K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2016, 23:53   #21
Forvirret87
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2016
Lokation: Hjørring Kommune
Alder: 36
Indlæg: 19
Styrke: 8
Forvirret87 er ny på vejen
Tusind tak for de mange gode svar :-) jeg forsøger og svarer tilbage så godt jeg kan til jer der har spurgt om de forskellige ting ..
Nørd: Du har helt ret , det er på tide at jeg begynder og lytte til min krop og hvad den fortæller ! Det er os der jeg endelig efter snart 5 år er ved og være.. men ved godt det er et par år for sent :-/ tak for alle de gode og brugbare ting du skriver., de kan helt klar bruges !
Vovse: altså når jeg skriver de ikke har fundet noget er det fordi jeg tænker diskusprolaps osv af de alvorlige ting, der er fundet nogle små ting men ikke noget lægerne har ment det har betydning for smerter. Jeg ligger lige mine beskrivelser ind imorgen så kan i se hvad de forskellige har skrevet ..

mht mine mavegener har jeg været mave patient siden jeg var 12 år gammel og først nu har de begyndt og overveje at det er irritabel tyktarm, mine mavegener er meget mindre i de perioder hvor jeg går all in på sund kost, men jeg synes ikke der er nogle sammenhæng med mine rygsmerter, men jeg vil klart begynde og skrive de ting ned som du har skrevet jeg skulle gøre..

Jeg er 29 år gammel og fik skaden i min lænd oktober 2011, derfør havde jeg fra jeg var 12 år gammel og frem til jeg var 23 været aktiv rytter og havde egen hest og red en del stævner og havde aldrig døjet med min ryg . Desværre mistede jeg min hest til sygdom og mistede derefter interessen.

Jeg har selvfølgelig ledt og ledt efter svar på hvad jeg kan fejle for jeg har bare svær ved og acceptere at jeg ikke "fejler" noget som kan vises på en scanning eller røntgen når mine smerter jo er så invaliderende .. men kan forstå på dig at det faktisk ikke er helt så usandsynligt..
der har os været utallige diagnoser fra de kiropraktor og fysioterapeuter jeg har gået ved , lige fra at jeg har diskusprolaps til jeg har bækkenløsning (har ingen børn og har aldrig født et barn), en har os ment jeg har facetleds syndrom i det nederste af lænden, en andre mener jeg har hoftedyslasi på venstre hofte , men disse ting mener Inger læger er korrekt.. så ja man bliver godt nok noget forvirret..
Forvirret87 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension