K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2011, 11:52   #51
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Jeg ville virkelig ønske jeg var så kreativ som i ...hvor er jeres håndarbejder bare smukke :-)
Meen jeg må købe mig fra det - til gengæld er jeg go til at forøge min nissesamling med min 1 ny hvert år :-)
Adventskrans er lavet om til 4 store lys jeg har nogle faste numre jeg kan sætte på hvert år, på det store fad, dertil lægges naturlige ting, kogler osv., med julekugler - er ikke så dårlig endda.
Kalenderlys er nu en trip trap stage også plejer jeg at købe mig til en smuk dekoration hvert år, som også står på vores julebord.

I år, vil jeg forsøge, at være en smule mere kreativ med vores julebord da mine svigerforældre kommer og dem ser vi kun hvert 3. år - så der hygges lidt ekstra :-)

Ja, og min kreativitet lægger jeg så sikkert i de mange små overraskelser til min mand, vores knejt og mine venner i små gaver, små hygge ting og gaver de slet ikke regnede med, men som altid rammer plet :-)

Der må min kreativitet være, efter min arbejdsskade......men jeg har lært at få det bedste ud af den :-)

Så må jeg jo købe hos skønne kreative mennesker som jer herinde :-))))

Gooooooo' Juuuuul :-)
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 22:31   #52
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
I år har jeg ingen overskud til at være kreativ og er forsat ved at indrette mig i min ny bolig. Så det er mere det helt praktiske som optager mig i øjebliket.

Dog kom jeg frem til, at mine gamle viskestykker ( nogle af dem har jeg selv syet ), skal udskiftes med nye.
I dag købte jeg i Irma 8 af slagsen, 100% økologisk bomuld, til 36 kr for to . Hjerteligt anbefales.
De suger rigtigt godt.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 01:50   #53
ASR
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2011
Lokation: Viborg
Alder: 44
Indlæg: 81
Styrke: 13
ASR er ny på vejen
Mine evner rækker lige til at købe nogle poser julepynt klippe klistre ting, noget ler, nogle lys og så rende rundt i en skov med mine støjsendere.

Resultatet er ikke nødvendigvis kønt, men det er julehygge helt ind i knoglerne.

Har f.eks idag fået en juledekoration med en massiv grangren, lego, vingummier, slikpapir skald ( dog fra en chokolade julemand) og så ellers perler på de skaldede pletter. Det jeg ser når jeg tænder den er en pavestolt 4 årig <3<3<3.
ASR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 12:41   #54
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ASR Se meddelelser
Det jeg ser når jeg tænder den er en pavestolt 4 årig <3<3<3.
Og det er da det vigtigste.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 20:22   #55
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Julegaver

Jeg har været ved, at lave julegaver sammen med børnene idag.

Vi lavede skåle ud af perler, ganske alm. perler (den som kan stryger), tog en ildfast fad/skål lagde perlerne i et lag indvendig og satte skålen i ovnen på 120 grader. Så er det bare at vente på at perlerne smelter sammen (de får en fald struktur).

Skålen tages ud af formen når den er afkølet - de bliver super flotte, vi har lavet i flere farver, og nogle i 2 farver (tog lidt tid at sortere....).

Perlerne havde vi stående - så det er "gratis" gaver.

Perlerne kan også smeltes enkeltvis på bagepapir (må ikke ligge ned), får en flad struktur som giver børne smykkerne en ny og spændende form.
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2011, 20:05   #56
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Med disse energi priser vi har i øjeblik få vi næppe at se sådan julesjov og smuk er det….lige efter min smag.

http://www.youtube.com/watch?v=E_9AY...eature=related

Sidst redigeret af Karo; 27-11-2011 kl. 20:25.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2011, 22:57   #57
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Med disse energi priser vi har i øjeblik få vi næppe at se sådan julesjov og smuk er det….lige efter min smag.

http://www.youtube.com/watch?v=E_9AY...eature=related
Nej, sådan et show bliver der heller ikke hér - der bliver højest ét vindue der åbner, og mig der hopper ud med lysregningen i hånden

Kæft det er flot!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Poll: ”Kreative” og ”sjove” fortolkninger + manipulation med data / fakta i sager. TimeGuest Alt det andet 2 17-11-2011 09:25
Den kreative bogføringsklasse har sejret ad røven til! buster Politik og Samfund 1 13-01-2010 18:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension