:23
Ankestyrelsens sagsbehandlingstider zuza Nyt om loven 0 24-07-2007 21:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension