K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2010, 14:53   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jaa og omvendt kunne man sige at hvis blå havde ført nu ja så kunne vi være sikkere på et valg

Næææ vi må vente til nov 11 kan ikke forestille mig at der udskrives valg før da , det er nogle rigtige taburet klistre der sidder der nu og de ved godt at de kan vinke farvel til minister lønninger efter et valg, men hvad vi også kan håbe på er at det hjælper når de røde kommer til så vi kan se et samarbejde hen over midten i stedet for som nu at det er noget man snakker om ....
  Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 18:11   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er fandme ved at være træt af det her...

Martin....er der nogle steder hvor der er nogen der kalder dig en racist ?????

Hvis det er tilfældet....så burde du i den grad anmelde det....og ikke sidde og køre videre i det i andre tråde!!!!

Superkok....har du et problem med at folk har en bestemt overbevisning herinde????

Hvis du har...så står det dig helt frit for om du vil deltage eller ej...

Er der nogen der er blevet overfaldet herinde?????

I så fald....vil jeg gerne have at du melde det i stedet for at du køre videre med den tone...

Om man er blå eller rød....det er fuldstændigt lige meget....her drejer det sig om at man kan debattere....og holde tonen over for hinanden...

Så er der nogen der har et problem med dette....så kontakt mig i en privat besked!!!!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 19:26   #13
brøkpensionist
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2009
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 3
Styrke: 16
brøkpensionist er ny på vejen
Valg nu!!!!

Så har jeg også skrevet under for Danmarks ansigt trænger til en ekstreme makeover!!!

Og så støtter jeg også Danmarks Løver - Modstandsbevægelsen mod Dansk Folkepartis besættelsesmagt - For mangfoldighed og medmenneskelighed

www.loever.dk

Jeg lytter også gerne til Modstandsradioen Danmarks Løver

www.den2radio.dk



brøkpensionist
brøkpensionist er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 20:54   #14
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@web

Bliver du mon nogensinde træt af at folk herinde henviser til ukorrente / propoganderende websites:?

Det er fuldt i tråd med grundloven at Lars Løkke Rasmussen er statsmister.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 21:08   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Øhh du har tabt mig Superhoax...jeg skriver ikke om lars løkke...eller grundloven for den sags skyld...

Men som der står i mit indlæg ovenfor....er der nogen der har problemer...så kontakt mig via privat besked!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 21:14   #16
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Ok, jeg tolkede bare dit indlæg mere kritisk end det nok behøvede at være også grundet i din autoritet (My mistake) fortsat god søndag aften
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 22:42   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja det har du nok gjort...

Jeg er bare træt af den der åndsforladte kamp imellem rød og blå...uha uha uha tør du godt skrive sådan herinde var der en der skrev.....folk burde tage og diskuttere emner i stedet for...og hvad man kan gøre ved det..
Det ville være noget mere konstruktivt..

Så fatter jeg ikke når nogen sidder og kommer med anklager om at folk vil kalde vedkommen racist....for hvis det var sket herinde...så ville der blive taget hånd om det med det samme...og så er det jo bare at melde det i stedet for at sidde og klage sig i trådene...

Så det jeg skriver om...det er tonen og måden man debattere på.....ikke selve emnet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
underskriftindsamling vito Politik og Samfund 11 12-04-2012 16:55
underskriftindsamling til afskaffelse af lægekonsulenter q48 Lægekonsulenternes Rolle 0 08-09-2011 23:44
Tanker ang.underskriftindsamling Fibbie Politik og Samfund 9 26-08-2011 17:00
Underskriftindsamling på arbejderen.dk ... @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 0 11-09-2008 16:42
Underskriftindsamling / Løber / uddeling @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 0 03-06-2008 22:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension